Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

P0201 Obwód wtryskiwacza, cylinder 1 - usterka

P0202 Obwód wtryskiwacza, cylinder 2 - usterka

P0203 Obwód wtryskiwacza, cylinder 3 - usterka

P0204 Obwód wtryskiwacza, cylinder 4 - usterka

P0204 Uszkodzenie w obwodzie wtryskiwacza cylindra

 

C0203Czujnik prędkoci koła prawy przedni - wysoki sygnał wejciowy

C0202 Czujnik prędkoci koła prawy przedni - niski sygnał wejciowy

C0201 Czujnik prędkoci koła prawy przedni - sygnał poza zakresem/wydajnoć

 

P0230 Pompa paliwowa, obwód pierwotny - usterka Silnik / napęd

P0230 Przekanik pompy paliwa Silnik / napęd

 

P0650 Obwód sterujšcy lampki uszkodzeń MIL - usterka Ogólne

P0650 Uszkodzenie lampki kontrolnej pracy silnika MIL Ogólne

 

B1550 Power Window Master Circuit Short To Ground Prędkość pojazdu oraz pojazd w spoczynku

C1550 Replace Electronic Control Unit (ECU) C-002 Ogólne

P1550 Electronic Throttle Control Engine Stop

B-030 Silnik / napęd P1550 Electronic Throttle Control Engine Stop C-032 Silnik / napęd

 

P1600 Replace Electronic Control Unit (ECU) C-002 Ogólne

P1600 Reprogram or Replace Electronic Control Unit (ECU) Hard- and Software B-003 Ogólne

P1600 Sterownik - uszkodzenie programu

 

B2103 Antenna Not Connected Zasilanie paliwem / powietrzem

B2103 Rear Vertical Down Switch Failed Zasilanie paliwem / powietrzem

P2103 Throttle Actuator Control Motor Circuit High Zasilanie paliwem / powietrzem

U2103 CAN-Bus Circuit Malfunction C-005 Ogólne

U2103 CAN-Bus Node no Communication C-005 Ogólne

U2103 CAN-Bus Reset Counter Overrun C-005 Ogólne

U2103 No Communication with CAN-Bus (High Speed) C-005 Ogólne

U2103 No Communication with CAN-Bus (Low Speed) C-005

 

B2104 Door Passenger Key Cylinder Switch Failure Zasilanie paliwem / powietrzem

B2104 Rear Vertical Up Switch Failed Zasilanie paliwem / powietrzem

P2104 Throttle Actuator Control System - Forced Idle Zasilanie paliwem / powietrzem

U2104 CAN-Bus (High Speed) Reset Counter Overrun C-005 Ogólne

U2104 CAN-Bus (Mid Speed) Reset Counter Overrun C-005 Ogólne

U2104 CAN-Bus reset counter overrun C-005 Ogólne

 

B2108 Front Vertical Up Switch Failed Zasilanie paliwem / powietrzem

B2108 Trunk Key Cylinder Switch Failure Zasilanie paliwem / powietrzem

P2108 Throttle Actuator Control (TAC) Module Performance Zasilanie paliwem / powietrzem

P2108 Throttle Actuator Control Module Performance Zasilanie paliwem / powietrzem

U2108 ABS (Anti-Lock Brake System) Wheel Speed Signal Circuit Range/Performance B-022 Ogólne

U2108 CAN-Bus No Communication with ABS (Anti-Lock Brake System) C-003 Ogólne

U2108 CAN-Bus no Communication with ABS/TC C-003 Ogólne U2108 Invalid Data from ABS (Anti-Lock Brake System) ABS/TC/ESP (Vehicle Dynamic System) B-018 Ogólne

U2108 Reprogram or Replace Electronic Control Unit (ECU) Hard- and Software B-003 Ogólne

 

B2139 Data Mismatch (receive data does not match what was expected) Zasilanie paliwem / powietrzem

P2139 Niewłaściwe napięcie czujnika/przełącznika położenia pedału gazu/przyspieszenia Zasilanie paliwem / powietrzem

P2139 Throttle/Pedal Position Sensor/Switch ôDö /"F" Voltage Correlation Zasilanie paliwem / powietrzem

U2139 CAN-Bus No Communication with CIM (Steering Column Module) C-003 Ogólne

U2139 Invalid Data from CIM (Steering Column Module) B-011 Ogólne

U2139 Invalid Data from CIM (Steering Column Module) C-005 Ogólne

U2139 Invalid Signal from CIM (Steering Column Module) C-001 Ogólne U2139 Invalid Signal from CIM (Steering Column Module) C-003 Ogólne

 

 

a dzisiaj doszło jeszcze to.....

B1613 Wiper Rear Mode Select Switch Circuit Short To Battery Komputer (ECU) lub jego układy

P1613 Immobiliser No Or Wrong Signal Immobiliser B-008 Silnik / napęd

P1613 Loss of DIM Serial Data Silnik / napęd P1613 SBDS Interactive Codes Silnik / napęd

Edytowane przez mamaj

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/74818-problem-check-engine/page/3/#findComment-621692
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 42
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Tak ale w opisie masz jeszcze napisane aktywne lub nieaktywne ,byłe lub niebyłe.Albo inaczej ale w tym sensie

Ale prawdę mówiąc to podjedź do Katowic niech ci to pomierzą.Szkoda codziennie się denerwować i domyślać.

Edytowane przez adam1954

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/74818-problem-check-engine/page/3/#findComment-621700
Udostępnij na innych stronach

jasne tylko ja nie wiem co jest aktywne a co nie bo kompa nie mam tylko sprawdzam co mi na wywoływaniu błędów pokazuje, tylko dziwi mnie jedna rzecz raz jeździ dobrze a raz nie i dlatego nie wiem czy dojazd do Katowic to nie będzie dla mnie mordęga na trasie.

 

a co sądzisz z tym brakiem napięcia czy może to powodować takie objawy

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/74818-problem-check-engine/page/3/#findComment-621705
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli sterownik nie będzie miał prądu to jak ma sterować urządzeniami.Ale to może zmienić stan rzeczy.Sprawdzałeś akumulator i ładowanie?Oraz wszystkie klemy i przewody masowe?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/74818-problem-check-engine/page/3/#findComment-621706
Udostępnij na innych stronach

ładowanie 14,7 przy włączonych wszystkich światłach, akumulator dobrze i solidnie zapięty w klemy, a co do przewodów masowych to te widoczne odchodzące od aku tak no chyba że mam na coś zwrócić uwagę jeszcze ???

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/74818-problem-check-engine/page/3/#findComment-621707
Udostępnij na innych stronach

14.7V to takie jakby trochę za duże.Pomierz dokładnie.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/74818-problem-check-engine/page/3/#findComment-621710
Udostępnij na innych stronach

no jest tyle w granicach 14,5 do 14,7


a teraz zrobiłem mała trase i wszystko ok z autkem


tylko jeszcze jedna sprawa, możliwe jest takie coś mam plusowa klemę od akumulatora cała pomazaną smarem czy może takie coś robić te moje problemy ??

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/74818-problem-check-engine/page/3/#findComment-621725
Udostępnij na innych stronach

A kto ci ja pomazał?Klemy można smarować od środka.Zdejmujesz klemę.Czyścisz ją w środku i bolec +na aku papierem ściernym.Przecierasz bolec wazeliną techniczną i nakładasz klemę na bolec.Może klema się grzeje i wazelina wypływa?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/74818-problem-check-engine/page/3/#findComment-621727
Udostępnij na innych stronach

nie wiem tak już szukam problemu co jest tego powodem bo dziwi mnie to, że raz auto jeździ a raz nie i już dwóch elektryków rozkłada ręce i nie wie co jest przyczyną nawet a ASO powiedzieli, że to może być skrzynia bezpieczników wiec pewni nie są ......


-------------------------------------------------------

 

wyczytałem na jakimś forum, że jednemu z podobnym problemem pomogło wymiana akumulatora czy taka błachostka może się sprawdzić ????

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/74818-problem-check-engine/page/3/#findComment-621731
Udostępnij na innych stronach

Witam

Kiedyś mieliśmy problem podobny z kolegi vectra 1.6 benzyna. Gasł po nagrzaniu i przejechaniu 10-30 km, jak był zimny palił i jechał ale w trakcie jazdy jak się zagrzał po prostu stawał gasł i klapa trzeba było czekać aż ostygnie i tak w kółko. Zaczęliśmy sprawdzanie od akumulatora, potem przekaźniki i bezpieczniki, potem podmieniliśmy dis (cewka zapłonowa), a po tym wszystkim kiedy już straciliśmy 3 dni w poszukiwaniu usterki, nasze przypuszczenie padło na sterownik silnika po dokładnym przeszukaniu internetu i różnych podpowiedzi kolegów z forum natrafiliśmy na podobny problem. Te sterowniki silnika mają taką przypadłość że jeżeli jest uszkodzony i się zagrzeje do odpowiedniej temperatury to auto będzie gasło i nie da się go odpalić, dopiero jego ostudzenie będzie skutkowało możliwością odpalenia i dalszej jazdy, aż do ponownego nagrzania i tak w koło, nie ma reguły raz będzie chodzić normalnie cały czas, a raz co chwilkę będzie się powtarzać w/w sytuacja i to bardzo często.. Kolega wymontował sterownik wysłał do firmy z internetu (mają filmiki i stronę na tubie), kurierem do nich diagnoza gratis u nich jest, po dostarczeniu sterownika do firmy robią diagnozę dzwonią do klienta na nr. dołączony do paczki przez klienta i podają cenę naprawy sterownika, który niestety ma w środku po rozłożeniu płytkę kwarcową z elektroniką. Robią to profesjonalnie i dają gwarancję 12-24 mce na wykonaną naprawę.Można także dostać u nich już gotowy naprawiony sterownik pod dany silnik ale oni proponują naprawę własnego, no chyba że po diagnozie okazuje się że sterownik nie kwalifikuje się do naprawy. Kolega oddał własny sterownik do nich i po naprawie czekał ok 5 dni wszystko śmiga do tej pory i nie ma problemu z autem, chociaż cena była nie mała bo z tego co wiem to 400. Firma Elektro-Bip. Ale jeżeli masz możliwość sprawdzenia gdzieś bliżej to jak koledzy radzili jedź i niech sprawdzą.

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/74818-problem-check-engine/page/3/#findComment-621791
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności