Gość Anonymous Opublikowano 29 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2008 hm... z tego co wiem to u mnie są dwa osobne miejsca, gdzie pobiera sobie powietrze. I na zdjęciu ta trąbka, która wystaje znad chłodnicy, to podobno pobiera zimne powietrze... i tam jest jakiś termostat, który został zblokowany przez gazownika... z z tego co widzę to u Ciebie całkowicie jest to wszystko odłączone i pozostawiony tylko pojedynczy dolot do filtra... czy dobrze widzę? a ten wąż karbowany to jest podłączony oczywiście do filtra? Jeśli dobrze rozumie to mi napisz ;D   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71-pytania-zwi%C4%85zane-z-instalacj%C4%85-lpg/page/39/#findComment-258614 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 29 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2008 To nie u mnie, korzystam ze zdjęcia jednego z użytkowników forum. Ten termostat w filtrze jest zablokowany, powietrze leci do silnika tylko tą trąbką. Nie musisz robić aż tak drastycznie , wystarczy odwrócenie dolotu w bok, nie musi być do tyłu. Kiedyś w corsie zrobiłem inaczej trochę. Zdjąłem ciegno w filtrze powietrza, to z klapki sterującej powietrzem. Klapka zakrywała zawsze ten wlot z węża karbowanego. Kupiłem sobie rurę papierowo/aluminiową od poldka od ogrzewania, taką fi50mm. dokleiłem ją do wlotu powietrza(trochę izolacji na to poszło), i wygiąłem w stronę błotnika. To załatwiło sprawę. Niestety nie mam foty, wtedy jeszcze nie byłem na forum.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71-pytania-zwi%C4%85zane-z-instalacj%C4%85-lpg/page/39/#findComment-258546 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 Aaaa, widzisz.... mój gazownik zrobił całkiem odwrotnie. Trąbke zablokował i powietrze leci tylko znad silnika (kolektora?) Czyli, w skrócie odłączyć i zaślepić rurę, ę która idzie o silnika, a tę trąbkę "przekręcić" w stronę silnika?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71-pytania-zwi%C4%85zane-z-instalacj%C4%85-lpg/page/39/#findComment-258266 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 Tak jest najłatwiej i najszybciej.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71-pytania-zwi%C4%85zane-z-instalacj%C4%85-lpg/page/39/#findComment-258264 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 dzięki za nieocenioną pomoc zdam relację z postępów prac ;D   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71-pytania-zwi%C4%85zane-z-instalacj%C4%85-lpg/page/39/#findComment-258206 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 witam ma pytanie odnośnie podłączenia serownika bingo S w samochodzie opel astra silnik C18XE. Ściągnołem schemat podłączenia z strony KME, rozszyfrowałem z niego że emulator wtrysków podłancza się przecinając kabelek z minusem. natomiast mam problem jak podłączyć emulator sondy ponieważ ma cztery przewody i nie wiem pod który się podłączyć. Jak sprawdzić pod który? Jak podłączyć czyjnik TPS? Jak podłączyc się pod cewkę zapłonową? Będę wdzięczny za pomoc   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71-pytania-zwi%C4%85zane-z-instalacj%C4%85-lpg/page/39/#findComment-257719 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 Pod cewke podłącz się pod - TPS, mi wychodzi, że pod biały. Sonda, czarny.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71-pytania-zwi%C4%85zane-z-instalacj%C4%85-lpg/page/39/#findComment-257711 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 dzięki za pomoc   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71-pytania-zwi%C4%85zane-z-instalacj%C4%85-lpg/page/39/#findComment-257650 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2008 Witam serdecznie. Mam ASTRĘ II 2002r 1.6 8 V, w której mam zamontowaną instalację KOLTEC. Problem jest taki że gdy jest ciepło i przejadę ok 25 km, to w momencie wciśnięcia pedału sprzęgła samochód gaśnie. Po ponownym uruchomieniu silnika i przejściu na gaz silnik szarpie i trzeba przejść na benzynę. Na benzynie wszystko jest ok. Jak silnik trochę ostygnie wszystko wraca do normy. Proszę o informację co może być tego przyczyną. Ps. przy stanie licznika 175 tys km w parowniku została wymieniona membrama, bo była pęknięta. Z góry dziękuję za pomoc.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71-pytania-zwi%C4%85zane-z-instalacj%C4%85-lpg/page/39/#findComment-257182 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Witam, zaczołem zakładać sterownik bingo S i ma jeszcze pytania, jak sprawdzić minus na wtryskach? Ja zrobiłem tak uruchomiłem silnik zdjołem wtyczkę i miernikiem sprawdziłem minus okazało się że minus jest na brązowych kablach natomiast na czerwonych jest plus. Dobrze to zrobiłem? Mam jeszcze problem z minusem na cewce po uruchomieniu silnika na wszystkich trzech przewodach idących do cewki jest plus. Jak sprawdzić pod który się podłączyć? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71-pytania-zwi%C4%85zane-z-instalacj%C4%85-lpg/page/39/#findComment-254225 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.