Gość Krzysiek1986 Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 Witam! Chciałbym się poradzić posiadam corse c z silnikiem Z14xe i zastanawiam sie nad montażem gazu ale mam obawy że silnik się szybciej zużywa, wypalają się gniazda zaworów itp. Prawda to?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71-pytania-zwi%C4%85zane-z-instalacj%C4%85-lpg/page/84/#findComment-486118 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Angel Opublikowano 8 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 Tak do tego silnika co mam w profilu jak tylko znajdę chwilkę wolego czasu wstawię fotki.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71-pytania-zwi%C4%85zane-z-instalacj%C4%85-lpg/page/84/#findComment-486144 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ZlyWilk Opublikowano 8 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 Witam! Chciałbym się poradzić posiadam corse c z silnikiem Z14xe i zastanawiam sie nad montażem gazu ale mam obawy że silnik się szybciej zużywa, wypalają się gniazda zaworów itp. Prawda to? Przy prawidłowo zamontowanej i ustawionej instalacji nic takiego nie ma miejsca. Owszem gniazda zaworów się wypalają gdy mieszanka z lpg jest ustawiona na ubogo - bo głupi ludzie chcą żeby paliło jak najmniej - a później fama idzie że lpg niszczy silniki... Jedyne na co trzeba zwracać uwagę bardziej niż na benzynie to układ zapłonowy z racji tego że lpg potrzebuje wyższego napięcia do zapłonu mieszanki. Reasumując - jak o auto dbasz tak masz... Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71-pytania-zwi%C4%85zane-z-instalacj%C4%85-lpg/page/84/#findComment-486182 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZbyszekD Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 (edytowane) Witam.Mam problem z gazem Wybucha do dolotu. Gazownik twierdzi, że nie pali na jeden gar i dlatego wybucha do dolotu. Czy to jest możliwe? Nie zauważyłem drastycznego spadku mocy, czy żeby szarpał. Pozdrawiam. Edytowane 11 Maja 2013 przez ZbyszekD   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71-pytania-zwi%C4%85zane-z-instalacj%C4%85-lpg/page/84/#findComment-486479 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ZlyWilk Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 (edytowane) Sprawdź dla spokoju świece czy mają odpowiednie przerwy ewentualnie wymień jak tego dawno nie robiłeś - zrób to w zestawie z kablami WN. Jeżeli silnik jest ok i pali na 4 garnki to poprostu zmień gazownika bo ten to się podejrzewam nadaje bykom jaja huśtać... Wybuchanie do dolotu to efekt złego ustawienia instalacji albo padającego reduktora. Edytowane 12 Maja 2013 przez ZlyWilk   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71-pytania-zwi%C4%85zane-z-instalacj%C4%85-lpg/page/84/#findComment-486580 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZbyszekD Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 Witam. Parownik ma 3 lata, był wymieniany. Wymienię świece, a co do przewodów to mam CEWKĘ DIS.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71-pytania-zwi%C4%85zane-z-instalacj%C4%85-lpg/page/84/#findComment-486606 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ZlyWilk Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 Witam. Parownik ma 3 lata, był wymieniany. Wymienię świece, a co do przewodów to mam CEWKĘ DIS. 3 lata to wcale nie tak mało - możliwe że membrana się kończy. Podjedź do innego gazownika i skonfrontuj to co mówił poprzedni.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71-pytania-zwi%C4%85zane-z-instalacj%C4%85-lpg/page/84/#findComment-486670 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotrek100262 Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Witam Mam problem wysokim spalaniem w corsie b 1,2 8v x12sz.Pali mi 12l lpg.Tyle paliła zimą w mrozy i tyle samo pali teraz jak jest na dworze gorąco.Parownik mam nowy wymieniałem jakieś 3 miesiące temu.Mam przy niej zwykłą instalacje lpg ze śrubą na wężu i jak próbuje przykręcić chociażby o 1/4 obrotu to muli i nie da się nią jeździć,jak już się bujnie to jakoś się kula,ale tak się nie da jeździć,jak jest śruba w takiej pozycji jak teraz to chodzi w miare dobrze,ale spalanie jest jakie jest.Sprawdzałem błędy i wyświetla mi błąd 44,czyli sonda lambda uboga mieszanka.Lewego powietrza raczej mi nie bierze,bo jak odkręciłem opaskę i zdjąłem wąż od filtra i zatkałem ręką to zgasła.Mam bardzo minimalną nieszczelność na pierścieniu uszczelniającym pomiędzy kolektorem wydechowym a rurą która idzie pod samochód,a sonda jest w kolektorze kawałek wcześniej,ale z tego co wiem to w takiej zwykłej instalacji 1 generacji to sonda nic tu nie ma do sterowania dawką.Proszę o jakieś rady jeśli ktoś się zna i ma jakieś pomysły.Dodam jeszcze ,że raz musiałem zakręcić butlę i jak ją później odkręcałem to kręciłem i kręciłem i w żadnym miejscu nie było ogranicznika i odkręciłem tak na oko,chyba 4 obroty,ale myślę,że to akurat chyba nie ma tu żadnego znaczenia.I co o tym myślicie?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71-pytania-zwi%C4%85zane-z-instalacj%C4%85-lpg/page/84/#findComment-486849 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf1908 Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 (edytowane) Witam Jutro zakladam instalacje gazowa do astry III 1.6 -77kW Instalacja KME Nevo, Wtryskiwacze Hana, Reduktor Kme silver. Koszt 2300zl Wlew przy wlewie paliwa Jakies sugestie ? :-) Edytowane 14 Maja 2013 przez Raf1908   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71-pytania-zwi%C4%85zane-z-instalacj%C4%85-lpg/page/84/#findComment-486868 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Angel Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 No i pierwsze problemy po zamontowaniu lpg tzn. w przewodach układu chłodzenia non stop słychać bulgotanie to raz a dwa syczy mi z pod korka zbiornika wyrównawczego i czasami stan cieczy podnosi się do samej góry (pełny zbiornik) a raz mając nie do końca zakręcony korek nawet wylało się troszkę płynu. I kolejna rzecz to jak bulgocze w przewodach oczywiście na gorącym silniku i odkręcę korek to oczywiście poziom wody się podnosi to normalne ale wali powietrze w nim i dźwięki są tak jak by się wypuszczało wodę ze zlewie i za każdym bulgotem obniża się poziom wody. Na zimnym silniku stan płynu to minimum a jak oddawałem auto do montażu lpg był połowa zbiornika wiec sporo znikło jak już mi oddali auto. Wiem że instalacja zabrała na swoje przewody trochę wody i zapewne mi nie dolali. I co teraz mam z tym zrobić czy to uszczelka pod głowicą? ale temp silnika jest ok jak jadę to na desce kreska waha się od 82-86 chyba że postoje na światłach to wzrośnie do 92 i wentylator się załącza. Kurcze co tu może być nie tak ehh zaczynam żałować że montowałem lpg jak już w pierwszych dniach takie problemy to co będzie później aż strach pomyśleć. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71-pytania-zwi%C4%85zane-z-instalacj%C4%85-lpg/page/84/#findComment-486889 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.