Skocz do zawartości

Astra IV 1.6 + LPG (nie fabryczne) gaśnie na zimnym silniku


Gość Patryk K

Rekomendowane odpowiedzi

11 minut temu, kamil224 napisał:

jednym tłoku było 7 na pozostały 9 MPa.

Czyli w sumie wszystkie cylindry były kiepskie.

Stopień sprężania ma być 10.8:1 czyli ok 13 bara

Ale teraz znowu niewiadoma .

Którędy uciekała kompresja . Pierścieniami czy zaworami?

Domyślam się też że zawory wyregulował?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 21
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Powiedział że pierścienie były zużyte. Luzy powiedział że regolował ale po rozebraniu silnika pewnie musiał. 

Reczej był problem z pierścieniami bo luzy były sprawdzane przed oddaniem auta i były w normie. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności