ja37 Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Spadek napiecia, powiadasz.. To znaczy co, elektrozawory od gazu nagle dostają 6V zamiast 12V? I już strajkują i mówią do widzenia? Przecież one mają szeroki zakres pracy, nawet przy 9V będą działać. Dlatego piszę, że regulacja. Inna sprawa, że możesz mieć lipnie podłączoną instalacje gazową, myslę tu o połączeniach elektrycznych i wtedy tak się może dziać.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2007 no na elektrozaworach jest 10v. Dziwi mnie dlaczego się tak dzieje dopiero jak się zagrzeje silnik włączy się wiatrak. Wtedy nie ma jazdy dławi się gaśnie itp. [ Dodano: Pią Sie 10, 2007 10:32 ] jak go kupiłem to było dobrze. czyli coś sie zwaliło:(   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2007 A w jaki przewód + wpięli sie gazownicy z instalacją? Może od cewki?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2007 a tego to nie wiem a jak to poznać??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Poznać się nie da, trzeba osobiście przeczesać kabelkologię gazową...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2007 HEJ. A czy jest jeszcze jakaś możliwość żeby sprawdzić co może powodować to że obroty nie spadają :-) co może być uszkodzone czy instalacje samochodowa ma jakiś wpływ na instalacje gazowa a może komp samochodu coś wpływa na kompa od gazu i powoduje ze nie da sie dobrze ustawić parametrów pracy na instalacji gazowej , I czy przepięcie przewodu od lpg z cewki do czujnika który jest umieszczony na wale coś pomorze   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Mam kolejny problem. Zaczął mi trykać przełącznik od gazu. Gdy się przełączy na gaz światełko od gazu mruga bardzo szybko i słychać trrrrr... POMOCY!!!   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Od 3 miesięcy mam założoną sekwencję. Już 3 razy wymieniano mi wielozawór z racji jego niedziałania. Dodam, że mam zbiornik podwieszny w kole zapasowym. Dodatkowo mam diodowy wskaźnik poziomu gazu, którego też nie mogą mi wyregulować tak aby nie pokazywał połowy po przejechaniu 100 km. Czy te typy tak mają, czy też ja mam takiego pecha?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2007 marcin82, obroty nie chcą w ogóle spaść? tochu, pożycz na chwilę od kogoś ten przełącznik, albo rozbierz i poszukaj zimnego lutu, problem wydaje się być z nim związany.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2007 obroty spadaj kiedy lekko tykne pedal od gazu lub gdy samochód sie zatrzyma to mi spadaj !! a tak to sie wieszaj okolo 1700 :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.