adam1954 Opublikowano 15 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2019 Według poprzednich pomiarów wychodziło inaczej Pisałem więc o pierścieniach. Teraz masz inaczej. 14 minut temu, omega napisał: Ale grzebałem w rozrządzie to widocznie coś się poprawiło Rozrząd ma wpływ na zapłon a nie na kompresję.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85729-pytanie-o-remont-silnika-20-dti/page/3/#findComment-703530 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość omega Opublikowano 16 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2019 Kompresja była mierzona dwukrotnie,każdorazowo u innego mechanika. Stąd różnica pomiaru. Tak czy siak zapowiada się na skromny remont... .   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85729-pytanie-o-remont-silnika-20-dti/page/3/#findComment-703532 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 16 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2019 6 godzin temu, omega napisał: Kompresja była mierzona dwukrotnie,każdorazowo u innego mechanika. Stąd różnica pomiaru. Manometr do pomiaru jest skalowany według norm. Wniosek może być jeden . Teraz by trzeba było sprawdzić który mechanik ma zepsuty manometr lub który nie umie się nim posługiwać.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85729-pytanie-o-remont-silnika-20-dti/page/3/#findComment-703538 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 16 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2019 Mnie bardziej to pasuje pod zawory i głowicę niż pierścienie. Dlatego pisałem by je sprawdzić. Najpierw bym robił głowice a pierścienie kazał sprawdzić mechanikowi. Drugi mechanik bardziej kumaty.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85729-pytanie-o-remont-silnika-20-dti/page/3/#findComment-703552 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość omega Opublikowano 19 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2019 Głowica po remoncie. Koszt 500zł +100zł za uszczelki pod wtryski. Nieszczelne były zawory dolotowe 1go oraz delikatnie 3go cylindra. Wał jest raczej dobry bo nie widać i nie czuć w dotyku rowków itp. . Bloku chyba nie dam do szlifu. Mam problem z doborem pierscieni W IC mają pierscienie 1 1,75 2 1,75 3 3,0 oraz 1 2,5 2 1,75 3 3.0 Obojętnie który zestaw założę będzie pasował ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85729-pytanie-o-remont-silnika-20-dti/page/3/#findComment-703741 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 19 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2019 Musisz zmierzyć pierwszy, bo raczej 2,5 nie wciśniesz w rowek 1,75   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85729-pytanie-o-remont-silnika-20-dti/page/3/#findComment-703743 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość omega Opublikowano 23 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2019 Chciałem poskładać silnik a tu niespodzianka-pęknięta głowica...nie wiem czy to mi pękło czy jak była głowica w remoncie.Co za pech   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85729-pytanie-o-remont-silnika-20-dti/page/3/#findComment-703890 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 23 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2019 Sama z siebie nie pęka. Moim zdaniem zawalił fachowiec od głowic że jej nie sprawdził. Ja bym reklamował.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85729-pytanie-o-remont-silnika-20-dti/page/3/#findComment-703891 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość omega Opublikowano 24 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2019 Ten czarny pasek na cylindrze to co to jest i o czym on świadczy? Cylindry są gładkie-nie czuć żadnych zadrapań pod palcem ani pod paznokciem. W tym silniku to jest ciekawa sprawa-kompresja była najniższa na 1wszym cylindrze a ON "znikł" na 4cylindrze.Fakt faktem paliwko nie znikło od razu a po niecałych 2dniach.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85729-pytanie-o-remont-silnika-20-dti/page/3/#findComment-703934 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 24 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2019 2 minuty temu, omega napisał: Ten czarny pasek na cylindrze to co to jest i o czym on świadczy? Że poniżej pracują pierścienie i wycierają tuleję. Czarny pasek -pierścienie nie dochodzą Cylindry mają jeszcze ślady honowania? 4 minuty temu, omega napisał: W tym silniku to jest ciekawa sprawa-kompresja była najniższa na 1wszym cylindrze a ON "znikł" na 4cylindrze. A pęknięcie głowicy było na którym cylindrze? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85729-pytanie-o-remont-silnika-20-dti/page/3/#findComment-703935 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.