Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim, że względu na to że jestem laikiem, chciałbym zaczerpnąć od was info, proszę nie hate'owac, w moim combo[Corsa C] 1.6benzyna/CNG fabryka chce wyciąć katalizator, który jest kolektorowy nr gm55/gm13105075. Czy po wyjęciu kata auto będzie jeździło normalnie? Co trzeba wstawić tam w zamian? 


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Strumienicę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Getroyer
      Witam wszystkich. Zabrałem się za wymianę regulatora napięcia. Odkręciłem wszystkie śruby dostałem się do alternatora tyle że szpilka trzymająca alternator od dołu jest za długa i nie mogę jej wyciągnąć ponieważ dosięga ramy. Macie jakiś sposób na to czy będę musiał ją uciąć?

    • Przez CezarLBI
      Witam. Potrzebuję opinii w mojej sprawie. Ostatnio zauważyłem olej silnikowy w płynie chłodniczym. Podejrzenie padło na chłodniczkę oleju. Gdy zauważyłem awarię auto przejechało jeszcze 500 kilometrów dlatego odrzucam tezę o uszczelce pod głowicą. Auto jest w tym momencie w naprawie. W mojej astrze h 1.6 benzyna 115kM 2011r. notorycznie pojawia się błąd P0420. Spalanie w normie. Od 7.2/100 do 9.3 przy większych prędkościach. Przy okazji tej naprawy mechanik zauważył, że mam wyrąbany katalizator. Mam w związku z tym parę pytań.
      1. Czy zgodne z przepisami jest usuwanie w ten sposób katalizatora? Czy mogę po 2 latach od zakupu oczekiwać czegoś od poprzedniego właściciela?
      2. Czy mogę mieć problemy na przeglądzie?
      3. Czy wyrąbany katalizator ma wpływ na częste pojawianie się błędu P0420? Moja astra na dwie sondy
      4. Czy ktoś wie gdzie w rozsądnych pieniądzach zakupie sprawny katalizator? Cena intercars 1000zł
       
      Bardzo proszę o rzetelne odpowiedzi lub przekierowanie mnie jeżeli temat był już wywoływany
    • Przez Gwardi
      Witam, posiadam Opla Astra H GTC z 2005 roku z zacnym silnikiem benzynowym 1.8 16v 92kW . Odkąd go kupiłem to miał już problem ze zbyt dużym spalaniem, sięgało ono rzędu 15l/100km po mieście a w trasie 6.7l/100km. Zostało wymienione: termostat z czujnikiem temperatury gdyż osiągał maksymalnie 65 stopni, sonda lambda za katalizatorem. Po podłączeniu komputera udało się uzyskać bład typu " Czujnik 1, o2 " ( zagubiła mi się kartka z tym błędem i nie jestem w stanie napisać go w 100% poprawnie jak się wyświetliło). Po wszystkich wymianach udało mi się zejść do 11l/100km. Oleju po mieście nie bierze, w trasie już bardziej chce mu się pić. Dodam jeszcze że przy małych prędkościach rzędu 20-40km/h potrafi lekko szarpać, nie zawsze ale czuć.
         I moje pytanie jest takie, czy to normalne że tyle pali, czy jednak coś jest nie tak ?
       
      Dziękuję za wszelkie podpowiedzi i pozdrawiam.
       
       
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.