Skocz do zawartości
maniek11

Auto z Niemiec

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.W przyszłym tygodniu sprowadzam Astrę 4 z Niemiec.Sprzedający zaproponował mi sprawdzenie za darmo w ASO Niemieckim stanu technicznego auta i wysłanie zdjęć z raportu oględzin.Moje pytanie czy warto ryzykować i zaufać sprzedającemu czy jeszcze raz w Polsce sprawdzić auto przed zakupem.Jeśli tak to co polecacie.ASO Opla czy lepiej warsztat który zajmuje się naprawami Opla.

Z góry dziękuje za odpowiedzi


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ktoś znajomy że ci zrobi przegląd (koszt kilkadziesiąt EUR) za free?

 

 

Sent with handy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ktoś znajomy że ci zrobi przegląd (koszt kilkadziesiąt EUR) za free?

 

 

Sent with handy.

Nikt znajomy.Przegląd będzie wliczony w koszt auta


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to w Polsce jeszcze jeden dla sprawdzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam mieszane uczucia co do niemieckiej ekspertyzy z ASO.

Tak samo jak handlarz prawdę ci powie - no chyba że go dobrze znasz i specjalnie tobie po autko pojechał biorąc za to kaskę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam mieszane uczucia co do niemieckiej ekspertyzy z ASO.

Tak samo jak handlarz prawdę ci powie - no chyba że go dobrze znasz i specjalnie tobie po autko pojechał biorąc za to kaskę.

Tak auto wybrałem sam a handlarz tylko pojedzie je odebrać,obejrzeć i przywieść do Polski.Handlarz podesłał mi 4 oferty z samochodami.Ja wybrałem 1 ina moje zamówienie jedzie obejrzeć i odebrać auto.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam uwierzę jak sam sprawdzę :D

ASO w Polsce ja bym mimo wszystko zaliczył.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak auto wybrałem sam a handlarz tylko pojedzie je odebrać,obejrzeć i przywieść do Polski.Handlarz podesłał mi 4 oferty z samochodami.Ja wybrałem 1 ina moje zamówienie jedzie obejrzeć i odebrać auto.

To jest trochę inna sprawa. Czyli handlarz tu już ma pewną selekcje i pytanie czy zna kogoś w niemieckim ASO - bo wtedy pewniejsze autko.

Można też zrobić jak radzi Adaś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak - znajomi są wszędzie...

Ale jeśli taka opinia będzie na papierze i prawdziwa to czemu nie...

I będzie tam stało - przebieg nie stan licznika, czy bity, co jest ok a co do naprawy. A nie pseudooględziny...

 

Sent with handy.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jedno auto? Ja szukałem pól roku, byłem w tej komfortowej sytuacji że ja wybierałem, a kumpel który mieszkał w DE oglądał. Z około 30 aut do zakupu nie nadawało się zadne, kłamią jak w Polsce. Z doswiadczenia, jak wiecej niż 5 zdjec to handlarz mimo że napisane od prywatnego.

Ceny kosmos, auto kosztowało wiecej niz w Polsce i do poprawek lakierniczych, ale przebieg potwierdzony.

Pamietaj by sprawdzac date produkcji, bo w DE jest podana data pierwszej rejestracji, i moga byc rózne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo auta w DE są droższe z wyjątkiem bitych, zajechanych i kręconych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Auto jest wystawione na sprzedaż u autoryzowanego dealera Opla w Niemczech.Auto pochodzi z 2014 roku i wyniesie mnie trochę mniej niż podobne auto w Polsce.W regionie w którym mieszkam jest bardzo mało aut które ja chce dlatego bardziej opłaca mi się sprowadzić auto pod dom niż jeżdzić po całej Polsce i szukać auta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli to dealer opla to spoko.

rzuć mi to ogłoszenie na pv

 

Sent with handy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanie z innej beczki.Czy samochód lepiej sprawdzić w ASO czy u mechanika który ma duże doświadczenie.Słyszałem wiele negatywnych opinii na temat ASO.Podzielcie się swoimi doświadczeniami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jezeli auto jest sprzedawane u dealera opla to nie jest w "gratisie" sprawdzane?

U mechanika przebiegu nie sprawdzisz, w ASO tak(jezeli jest historia serwisowa).

 

Jak jak szukałem to dealera było tez bardzo drogo(rozsadny przebieg)

Edytowane przez mk5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest, sami przy kupnie sprawdzają...

Tyle że każdy sposób dobry do wyciągnięcia kasy. Z drugiej strony zawsze się można spróbować umówić że jeśli auto i jego sprawdzenie ok to wliczą w cenę. Kwestia negocjacji...

 

Sent with handy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez dswieboda
      Witam, mam na oku Merivę z 2009, sprowadzana z Belgii. Sprawdziłem VIN i mam problem z rozszyfrowaniem kodów czynności serwisowych (raport częściowo po francusku). Google nic zbytnio nie podopowiada. Wiem że chodziło o naprawy blacharskie i więcej nic. Może ktoś coś więcej wie.
      MAIN D OEUVRE CARROSSERIE taki mam opis czynności a kody to T9 oraz MD01T9.
      Pozdrawiam
    • Przez immanuel
      Witam Serdecznie,
       
      Pierwszy mój post na forum.
      Mamy już z żoną dosyć tego samochodu, a sprzedać się nie opłaca, bo za dużo w niego już włożyliśmy.
      Stąd moja prośba o poradę doświadczonych użytkowników...
      Byłem w ASO Opla. Niestety nie pomogli. Byłem u kilku mechaników. Wywaliliśmy już 2 tysiące i wciąż te same błędy.
      0300 i 0302 - wypadanie zapłonów...
      pojawił się jeszcze błąd 0135 (być może przez to, że wczoraj szwagier wypiął na chwilę sondę, po czym ponownie podłączył).
      Błędy odczytałem za pomocą wciśniętego gazu i hamulca na włączonym zapłonie.
       
      Wszystko zaczęło się kilka miesięcy temu.
      Auto zaczęło mocno szarpać przy uruchamianiu.
      Zdarzało się, że gasło po odpalaniu, po kilku sekundach szarpania.
      Wygląda to tak, że całym autem rzuca i trzęsie, auto się dusi, po czym gaśnie.
      Nie odpala tak co 20-30 raz.
      W pozostałych przypadkach lekko rzuca, obroty po odpaleniu mają około 1200 obrotów / minutę (przy wyłączonej klimatyzacji). Po czym po około 90 sekundach obroty spadają do około 700 / minutę i silnik chodzi płynnie. Nie trzęsie, nie dusi się. Pracuje cicho, prawie go nie słychać.
      Podczas jazdy jest wszystko OK. Nie zaobserwowaliśmy czegokolwiek. Chyba tylko lekki spadek mocy, choć przy tak małym silniku może to być mylne wrażnie. Żona jeździ w pracy również Corsą C tylko 43 KW i twierdzi, że tamta ma więcej pary.
       
      Każdy mechanik mówił coś innego.
      Po takich przebojach udałem się do ASO Opla w celu profesjonalnej diagnozy. Zawiodłem się, ponieważ wycenili mi naprawę na 5 tysięcy złotych. Przy czym auto jest warte może 6-8 tysięcy. Przebieg mały - 126 tysięcy obecnie.
      Zrobiłem to co mi powiedzieli. U szwagra, który jest mechanikiem.
      Wymieniłem łańcuch rozrządu (silnik głośno chodził, teraz już jest w porządku), cewkę zapłonową Bosha, świece (podobno były tragiczne), olej na liqui moly, filtry.
      Niestety po miesiącu dalej to samo. Błąd 0300 0302 oraz wspomniany wyżej 0135 (czytaj wyżej).
      Styl jazdy: niskie obroty, ekonomiczny. Hamowanie silnikiem.
      Trasy: głównie miasto. Kilka razy w roku trasy po kilkaset do tysiąca kilometrów. W pierwszym roku się nazbierało 20 tysięcy. Kupiliśmy jak auto miało 100K, teraz ma 126K.
       
      Proszę o pomoc. Nie chcę zmieniać auta. Poza tymi błędami i objawami autko spisuje się świetnie. Ma bogate wyposażenie i jeszcze chętnie nim pojeździmy 5-6 lat.... albo i dłużej.
       
      Pozdrawiam,
      Bartek
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.