Skocz do zawartości

Agila 1.2 16v nie pali jeden gar


Gość bushek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Caly czas wywala bład "wypadanie zaplonow cylinder nr 2". Silnikiem na biegu jalowym bardzo telepie. Wymieniłem cewke i swiece problem sie powtarza. Mechanicy twierdza ze wina lezy po stronie łancucha albo i głowicy. Mierzylem cisnienia sprezania ( od strony rozrzadu) 8,5 8,5 10 10 Gdy wyjme wtyczke wtryskiwacza na cyl, nr 2 auto pracuje tak jak zawsze a na innych jak wyjme obroty szaleja i gasnie. Spotkał ktos sie z podobnymi objawami? Co jest przyczyna?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może problem tkwi w wiązce wtryskiwaczy lub sam wtryskiwacz jest uszkodzony - robiłeś jakąś podmianę dla sprawdzenia?

Wybebeszenie głowicy to dość kosztowna sprawa, zaczął bym od podmiany wtryskiwacza, jak nic to nie pomoże to do dobrego elektromechanika.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

narazie nie podmieniałem nic, caly poprzedni tydzien nie jedzilem na lpg tylko na benzynie telepanie silnika bylo mniejsze i obroty stabilniejsze. Mysle ze problemem jest cos z zapłonem (moge sie mylc) bo na gazie pod odcieciu wtrysku na cyl. 2 silnik dalej pracuje bez zmian.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę nie rozumiem, zbyt ogólnie piszesz, napisz dokładnie o co biega, raz piszesz o LPG a innym razem o beni. Coś więcej bo jak problem z LPG to trzeba do gaziarza podjechać i wyeliminować błędy gazu. Dopiero następnie dochodzić przyczyn problemów z benią.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Równie dobrze może być wadliwy styk w instalacji LPG. Sterownik LPG łapie masy z wtrysków - one przez niego przelatują. Jak będzie skorodowany styk łączonych przewodów lub uwalony sterownik LPG to na benzynie może robić cuda. Przemierzyć, czy sterownik podaje masę na wtrysk 2-go cylindra.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim przypadku to była pęknięta sprężyna zaworowa na jednym zaworze wydechowym. Tak, wiem, że kompresji by nie było, ale z tego co pamiętam są dwie sprężyny na zawór. Statycznie jedna ze sprężyn zamknie zawór, ale przy dużej częstotliwości już niekoniecznie. Koszt sprawdzenia niewielki. Godzina roboty + uszczelka pokrywy. Każdy zawór nacisnąć i sprawdzić czy siła naciskania jest podobna.

 

P. S. Nie należy jeździć z niepracującym cylindrem. Komputer co prawda wyłączy sterowanie wtryskiem (co może mylić podczas diagnostyki), ale rzozrząd będzie się strasznie telepał, a to łańcuchowi nie służy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności