Skocz do zawartości

Podczas przyspieszania drgania


Gość sebo_

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam pewien problem. Podczas przyśpieszania przy mocniejszym wciśnięciu gazu w przedziale obrotów 1800-2300 czuc wibracje. Dzieje się tak tylko podczas żwawszej jazdy i tylko w tym przedziale obrotów. Co to może być.?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli pod gore z duzym obciazeniem te wibracje sa jeszcze wieksze to mozliwe ze poduszki silnika sa wypracowane.. Moze tez byc wtryskiwac dziabniety ale to sprawdzisz poprostu wsiadajac za kółko,. zaciagajac mocno reczny i z dodawaniem gazu popuszczasz sprzeglo tak do polowy by sulnik sie silowal z hamulcem recznym. Jesli beda slyszalne klepania w silniku jakby prawie młotem to wiedz ze wtrysk ktorys kwalifikuje sie do wymiany.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wesol też tak obstawiałem,musze sprawdzić sposób który opisujesz. Czasami na luzie na zimnym silniku też słyszałem takie klepanie, no i potrafi również przy mocnym przyśpieszaniu strzelić czarną chmurke ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Czasami na luzie na zimnym silniku też słyszałem takie klepanie, no i potrafi również przy mocnym przyśpieszaniu strzelić czarną chmurke ;)

to normalne dla diesla, moja Astra lubi puścić "bączka" w granicach 4-4,5 tys. obrotów. Ja stawiam na koło dwumasy. Na luzie od strony kierowcy na biegu jałowym słychac charakterystyczne terkotanie, stukanie. Rozpędź sie do 50, wrzuć 5-ty bieg, jeśli autko da rade się podnieść to nie dwumas, jeśli nie da rady to masz swój problem. :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Normalnie przy 50 na 5biegu podnosi się :-)

A chmurka idzie nawet przy wciśnięciu gazu przy 2tys ..

Edytowane przez sebo_

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo suche, stan oleju się nie zmniejszył? Błedów zadnych nie masz? Aaaa no i jaki kolorek chmurki? Czarny czy niebieski? A może biały?

Edytowane przez Cris91

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może być to wina wtryskiwacza. Sprawdź korekcje wtryskiwaczy na rozgrzanym silniku (częściowo wynik może być uzależniony od stopnia zużycia silnika) lub zrób próbę przelewową wtryskiwaczy.

 

Uszkodzony trzeci wtryskiwacz (paliwo trafia prawie w całości na przelew):

 

a4b67f7cd8653ff7gen.jpg

 

Po wymianie 3 wtryskiwacza:

 

ca8820dff44c29bfgen.jpg

 

Gdybyś potrzebował, to mam jeden sprawny wtryskiwacz.

Edytowane przez rostex

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności