Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Nie da się odczytać tego pliku.

 

 

Plik waży trochę więcej niż 2Mb i nie zauważyłem, ze przesył danych na forum był błędny. Nie wiem jak przesłać plik 2,5MB

Może się uda

Livedata_2006_Corsa-C_Silnik__Z 12 XEP_201711080439.csv

 

Mam zamiar przed odpaleniem samochodu wypiąć czujnik par paliwa. Wiem - wywali błąd, ale ten czujnik na biegu jałowym powinien w temperaturze roboczej być nieaktywny. U mnie jest aktywny. Co zrobić by go sprawdzić? Na jednym z logów po odpaleniu jest nieaktywny, uaktywnia się po ok. 10 s pracy silnika. Do tego czasu wydaje mi się, że silnik chodzi no? prawie prawidłowo. Może ta droga jest właściwa. Czy czujnik par paliwa wpływa na pracę silnika?

 

https://allegro.pl/artykul/uklad-pochlaniania-par-paliwa-dzialanie-i-problemy-nlgx1lAmzSL

 

Poczytaj

Moze najpierw odkręć korek wlewu na chwilę .

Sprawdź wtedy czy przestaje falować.

Jest na forum i na http://www.samnaprawiam.com/ pisane nawet przez ArKosa jak obejść całkowicie ten filtr par paliwa bez odpinania wtyczki w zawrku.

Poszukaj.

 

Posprawdzałem tak jak radzicie, a silnik jak chodzi nierówno tak chodzi. Powoli wyczerpują mi się pomysły jak temu zaradzić. Pozostaje tylko sprawdzenie prawidłowego ustawienia rozrządu. Gdzieś czytałem, ze może to być przyczyną nierównej pracy silnika na biegu jałowym. Co do wycieku płynu chłodniczego to na razie po jednym dniu jest ok. Przynajmniej nie zauważyłem  " jeszcze " wycieku. Będę obserwował.

 

Popatrzyłem teraz na zapis i ciekawią mnie zapisy z czujnika serwo przepustnicy.

One falują .

Więc ja bym sprawdził tak :

-czujnik przepustnicy 

-alternator , bo może spadki napięć są od spadków obrotów a może od altka.

Sam altek gdy dasz do warsztatu to sprawdzą ci za 30-50 zł na stole pod obciążeniem.

Sam możesz sprawdzić jak wyglądają szczotki i komutator.

 

No i napięcie przy odpalaniu spada ci do 9.2V a powinno być ok 10 V >

Wszystkie masy bym też posprawdzał.

 

Sprawdzę.

 

Napięcia posprawdzaj jeszcze fizycznie miernikiem na samym aku.

Są czasem przekłamania między klemami a wtykiem diagnostycznym nawet ponad 0.5 V

 

W dniu 21.10.2018 o 15:24, tadekfo napisał:

Przynajmniej nie zauważyłem  " jeszcze " wycieku.

Do dzisiaj. Kupiłem następną nową uszczelkę EGR-a i zabieram się za robotę.Splanuję jak trzeba i zakładam bez silikonu.

 

20 godzin temu, adam1954 napisał:

Napięcia posprawdzaj jeszcze fizycznie miernikiem na samym aku.

Napięcia sprawdzałem miernikiem na aku. Wskazania jak w złączu. Co prawda nie sprawdziłem  spadku napięcia przy odpalaniu ale skoro wskazania przy pracy silnika były na aku i na złączu takie same.

Czujnik przepustnicy to- to gdzie wpięta jest wtyczka na przepustnicy?

 

Godzinę temu, tadekfo napisał:

Czujnik przepustnicy to- to gdzie wpięta jest wtyczka na przepustnicy?

 

Tak

Godzinę temu, tadekfo napisał:

Napięcia sprawdzałem miernikiem na aku. Wskazania jak w złączu.

 

To tak jak pisałem wcześniej

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności