Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim, że względu na to że jestem laikiem, chciałbym zaczerpnąć od was info, proszę nie hate'owac, w moim combo[Corsa C] 1.6benzyna/CNG fabryka chce wyciąć katalizator, który jest kolektorowy nr gm55/gm13105075. Czy po wyjęciu kata auto będzie jeździło normalnie? Co trzeba wstawić tam w zamian? 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Strumienicę.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

• Podobna zawartość

• Przez Getroyer
      Witam wszystkich. Zabrałem się za wymianę regulatora napięcia. Odkręciłem wszystkie śruby dostałem się do alternatora tyle że szpilka trzymająca alternator od dołu jest za długa i nie mogę jej wyciągnąć ponieważ dosięga ramy. Macie jakiś sposób na to czy będę musiał ją uciąć?

• Przez CezarLBI
      Witam. Potrzebuję opinii w mojej sprawie. Ostatnio zauważyłem olej silnikowy w płynie chłodniczym. Podejrzenie padło na chłodniczkę oleju. Gdy zauważyłem awarię auto przejechało jeszcze 500 kilometrów dlatego odrzucam tezę o uszczelce pod głowicą. Auto jest w tym momencie w naprawie. W mojej astrze h 1.6 benzyna 115kM 2011r. notorycznie pojawia się błąd P0420. Spalanie w normie. Od 7.2/100 do 9.3 przy większych prędkościach. Przy okazji tej naprawy mechanik zauważył, że mam wyrąbany katalizator. Mam w związku z tym parę pytań.