ZbyszekD Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 (edytowane) Witam. Mam problem z gazem Wybucha do dolotu. Gazownik twierdzi, że nie pali na jeden gar i dlatego wybucha do dolotu. Czy to jest możliwe? Nie zauważyłem drastycznego spadku mocy, czy żeby szarpał. Pozdrawiam. Witam. Postanowiłem wymienić Swiece i co się okazało. Trzecia świeca od strony rozrządu NIE DOKRĘCONA wykręciłem ją można powiedzieć palcami. Tak wyglądają : Świece http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/aca0cf5e389b12d5.html , Gniazdo http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3b3e256fb956e89e.html , Dis http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/80706ca65bfa3e64.html . Pozdrawim. Edytowane 15 Maja 2013 przez ZbyszekD   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71-pytania-zwi%C4%85zane-z-instalacj%C4%85-lpg/page/85/#findComment-487088 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marti82 Opublikowano 24 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 Pytanko do Eksperta:) Jaki rodzaj instalacji gazowej poleciłbyś do Corsy B 1.2 16v? jaki byłby koszt takiej instalacji? a i czy do X12XE warto bawić się w instalację gazową? Dzięki za info;)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71-pytania-zwi%C4%85zane-z-instalacj%C4%85-lpg/page/85/#findComment-487956 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość niuteq Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 ja założyłem ok miesiąca temu spalanie ok 7-8 l/100km mam tylko jeden problem auto często przełącza się na benzynę ale za kilka dni jadę na 1 bezpłatną regulacje do warsztatu. Bolączką auta jest jest ze przy ostrych zakrętach przełącza się na benzynę, czym mniej gazu w butli tym częściej to występuje. koszt instalacji to 2400 instalacja BRC   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71-pytania-zwi%C4%85zane-z-instalacj%C4%85-lpg/page/85/#findComment-487988 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dieselxxx Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 Siemanko! Zakładałem już temat na forum odnośnie mojego pytania, ale kazali mi napisać tutaj:D Chciałbym się dowiedzieć, czy instalacja II generacji będzie odpowiednia do mojej Astry F 1.4 16v 90km. Wiem, że sekwencja najlepsza ale chodzi głównie o fundusz, który na to bym przeznaczał. Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71-pytania-zwi%C4%85zane-z-instalacj%C4%85-lpg/page/85/#findComment-488023 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Angel Opublikowano 30 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 (edytowane) Witam ponownie tak jak obiecałem wstawiam fotki z mojej instalacji: Ale nadal mam problem z zapowietrzaniem się układu chłodzenia jutro wyjmę termostat zobaczę co będzie się działo. Wczoraj jak patrzyłem to chłodnica w dolnej części była chłodna a powinna być gorąca bo auto miało przejechane ponad 30km. Termostat był wymieniany w grudniu więc dziwne żeby coś z nim było nie tak ale wszystko możliwe bywają buble i szczerze mówiąc mam nadzieje ze w tym przypadku to się potwierdzi bo i też jest możliwość że może być chłodnica zatkana co bym nie chciał bo chyba jest sporo roboty żeby ją wyjąć i przeczyścić lub co gorsza uszczelka choć nic na to nie wskazuje. Jak ktoś jest mądrzejszy w tych sprawach to proszę o radę wcześniej pisałem co się dzieje itp. Edytowane 30 Maja 2013 przez Angel   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71-pytania-zwi%C4%85zane-z-instalacj%C4%85-lpg/page/85/#findComment-489406 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ZlyWilk Opublikowano 30 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 Jeżeli masz wątpliwości co do obiegu wody zrób płukankie jakimś środkiem np liqui-moly i wymień płyn chłodniczy na pewno nie zaszkodzi a może pomóc. Może pompa wody nie wyrabia - kończy swój żywot - dawno temu była zmieniana, zmieniałeś pompę przy zmianie rozrządu, może jest założony jakiś lipny zamiennik... UPG zostaw na sam koniec jak wykluczysz wszystkie inne - czytaj tańsze opcje bo to droga impreza - coś o tym wiem. Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71-pytania-zwi%C4%85zane-z-instalacj%C4%85-lpg/page/85/#findComment-489414 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Angel Opublikowano 30 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 Pompa była wymieniana razem z rozrządem czyli 7 miesięcy temu co do uszczelki to wiem koszt jest spory około 400zł. Płukanie no właśnie ale do tego chyba trzeba demontować chłodnice (a może nie) a ja tego to raczej się nie podejmę bo laik jestem w mechanice i jak coś będę musiał oddać do mechanika dodatkowe koszty ale cóż pech. Co do wpięcia się gazowników w układ chłodzenia co myślisz o tym jest ok bo jeden koleś mi wmawiał że takie to jest kiepskie i mogą być jakieś problemy natomiast gazownik mówił że wszystkie ople tak traktuje i nawet widziałem inna vectre jak byłem u nich i faktycznie też tak była podłączona.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71-pytania-zwi%C4%85zane-z-instalacj%C4%85-lpg/page/85/#findComment-489416 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 Wczoraj jak patrzyłem to chłodnica w dolnej części była chłodna a powinna być gorąca bo auto miało przejechane ponad 30km. Termostat był wymieniany w grudniu więc dziwne żeby coś z nim było nie tak Moze właśnie działa prawidłowo , system chłodzenia masz wydajny i z tąd to zdziwienie. Ja miałem całą chłodnicę ciepłą jak... jeździłem bez termostatu... Po założeniu termostatu zdziwienie - zimna chłodnica . Teraz jest chuśtawka temperatur , to czasem jest chłodnawa , a jak pojeżdżę w korkach to wtedy już ciepła.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71-pytania-zwi%C4%85zane-z-instalacj%C4%85-lpg/page/85/#findComment-489588 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Angel Opublikowano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 Nie wiem jak jest w tych vectrach ale wydaje mi się że nie powinno się tak dziać bo przecież to nie jest chyba normalne że po dłuższej jeździe gdzie dość często silnik osiąga temp 92 stopni i oczywiście załącza się wentylator kończę jazdę gaszę silnik otwieram maskę, a tu z korka od zbiorniczka wyrównawczego syczy i do tego bulgotanie w wężach po których przemieszcza się płyn chłodniczy. I często też zauważyłem że wężyk który odprowadza płyn z chłodnicy do zbiorniczka wyrównawczego jest chłodny a czasami gorący (są tam dwa cienkie mam na myśli ten po prawej stojąc przed owym zbiorniczkiem). I również gruby przewód co idzie od chłodnicy do termostatu zawsze jest gorący ale co mnie niepokoi to to że czasami jest miękki jak flak i jak go naciskam to w ogóle nie wypycha płyny do zbiorniczka wyrównawczego a czasami jest twardszy taki normalny i jak naciskam to widać w zbiorniku że wyrzuca płyn co moim zdaniem to jest prawidłowy objaw. I do tego czasami chłodnica mniej więcej na środku jest tylko lekko ciepła natomiast powyżej już jest gorąca jak diabli. A jak odkręcam korek od zbiorniczka wyrównawczego oczywiście mówimy po długiej jeździe gdzie pod maska jest gorąco to wywala mi płyn do góry (to chyba normalne zachowanie) po chwili opada dając dziwne dźwięki jak by się wyciągnęło korek z wanny i za chwile lekko podnosi się stan wody i znowu płyn opada i dziwny dźwięk i tak się dzieję przez nawet 2-3minuty i to wygląda jakby było powietrze w przewodach i wciągało płyn i zaraz wyrzucało bombluje jakby powietrze wyrzucało (dziwnie to napisałem ale nie da się tego łatwo opisać) Teraz jeżdżę bez termostatu ale jak na złość jest teraz chłodno Mam nadzieję że się poprawi pogoda i będzie minimum 20 stopni wtedy się okaże czy będą takie same objawy. I pytanie skoro śmigam teraz bez termostatu to normalne że wskazówka temp. nie rośnie regularnie do góry aż osiągnie stałą temperaturę np 90 stopni, tylko idzie do 85 stopni oczywiście strasznie powoli trzeba sporo przejechać i nagle spada do 60 stopni później znowu rośnie i tak sobie lata w górę w dół w zależności od tego jak jadę czy szybko czy też wolno lub jakieś światła się trafią.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71-pytania-zwi%C4%85zane-z-instalacj%C4%85-lpg/page/85/#findComment-489707 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotrek100262 Opublikowano 28 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2013 Witam.Mam problem ze strzelaniu w filtr podczas odpalania.Jak sie jeździ to jest w porządku,ale jak się odpala to potrafi strzelić i to dość często.Jeżdże na lpg,a odpalam czasem na lpg czasem na benzynie,zależy czy jest i na benzynie też potrafi strzelić.Oprucz strzelania przy odpalaniu potrafi też po zgaszeniu załapać na chwile lewe obroty.Instalację mam 1 generacji,nowy parownik wymieniany w kwietniu,świece też nowe NGK dwu elektrodowe dobierane według katalogu,przewodów nie wymieniałem,bo raczej nie mają żadnego przebicia.Instalację sam regulowałem według instrukcji na forach,bo uznałem,że to żadna filozofia.Podpowie może mi ktoś w czym może leżeć problem???Z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71-pytania-zwi%C4%85zane-z-instalacj%C4%85-lpg/page/85/#findComment-492397 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.