Skocz do zawartości

Astra IV 1.6 + LPG (nie fabryczne) gaśnie na zimnym silniku


Rekomendowane odpowiedzi

Zostaje jeszcze sprawdzić jak zachowuje się zawór par paliwa.

No i podstawa to na zimnym odpalenie awaryjne na samym LPG.

 

  • Odpowiedzi 21
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Zawór par paliwa jest od benzyny.

Sprawdzasz programem diagnostycznym .

 

1 godzinę temu, kamil224 napisał:

Mam gas Brc przełącza mi się przy 40 stopniach

 

I co z tego .

Powinien mieć włączony tryb awaryjnego uruchomienia na LPG.

Poczytaj instrukcję.

Jeżeli tego nie masz włączonego to jedź do gazownika niech włączy

 

  • 3 tygodnie później...

Chwilę nie odpisywałem bo miałem koleją awarię silnik zaczą ciągnąć powietrze okazała się pęknięty gumką w seperatorze odmy. 

Wymieniłem gumkę i silnik zacza mniej ciągnąć korek ale nadal go ciągnie według filmów z regeneracji trochę ma ciągnąć. Ale po dwóch dniech zrobiłem około 60 km silnik przez odmę wcagna 2 litry oleju więc kupiłem cały kompletny oryginalny z GM separator odmy i wciąż wydaje mi się że odma zbyt mocno ciągnie powietrze. Ile procent powinna być otwarta na odpalonym silniku przepustnica  u mnie jest w granicach 22% tak pokazuje program.

Co do odpalenia na LPG udało mi się przełączyć ale niestety silnik nie odpalił kręcił tylko rozrusznik.

Ciśnienie na zaworze par paliwa nie pokazuje mi program, ale dla testów został odpięty i rurka wchodząca do przepustnicy zatkana, niestety silnik dalej się dławił na zimnym. 

Czy to może być wina przepustnicy? 

 

1 godzinę temu, kamil224 napisał:

Co do odpalenia na LPG udało mi się przełączyć ale niestety silnik nie odpalił kręcił tylko rozrusznik.

 

Musiałbyś programem do LPG sprawdzić czy masz włączone awaryjne odpalanie

Ale nie jest możliwe przełączenie na LPG ot tak sobie .

Podczas awaryjnego odpalania , przy kręceniu rozrusznikiem odpala na LPG a nie na Pb.

 

 

1 godzinę temu, kamil224 napisał:

mnie jest w granicach 22% tak pokazuje program.

Powinno być poniżej 15

Wepnij ponownie zawór par i sprawdzaj.

 

 

Dzisiaj sprawdzałem do pracy i na postoju mam 15.7 % (ale wczoraj odpiołem węża odmy przy przepustnicy i jest mokry od oleju) wydaje mi się że przepustnica za mocno ciągnie powietrze odma i wciąga nadal olej).

 

Ty tam masz zaworek odmy w pokrywie.

Może membrana jest uszkodzona i do wymiany

 

Plucie olejem jest przy nieszczelnych uszczelniaczach zaworowych i tłokami.

Zmierz kompresję.

 

  • 1 miesiąc temu...

Chwile nie pisałem bo auto było u mechanika.

Jednak okazało się że auto nie ma kompresji na jednym tłoku było 7 na pozostały 9 MPa.

Wymienione pierścienie na nowe. Jednak mechanik nic więcej uszkodzonego nie znalazł, ale problem z gaśnięciem samochodu przy ruszaniu jeśli jest poniżej połowy baku przestał występować, widać jest to zagadka na którą nikt nie zna odpowiedzi.

Dziękuje za podpowiedzi i wskazówki.

Pozdrawiam

 

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności