Gość Anonymous Opublikowano 29 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2008 hm... z tego co wiem to u mnie są dwa osobne miejsca, gdzie pobiera sobie powietrze. I na zdjęciu ta trąbka, która wystaje znad chłodnicy, to podobno pobiera zimne powietrze... i tam jest jakiś termostat, który został zblokowany przez gazownika... z z tego co widzę to u Ciebie całkowicie jest to wszystko odłączone i pozostawiony tylko pojedynczy dolot do filtra... czy dobrze widzę? a ten wąż karbowany to jest podłączony oczywiście do filtra? Jeśli dobrze rozumie to mi napisz ;D   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 29 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2008 To nie u mnie, korzystam ze zdjęcia jednego z użytkowników forum. Ten termostat w filtrze jest zablokowany, powietrze leci do silnika tylko tą trąbką. Nie musisz robić aż tak drastycznie , wystarczy odwrócenie dolotu w bok, nie musi być do tyłu. Kiedyś w corsie zrobiłem inaczej trochę. Zdjąłem ciegno w filtrze powietrza, to z klapki sterującej powietrzem. Klapka zakrywała zawsze ten wlot z węża karbowanego. Kupiłem sobie rurę papierowo/aluminiową od poldka od ogrzewania, taką fi50mm. dokleiłem ją do wlotu powietrza(trochę izolacji na to poszło), i wygiąłem w stronę błotnika. To załatwiło sprawę. Niestety nie mam foty, wtedy jeszcze nie byłem na forum.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 Aaaa, widzisz.... mój gazownik zrobił całkiem odwrotnie. Trąbke zablokował i powietrze leci tylko znad silnika (kolektora?) Czyli, w skrócie odłączyć i zaślepić rurę, ę która idzie o silnika, a tę trąbkę "przekręcić" w stronę silnika?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 Tak jest najłatwiej i najszybciej.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 dzięki za nieocenioną pomoc zdam relację z postępów prac ;D   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 witam ma pytanie odnośnie podłączenia serownika bingo S w samochodzie opel astra silnik C18XE. Ściągnołem schemat podłączenia z strony KME, rozszyfrowałem z niego że emulator wtrysków podłancza się przecinając kabelek z minusem. natomiast mam problem jak podłączyć emulator sondy ponieważ ma cztery przewody i nie wiem pod który się podłączyć. Jak sprawdzić pod który? Jak podłączyć czyjnik TPS? Jak podłączyc się pod cewkę zapłonową? Będę wdzięczny za pomoc   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 Pod cewke podłącz się pod - TPS, mi wychodzi, że pod biały. Sonda, czarny.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 dzięki za pomoc   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2008 Witam serdecznie. Mam ASTRĘ II 2002r 1.6 8 V, w której mam zamontowaną instalację KOLTEC. Problem jest taki że gdy jest ciepło i przejadę ok 25 km, to w momencie wciśnięcia pedału sprzęgła samochód gaśnie. Po ponownym uruchomieniu silnika i przejściu na gaz silnik szarpie i trzeba przejść na benzynę. Na benzynie wszystko jest ok. Jak silnik trochę ostygnie wszystko wraca do normy. Proszę o informację co może być tego przyczyną. Ps. przy stanie licznika 175 tys km w parowniku została wymieniona membrama, bo była pęknięta. Z góry dziękuję za pomoc.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Witam, zaczołem zakładać sterownik bingo S i ma jeszcze pytania, jak sprawdzić minus na wtryskach? Ja zrobiłem tak uruchomiłem silnik zdjołem wtyczkę i miernikiem sprawdziłem minus okazało się że minus jest na brązowych kablach natomiast na czerwonych jest plus. Dobrze to zrobiłem? Mam jeszcze problem z minusem na cewce po uruchomieniu silnika na wszystkich trzech przewodach idących do cewki jest plus. Jak sprawdzić pod który się podłączyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.