Skocz do zawartości

Corsa C brak mocy


Gość Gordu

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 52
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

na ten moment miałem problem z pomierzeniem, bo te piny w EGRze są super małe i zwykłym miernikiem miałem problem żeby utrzymać dobry styk w kostce i jednocześnie w gnieździe, a u mnie na wiosce nie znalazłem nic pomocnego żeby się mocno zapiąć o dany pin :(   a co powiecie jeszcze na takie przypuszczenie że to coś z paliwem ? Może coś z pompką albo wtryskami ? Wtryski są fabryczne czyli mają ponad 500tys, pompka kiedyś była wymieniana ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podjechałem wczoraj do ASO z ciekawości, podłączyli pod kompa i że przepływka walnięta, wymieniłem na Boscha (bo tylko taką każą zakładać) i o ile wartości są ok, tj 10-11 kg/min, obroty już nie falują, to cały czas mam odcięcie na 4500 obrotów + brak mocy :( jedyne co zostało w zasadzie z osprzętu to chyba tylko przepustnica, ale komputer pokazuje że wszystko z nią jest ok.

Jedynie co, to chciałem jeszcze 1 kompresje zbadać, tylko tak poprawnie ;) , wypiąłem bezpiecznik od pompy, aku jest ok, no a kompresje cały czas pokazuje 8,5 na wszystkich, czy gaz w podłodze czy nie, to wartość jest taka sama, dlaczego się nie zmienia ?

 

Co to kurcze za chochlik może siedzieć jeszcze ? Jedyny błąd to sonda lambda, ale to raczej nie powinno powodować żadnych problemów z pracą silnika, jedynie check spalin.

Edytowane przez Gordu

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie sonda, przez taką sondę w moim Opelku 1.6 8V, chlipał mi z ponad 12L benzyny, chmura czarnego dymu z tyłu, bo mieszanka bardzo bogata w paliwo, to i tak, że odpalał i jechał. Sonda reguluje przepływem powietrza i paliwa. A wyciągnij świece tak z czystej ciekawości czy nie są już czarne czy mokre od benzynki. Jeśli tak to sonda do wymiany albo coś z okablowaniem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece wyglądają idealnie, założyłem też nowe dla pewności, cewki mam 2 i na obu jest ok wszystko, wypiąłem właśnie 1 sondy w kacie i nic się nie zmieniło, a z tego co czytałem gdzieś to 1 sonda powinna wpłynąć na pracę silnika, no i się zastanawiam też nad wymianą, taką uniwersalną NGK chyba zamontuje bo ludzie polecają. Dodatkowo podjechałem z ciekawości do mechanika i mówi że to też może zapchany kat powoduje coś takiego, jestem w stanie to jakoś zdiagnozować ? Wstępnie postanowiłem nad sprzedażą mojego kata za ~500 i kupię nowy za 600 albo przelot za 700 tylko wtedy nie wiem jak sobie poradzić z emulacją sondy :)

Jeszcze myślę nad sprawdzeniem ciśnienia paliwa, tylko nie wiem który czujnik by się do tego nadał ze względu na brak możliwości wpięcia w układ za bardzo :/ Ktoś mógłby polecić pasujący czujnik do corsy ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Smiało rób przelot, badania na SKP sa coraz bardziej uszczelniane, bedzie kolejny temat, nie przeszedł badania , jaki katalizator kupić.

Jezeli nie znasz sie, jedziesz do mechanika i on stwierdzi ze to katalizator to wtedy wymieniasz. Przy obecnych warunkach nie polecam wycinki kata. 

Na ironię bezpieczniej wyciąć kata czy dpf, w dieslu, niz w benzynie. Oczywiscie jezdzac w PL, za granice nie polecam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Gordu napisał:

wypiąłem właśnie 1 sondy w kacie i nic się nie zmieniło, a z tego co czytałem gdzieś to 1 sonda powinna wpłynąć na pracę silnika,

 

Też tak myślałem .

Ale przekonałem się że u kolegi gdy gazownik źle wyregulował LPG jedna sonda prawie stała na ubogiej ( przed katem) a pracowała druga i komp sobie jakoś to obchodził i błędu nie wywalał.

Ale palił mało LPG.

I dla kolegi była radość że mu pali LPG mniej niż paliwa.

 

 

 

 

Kata trzeba sprawdzić po zdemontowaniu.

 

Nie wiem jak gdzie indziej ale u mnie na SKP mają czujnik 

Jak wjedziesz autem ze złym składem spalin ( ponad normę ) to piszczy alarm.

Wtedy wkładają do wydechu sondę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to sprzedam swojego kata za 500 a kupie nowego za 600, będzie spokój na ileś tam lat :) A z tymi sondami to jak ? Wrzucić 2 NGK i powinno być ok ? Po tych 2 zabiegach jeżeli coś by było nie tak, to jedynie co by mi zostało do sprawdzenia to układ paliwowy czyli pompa i wtryski, ponowię pytanko czy może ktoś polecić działający miernik ciśnienia paliwa do corsy ? :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności