Skocz do zawartości

Brak mocy, czarny dym przy wciśniętym pedale gazu, do 4000obr. wchodzi na obroty jakby źle przepalał paliwo...


Rekomendowane odpowiedzi

Gość marshallarea

ale powiedz mi Gawlak czy bez masy jest szansa na zadziałanie elektrozaworu? dwa plusy są


nie umię tego zrozumieć


czemu na żarówkach samochodowych pisze 12V? a nie 14?


dobra, poczytałem...

 

  • Odpowiedzi 165
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

jesoo

wyobraz sobie ze prad to jak rura z woda

z jednej wchodzi z drugiej wychodzi ;)

 

tak jest z elektromagnesami

prad przeplywa wokolo i ja uruchamia

na rysunku podanym wczesniej masz spirale

nia plynie prad i gdzies musi wyjsc ( drugi pin w kostce )

 

prad mamy ogarniety

dochodzi do elektrozaworu i przeplywa przez niego

teraz

czy dobrze je poskladales ??

czy dobrze wpinasz wakumometr ??

te informacje sa w trzech linkach na stronie 7

lacznie z opisami gdzie ma byc jakie cisnienie

 

Gość marshallarea

po wyjściu z elektrozaworów podciśnienie jest prawie że zero

 

to do czytania linkow

w jednym ma byc 0,1 czy cos kolo tego

w drugim 0,9

tyle zapamietalem z tego co tam jest

 

 

opisano cala czynnos jak wykonac pomiary od A do Z

 

Gość marshallarea

jeden pin to 14,2V drugi to 6V, razem daje 20V, ale to się nie kumuluje, tylko napięcie nie ma ujścia bez masy, mówisz że ten elektrozawór ma tak działać?

 

przestan dodawac i kombinowac

jak mam ci to wytlumaczyc

jednym pinem prad wplywa do zaworu

drugim wyplywa

masa nie jest potrzebna bo prad przeplywa przez zawor

 

skup sie na tym co napisalem wczesniej

 

Gość marshallarea

ja pomiary robie odłączając rurke od egr i wkładam vakumetr, nie trójnikuje tego, tak jakby miało ssać egr, bezpośrednio, i tak z każdym, i to wystarczy ten vakumetr założyć zaraz na wyjściu out odłaczając dany podzespól i się widzi ile ciągnie na daną rzecz, tak? bo tak zrobiłem

 

nie bede sie wiecej powtarzal

masz w linkach wszystko opisane

zrob cos i zagladnij tam

 

Gość marshallarea

ktoś napisał że naprawiając elektrozaworki można je sprawdzić zakładając plus i minus z akumulatora, i więc ja tak zrobiłem, jak dałem plus to ez. nie wpuszczał powietrza z dołu i się nie traciło podciśnienie, to tak obrazowo.

 

tera jak mam wszystko popodpinane elektrozaworki tracą podciśnienie, bo brakuje czego? cały układ jest szczelny, pompa dobra, ale dołem zasysa powietrze. bo nie zamyka ez.


Gawlak masz chyba inne auto


zrobiłem próbę z linków


podciśnienie się traci bo elektrozaworek nie zamyka, proste


elektrozaworek działa tylko na zasadzie dopuszczania powietrza do środka, i blokowania-zamykania go od dołu


jak będzie 6V czy 14V to zaworek zawsze będzie zamknięty??

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności