Skocz do zawartości

Pytania związane z instalacją LPG


holcu

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Krzysiek1986

Witam! Chciałbym się poradzić posiadam corse c z silnikiem Z14xe i zastanawiam sie nad montażem gazu ale mam obawy że silnik się szybciej zużywa, wypalają się gniazda zaworów itp. Prawda to?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 936
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Gość ZlyWilk

Witam! Chciałbym się poradzić posiadam corse c z silnikiem Z14xe i zastanawiam sie nad montażem gazu ale mam obawy że silnik się szybciej zużywa, wypalają się gniazda zaworów itp. Prawda to?

Przy prawidłowo zamontowanej i ustawionej instalacji nic takiego nie ma miejsca.

Owszem gniazda zaworów się wypalają gdy mieszanka z lpg jest ustawiona na ubogo - bo głupi ludzie chcą żeby paliło jak najmniej - a później fama idzie że lpg niszczy silniki...

Jedyne na co trzeba zwracać uwagę bardziej niż na benzynie to układ zapłonowy z racji tego że lpg potrzebuje wyższego napięcia do zapłonu mieszanki.

 

Reasumując - jak o auto dbasz tak masz...

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.
Mam problem z gazem Wybucha do dolotu. Gazownik twierdzi, że nie pali na jeden gar i dlatego wybucha do dolotu. Czy to jest możliwe? Nie zauważyłem drastycznego spadku mocy, czy żeby szarpał.

Pozdrawiam.

Edytowane przez ZbyszekD

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość ZlyWilk

Sprawdź dla spokoju świece czy mają odpowiednie przerwy ewentualnie wymień jak tego dawno nie robiłeś - zrób to w zestawie z kablami WN.

Jeżeli silnik jest ok i pali na 4 garnki to poprostu zmień gazownika bo ten to się podejrzewam nadaje bykom jaja huśtać...

Wybuchanie do dolotu to efekt złego ustawienia instalacji albo padającego reduktora.

Edytowane przez ZlyWilk

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość ZlyWilk

Witam. Parownik ma 3 lata, był wymieniany. Wymienię świece, a co do przewodów to mam CEWKĘ DIS.

3 lata to wcale nie tak mało - możliwe że membrana się kończy.

 

Podjedź do innego gazownika i skonfrontuj to co mówił poprzedni.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość piotrek100262

Witam

Mam problem wysokim spalaniem w corsie b 1,2 8v x12sz.Pali mi 12l lpg.Tyle paliła zimą w mrozy i tyle samo pali teraz jak jest na dworze gorąco.Parownik mam nowy wymieniałem jakieś 3 miesiące temu.Mam przy niej zwykłą instalacje lpg ze śrubą na wężu i jak próbuje przykręcić chociażby o 1/4 obrotu to muli i nie da się nią jeździć,jak już się bujnie to jakoś się kula,ale tak się nie da jeździć,jak jest śruba w takiej pozycji jak teraz to chodzi w miare dobrze,ale spalanie jest jakie jest.Sprawdzałem błędy i wyświetla mi błąd 44,czyli sonda lambda uboga mieszanka.Lewego powietrza raczej mi nie bierze,bo jak odkręciłem opaskę i zdjąłem wąż od filtra i zatkałem ręką to zgasła.Mam bardzo minimalną nieszczelność na pierścieniu uszczelniającym pomiędzy kolektorem wydechowym a rurą która idzie pod samochód,a sonda jest w kolektorze kawałek wcześniej,ale z tego co wiem to w takiej zwykłej instalacji 1 generacji to sonda nic tu nie ma do sterowania dawką.Proszę o jakieś rady jeśli ktoś się zna i ma jakieś pomysły.Dodam jeszcze ,że raz musiałem zakręcić butlę i jak ją później odkręcałem to kręciłem i kręciłem i w żadnym miejscu nie było ogranicznika i odkręciłem tak na oko,chyba 4 obroty,ale myślę,że to akurat chyba nie ma tu żadnego znaczenia.I co o tym myślicie?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Raf1908

Witam

Jutro zakladam instalacje gazowa do astry III 1.6 -77kW Instalacja KME Nevo, Wtryskiwacze Hana, Reduktor Kme silver. Koszt 2300zl

Wlew przy wlewie paliwa

 

Jakies sugestie ? :-)

Edytowane przez Raf1908

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i pierwsze problemy po zamontowaniu lpg :( tzn. w przewodach układu chłodzenia non stop słychać bulgotanie to raz a dwa syczy mi z pod korka zbiornika wyrównawczego i czasami stan cieczy podnosi się do samej góry (pełny zbiornik) a raz mając nie do końca zakręcony korek nawet wylało się troszkę płynu. I kolejna rzecz to jak bulgocze w przewodach oczywiście na gorącym silniku i odkręcę korek to oczywiście poziom wody się podnosi to normalne ale wali powietrze w nim i dźwięki są tak jak by się wypuszczało wodę ze zlewie i za każdym bulgotem obniża się poziom wody. Na zimnym silniku stan płynu to minimum a jak oddawałem auto do montażu lpg był połowa zbiornika wiec sporo znikło jak już mi oddali auto. Wiem że instalacja zabrała na swoje przewody trochę wody i zapewne mi nie dolali. I co teraz mam z tym zrobić czy to uszczelka pod głowicą? ale temp silnika jest ok jak jadę to na desce kreska waha się od 82-86 chyba że postoje na światłach to wzrośnie do 92 i wentylator się załącza. Kurcze co tu może być nie tak ehh zaczynam żałować że montowałem lpg jak już w pierwszych dniach takie problemy to co będzie później aż strach pomyśleć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności