Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, Andrzej.62 napisał:

Korek z butli do wina

Dzięki za podpowiedź. Robię wino i korków mam dostatek.:-D

 

Tylko nie wdychaj zapachów , bo pomiar nie wyjdzie:D

 

Adam  - czapki z głów przed Tobą.:super:

Właśnie ustawiłem rozrząd ( bez blokady wału, tylko płaskownik i kartonowy przymiar ), pokręciłem ręcznie wałem , złożyłem wszystko do kupy i odpaliłem autko. Uszom nie dowierzałem. Silnik chodzi równiutko jak pszczółka, zero drgań, stabilne obroty, światła nie mrugają. Podłączyłem opka i patrzę na parametry. Wszystko stabilnie, nawet zawór par paliwa na biegu jałowym - nieaktywny, kąt wyprzedzenia zapłonu stabilny 12-13. Jeden problem z głowy. Pozostał jeszcze wyciek płynu. Na razie spryskałem śruby kolektora odrdzewiaczem i zrobię to parę razy.  Oby to nie była UPG bądź pęknięta głowica.

21 minut temu, adam1954 napisał:

Tylko nie wdychaj zapachów , bo pomiar nie wyjdzie:D

Chętnie Ci za twoją wiedzę i cierpliwość wyślę jedną  z moich starszych butelek.:beer:

 

Spoko.

Dzięki starczy.

Umiem ,pomagam.

Nie umiem , staram się umieć.:D

 

 

  • Like 1

Adam , może to i głupie rozwiązanie i druciarstwo, ale tak sobie myślę  czy dodanie jakiegoś specyfiku do uszczelniania chłodnic  nie rozwiązałoby tego przecieku. Jeżeli cieknie z pod EGR-a to spróbuję jeszcze z tą grubszą uszczelką ( już do mnie jedzie ) a jeśli z UPG przerwany płaszcz wodny na zewnątrz to może jakiś specyfik uszczelni? Tak kombinuję  aby tylko nie zwalać głowicy. Czy to głupie myślenie?:glupek:

 

Nie głupie.

Jest tylko małe ale .

Te specyfiki lubią zatykać chłodnice.

Doraźnie można dać.

A gdy zacznie już silnik brać płyn to głowicę zrzucić.

Ale najpierw załóż nową uszczelkę pod EGR i sprawdź czy przestało cieknąć.

 

17 minut temu, adam1954 napisał:

Ale najpierw załóż nową uszczelkę pod EGR

Tak zrobię. Cały czas podlewam śruby od kolektora by po zmianie uszczelki i dalszym przecieku zdemontować go i zrobić próbę ciśnieniową. Chcę wiedzieć na 100% którędy cieknie. Nie jest to rzeka ale szalenie denerwujące.

 

Nowa uszczelka doszła. Dziś ją założę i sprawdzę. Czy czymś się smaruję taką uszczelkę z kingerytu  ?

 

Tam masz spaliny więc myślę że sama uszczelka.

Dla sprawdzenia można dać Reinzosil 

Ale nie wiem czy go nie wydmucha

 

3 minuty temu, adam1954 napisał:

Dla sprawdzenia można dać Reinzosil 

Tylko , ze ten Reinzosil wytrzymuje max 300 stopni. Wcześniej smarowałem nim org. uszczelką a w miejscu spalin był bardzo plastyczny, jak plastelina. Myślałem o czymś takim  jak olej?

Edytowane przez tadekfo

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności