Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

te cienkie na zimnym i na ciepłym zgniatają się identycznie

a te grube na ciepłym też się zgniatają ale troche gorzej niż na zimnym (trudno mi było złapać bo były gorące)

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/74983-uciekaj%C4%85cy-p%C5%82yn-z-ch%C5%82odnicy/page/2/#findComment-624208
Udostępnij na innych stronach

To był układ zapowietrzony ze względu na to że mało było płynu zalane.

Teraz dopiero jest odpowietrzony dobrze.

Ja bym obserwował i sprawdzał co dziennie.

Wygląda na to że te wycieki z reduktora są nie wielkie. Ale kontrola wskazana.


Mechanika który mówił o podciśnieniu w układzie bym omijał.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/74983-uciekaj%C4%85cy-p%C5%82yn-z-ch%C5%82odnicy/page/2/#findComment-624213
Udostępnij na innych stronach

teraz ściskałem po ostygnięciu i zginały się ale czuć, że jest powietrze...

 

do mechanika nie mam nic - wszystko mi robi w samochodzie i nie mam problemów z tym ;)

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/74983-uciekaj%C4%85cy-p%C5%82yn-z-ch%C5%82odnicy/page/2/#findComment-624233
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności