wesol Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 (edytowane) jeden przypadek nei cyzni reguły. Ja tez troszke doswiadczenia mam wlasnego i tego z pracy ale nawet wole zaufac Bogumiłowi a polecam jego stronek tylko nie pamietam jej namiaru. Razem z MAstersem tez dobrze wspolpracują. Fachowca od spraw mechanicznych nie znam wiekszego i nie takie peracje robił. Co tam sie moze w korku popsuc jak tam jest sprzeyna i grzybek z uszczleka duzi ta sprzezyna i by upuscic cisnienie w ukladu musi poprostu pokonac sile sprezyny. Tyle w tym magii a nie ma tam zadnych elektornicznych i skomplikowanych rzeczy. Im mniej elementow tym mniej mozliwosci na zepsucie sie. Tez przerabilaem UPG u siebie ze 3 lata temu i tez korek rozbieralem czyscilem, podwazalem srubsztykiem i takie tam bo tez sie ludzilem ze moz ekorek zmienie za 30 zl i bedzie okej. A jeszcze wam cos dodam w tym temacie. Unas w SGA tez dosc czesto siada ta UPG i ludziska jezdza, gejzery spod korka kombinuja itd a potem sluchac ze ktos jechal a tu nagle w kabinie bum i kupa pary i co rozwalilo nagrzewnice w kabinie i tyle jazdy bylo dalszej. A ile nadiagnozowalem UPG w SGA wystarczy wejsc na forum SGA i poczytać. I na odleglosc i na zlotach tez. Edytowane 24 Lutego 2016 przez wesol   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/75090-ci%C5%9Bnienie-w-uk%C5%82adzie-ch%C5%82odzenia/page/2/#findComment-625047 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 nie czytasz widze co napisalem nie jeden a kilka nie tylko mi pomoglo magii w nim nie ma bo to tylko zaworek cisnieniowy czarow tutaj nie mieszaj   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/75090-ci%C5%9Bnienie-w-uk%C5%82adzie-ch%C5%82odzenia/page/2/#findComment-625051 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Cisnienia w ukladzie nie powinno byc wielkiego bo nie ma skąd to chyba kazdy wie. Choc opinie kraza po necie calkiem odwrotne. Z tym ze na necie mamy internetowych znawców co to twierdza nie po zbadaniu 100 aut tylko conajwyzej dwóch w tym jeden to swoj. Jakt o mowia o takich internetowy teoretyk. JEdnakze chyba zgodzisz sie ze mna ze umycie korka dokladne a zazwyczja jest rozbieralny od tej czesci cisnieniowej z sprezynka nie powinno stanowic problemu co nie?? Umycie, rozruszanie i mamy korek jak nowy. A tych co to tak krzycza ze cisnienie ma byc w ukladzie to zapraszma do mnie i nie tylko bo kolega junak tez robil upg i nawet w tej starej wersji tdi i tez cisnienei brak a ja nawet chyba ze dwa lata temu nagralem filmik na yt to zapodam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/75090-ci%C5%9Bnienie-w-uk%C5%82adzie-ch%C5%82odzenia/page/2/#findComment-625127 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 1.to forum opla a nie VWeja 2.mozna umyc ale nie zawsze to pomaga 3.na forum jest swiezy temat o silniku x20xev w ktorym pomogla wymiana korka http://forum.opel24.com/topic/74983-uciekajacy-plyn-z-chlodnicy/page-2 4.piszac ''internetowy teoretyk'' obrazasz moja osobe ,nie jestem teoretykiem 5.uklad w oplu jest cisnieniowy ,ale nie wysokocisnieniowy ,po to jest zawor zeby za wysokie cisnienie upuszczac 6.jesli sa problemy to chyba lepiej zaczac od korka za 30 plnow i testu spalin w plynie a nie od wymiany UPG i roboty za ponad 1000 albo i lepiej proste i logiczne btw jak mam sie pierdzielic godzine z korkiem za 30 plnow i skasowac za to roboczogodzine to sensu nie widze   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/75090-ci%C5%9Bnienie-w-uk%C5%82adzie-ch%C5%82odzenia/page/2/#findComment-625142 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Cisnienia w ukladzie nie powinno byc wielkiego bo nie ma skąd to chyba kazdy wie Nie wielkie ale 1.2-1.5 bara powinno być   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/75090-ci%C5%9Bnienie-w-uk%C5%82adzie-ch%C5%82odzenia/page/2/#findComment-625241 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość klimo788 Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 a to ja mialem takie cisnienie ze mi korek wywalilo   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/75090-ci%C5%9Bnienie-w-uk%C5%82adzie-ch%C5%82odzenia/page/2/#findComment-625339 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 V 6 ma wyższe ciśnienie 2.0 bara.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/75090-ci%C5%9Bnienie-w-uk%C5%82adzie-ch%C5%82odzenia/page/2/#findComment-625351 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Mi tak podała Autodata   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/75090-ci%C5%9Bnienie-w-uk%C5%82adzie-ch%C5%82odzenia/page/2/#findComment-625372 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 26 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2016 owszem i takie tez cisnienei pdoaje i audtodata i instrukcje w vagach. Z tym z ejedst to cisnienie nie ktore tam panuje caly czas a jakie moze byc. Na tyle tez jest ustawiony zawor w korku czyli powyzej powinien sie otwierac czyli nie ma opcji by z jakiegos powodu w ukladzie bedzie np 2.5 bara. Poza tym mowa o cisnieniu wzglednym czy bezwzgeldnym?? Tak samo tez podaja nawet instrukcje obslugi czy kasiazki sam naprawiam ze przy odkerecaniu uwaga! i odkrecac przez szmatke bo mozan sie poparzyć. No coż ja jakos odkrecam na goracym silniki i nic mi nie wywala i sie nie oparzyłem to co mam cos nei tak w taki razie?? To czy to vag czy opel to nei ma znaczenia. Ostanio mialem u siebie nissana i jakos mi to roznicy nie robilo. Mechanik powinien naprawiac co sie nawinie pod reke a nie ze opel i na tym koniec. O dziwo pracujac w aso opla raz mialem tourana na pdonosniu. DO dzis nie wiem jak sie on znalazl unas a byl napewno z tzw łapanki. Kolega natomiast mial focusa. Pozdrawiam Stanislawa Zimniaka z aso u kozła. Co do cisnienia to tak jak posalem to nie tak jak z cisnieniem oleju ze jak ma byc te 3 bary w magistrali pryz 2000 obeotow to nawet jest deczko ponad 3 bary a na jalowych ma byc powiedzmy 1.5 bara to jest zazwyczaj 2 bary. A tak to wyglada umnie po jezdzie ze Szczecina do Goeleniowa gdzie lecialem swoja kamienicą cos kolo 180-190 km/h. [video=youtube] SLychac pykniecie ale nie dlugie pssssyyyk. Takie bekniecie to jest normalne. Tez myslalem dlugi czas ze powino zawsze byc psyk przy odkrecaniu korka a po osobiscie wymienym upg sam bylem w szoku.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/75090-ci%C5%9Bnienie-w-uk%C5%82adzie-ch%C5%82odzenia/page/2/#findComment-625464 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 26 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2016 ale ze co chcesz nam przekazac ?? ze nie ma prawa byc za duze cisnienie ?? no coz jak sie zaworek zatnie to ma prawo sam stwierdziles ze da sie go naprawic wiec da sie go uszkodzic to chyba na tyle Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/75090-ci%C5%9Bnienie-w-uk%C5%82adzie-ch%C5%82odzenia/page/2/#findComment-625468 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.