Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

 

Chciałem się zapytać jak powinna wyglądać prawidłowa praca sondy lambdy w Corsie D?

 

Do swojej Corsy podpiąłem się ELM327 i na rozgrzanym silniku (92 st.C) na Pb obserwowałem wartości napięć dla sondy nr.1 i nr.2.

 

Sonda nr.1 oscylowała non stop w zakresie 0.1V do 0.7-0.8V bardzo szybko zarówno przy obrotach 700 jak i po dodaniu gazu do 2500 obrotów.

 

Natomiast sonda nr.2 (domyślam się że to ta za katalizatorem) przy obrotach 700 miała mniej więcej stałą wartość około 0.8V i prawie się nie zmieniała w czasie.

Po wejściu na 2000 obr. wartość spadała do 0V a po puszczeniu gazu bardzo powoli wracała do 0.8V (skok o ok. 0.05V na sekunde).

 

Czy to jest prawiłowa praca tych sond czy jest z którąś coś nie tak? A może coś nie tak z katalizatorem...?

 

Pozdrawiam

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/71486-corsa-d-sonda-lambda-prawid%C5%82owa-praca/
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności