Skocz do zawartości

BLOKI POMIAROWE OP-COM Ustawienie zapłonu/Falowanie obrotów/Szarpanie/Kichanie i spalanie stukowe


Rekomendowane odpowiedzi

Odłączasz sondę i inne czujniki i nie wali ci błędami?

 

  • Odpowiedzi 212
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

No wlasnie reakcja sterownika powinna być chyba natychmiastowa co do bledów a podczas 2,3 zapalenia silnika pokaze sie jakis blad,dziwne jest ze z egr z dluzszym opóźnieniem pokazuje sie na desce bo jezdze z wypietym i tak wlasnie testuje prymitywnie z czym lepiej sie jezdzi jutro podepne egr i odepne sonde i zobaczymy,bo dalej zaczal poszarpywać.Jak załączany jest ten regulator ?Bo do niego idzie jakiś tam kabelek.Nie rozumiem jak on tam dziala skoro nie ma typowego węża powrotnego z listwy,pozatym ten idzie do filtra oparów.Czy na sterowanie pompa ma wpływ ecu jak na map beda ciagle wahania cisnienia to ecu rozlacza na jakis tam czas pompe ?Pompa powinna chodzic jednostajnie czy z przerwami?Na zmiany cisnienia na map ma jakis wplyw cisnienie ktore leci w strone EVAP,Filtra z weglem akttwnym i w strone regulatora?Czy regulator puszcza paliwa w ktora strone?

Edytowane przez Bobicar

 

Odpięcie i odpalenie z odpiętym powinno wywalić błąd

 

A jak na zimnum pracujacym silniku odlacze ?auto zgasnie a błąd pojawi sie za jakis czas.Czy lambda moze robic jakies zwarcie?Jak auto chodzi i kasuje op comem blad na pracujacym silniku to auto gaśnie a jak mam lambde odlaczona i to robie to nie

 

Na zimnym musi wywalić błąd grzałki.

Potem powinno wywalić błąd lambdy bo sterownik jej nie widzi.

Ale jeżeli nie wywala to może ją widzi poprzez zwarcia na wiązce?

Ogólnie odłączenie kazdego czujnika powinno skutkować błędem 

Jeżeli tak nie jest to albo sterownik albo wiązka.

 

Ktore bezpieczniki ida do sondy lambda na katalizatorze i za,czujnika wałka egru?Czy moze zasysac lewe powietrzem simmeringiem na pompie oleju?

 

Nie ma bezpiecznika.

Prąd puszcza przekaźnik 46( przekaźnik sterowania silnika)

Zasila zawór par paliwa , EGR oraz dwie sondy.

 

Od czego jest niebieski bezpiecznik kolo fioletowego przekaźnik w komorze silnika?I czy wizualnie przekaźnik mozebyć wporzadku a wykazywać np zmiejszony pobor pradu czy tam rezystancje?Nie podobają mi sie dwa fioletowe przekaźniki wszystko dziala ale jak ruszyłem jednym to jakoś silnik jakby inaczej zaczął chodzić

 

4 godziny temu, Bobicar napisał:

Nie podobają mi sie dwa fioletowe przekaźniki

Pomaluj je na różowo?

:)

 

8 godzin temu, Bobicar napisał:

Od czego jest niebieski bezpiecznik kolo fioletowego przekaźnik w komorze silnika?

 

 

 

2020-02-02_091225.png

2020-02-02_091247.png

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności