Skocz do zawartości

Brak mocy, czarny dym przy wciśniętym pedale gazu, do 4000obr. wchodzi na obroty jakby źle przepalał paliwo...


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 165
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Błąd po wykasowaniu znika ale potem może pojawić się ponownie i np.: w op-comie widnieć jako nieaktywny w ostatnim cyklu zapłonowym. Błędy w mojej opinii to tylko wskazówka, wiadomo, że jeżeli jest aktywny to sprawa jasna ale po skasowaniu jak się pojawi ponownie, a widnieje jako nie aktywny czy też sprawny w ostatnim cyklu zapłonowym to według mnie należy oczywiście zaliczyć go do aktywnych.

 

Gość marshallarea

Potrzebuje podmienić zawór egr i przepływomierz. Tylko do stwierdzenia czy to ten problem. Dam 50zł.Mieszkam koło Cieszyna, dojade do 100km.


Kto ma opla astre 2 g diesel 2000 na śląsku? Zapłace za podmianke. ..

jeszcze jedno pytanie, ten zawór egr przez ten wylot co podłącza się węzyk czarny to ten egr wypuszcza powietrze? czy pompa vacum zaciąga od niego?

 

w przewozie jest podciśnienie .. pompa zaciąga od niego ..

 

Gość marshallarea

To jak miałem rozebrany zawór egr to ten grzybek miał jakby "mocną sprężynę" było "ciężko" go schować, a to co na palcu czuję jak zaciąga vakum to mało prawdopodobne by przy takim podciśnieniu zaciągła ten grzybek.

To tylko moje takie przemyślenie,może to inaczej działa, niech mnie ktoś naprowadzi...

W środe bede miał vakumetr

Przy odpaleniu auta na początku gdzieś do 2000 obrotów nie świeci silnik, ale to tylko moment

 

tylko tak Ci się wydaje .. jezeli masz podciśnienie .. to jest ok .. jak zmierzysz podaj wartość.

 

Gość marshallarea

Ale to podciśnienie jest wszędzie tylko nie dochodzi do egr czy to jest wskazówka? Jak zmierze to tu podam

 

to wcześniej masz zawór sterownia EGRem .. może ten zawór nie działa .. jezeli sie nie mylę, to w samochodzie masz chyba dwa lub nawet trzy takie zawory .. zamień np. z turbiną (dokładnie przełóż przewody i wtyczki i zobacz czy zawór działa prawidłowo (jezeli zamienisz zawory to turbo przestanie doładowywać, więc łatwo to zauwazysz) .. jezeli bęzie wszystko tak samo .. to nie zawór (nie musisz wracać do ustawień wyjściowych).

 

Gość marshallarea

Trzy mam takie, juź podmieniałem z jednym, ale to samo, więc albo oba są złe albo to wina czegoś innego. Jedyne co mnie faktycznie z tymi zaworkami zastanawia to to źe jak odpinam tym zaworkom kostki to auto tak samo pracuje, ale to teź chyba nie jest miarodajne. Zaraz dodam linki z testu na kompie,

 

a powiedz mi .. jak schodzą przewody z króćców na przewodach .. czy one maja jakikolwiek opór .. czy schodza i zakładają sie jakby były posmarowane masłem??

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności