Gość mattx Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Witam wszystkich, Chciałem się zapytać jak powinna wyglądać prawidłowa praca sondy lambdy w Corsie D? Do swojej Corsy podpiąłem się ELM327 i na rozgrzanym silniku (92 st.C) na Pb obserwowałem wartości napięć dla sondy nr.1 i nr.2. Sonda nr.1 oscylowała non stop w zakresie 0.1V do 0.7-0.8V bardzo szybko zarówno przy obrotach 700 jak i po dodaniu gazu do 2500 obrotów. Natomiast sonda nr.2 (domyślam się że to ta za katalizatorem) przy obrotach 700 miała mniej więcej stałą wartość około 0.8V i prawie się nie zmieniała w czasie. Po wejściu na 2000 obr. wartość spadała do 0V a po puszczeniu gazu bardzo powoli wracała do 0.8V (skok o ok. 0.05V na sekunde). Czy to jest prawiłowa praca tych sond czy jest z którąś coś nie tak? A może coś nie tak z katalizatorem...? Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71486-corsa-d-sonda-lambda-prawid%C5%82owa-praca/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Tak powinno być.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71486-corsa-d-sonda-lambda-prawid%C5%82owa-praca/#findComment-579057 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mattx Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71486-corsa-d-sonda-lambda-prawid%C5%82owa-praca/#findComment-579191 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.