Skocz do zawartości

ASTRA H 2009r 1.6 115km PB + LPG błąd P0303


Gość gelusso

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć Wam,

to mój pierwszy post, więc liczę na wyrozumiałość. Mam problem. Od tygodnia podczas jazdy moją Astrą zapala się CHECK ENGINE. Podczas zapalenia się kontrolki silnik zaczyna nierówno pracować i silnik traci moc. Błąd jaki odczytałem to ECN 03034 - wypadanie zapłonu na trzecim cylindrze. Byłem u mechanika z nadzieją, że to cewka lub świeca. Wymieniona cewka na Delphi, swiecie Bosch, ale niestety ten zabieg nie pomógł. Mechanik sprawdził przewody, ale nie znalazł uszkodzenia. Jeśli mielibyście jakieś sugestie, żeby nie wymieniać pół silnika, bardzo proszę o odpowiedź.

Dzięki :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz to zarówno na LPG jak i Pb? Może zawory trzeba wyregulować? Od dawna masz to LPG? Jaki przebieg? Prosisz o pomoc przynajmniej podziel się szczegółami technicznymi auta. Po za tym takich tematów już było mnóstwo. Pewnie Cię moderator lub Admin ochrzani, skieruje do odpowiedniego albo temat poleci do kosza.

Na początek to wypada przeczytać regulamin, przywitać się w odpowiednim dziale a w temacie zawrzeć krótki opis problemu, bo po tym temacie to tak średnio. Tagi to za mało.

Edytowane przez topiq

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rocznik 2009
Przebieg 210tys. km.
Lpg od 5 lat
Posiadam go rok, w tym czasie przejechałem 30 tys. km.
Bierze olej ok. 0.4l na 10 tys. km.
Problem pojawia się wolnych obrotach, jak stanę na światłach to zapala się check i silnik wibruje + nie ma mocy. Nie ma reguły, czasami po przejechaniu 40km dopiero się zapali, a czasami po 1km. Tak jak wspomniałem wymienione cewki i świecie, ale bez skutku - dalej błąd ECN03034 i chodzi na 3 garach. Problem występuje zarówno na LPG i benzynie. Nie wiem za co się brać za bardzo...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zasugerowałem to w pierwszym moim poście w temacie. Stąd moje pytanie, kiedy ostatnio był sprawdzany luz zaworowy. Warto zrobić pomiar kompresji.

Edytowane przez topiq

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, gelusso napisał:

moze nieszczelne zawory?

Zawory myślałem że mając gaz na tym silniku zrobiłeś dawno.

 

Ale oprócz tego może być przepływka , czujnik temp. płynu , oraz sterownik.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wtorek umowilem sie w warsztacie. Dam cynk co bylo, dla przyszlych pokolen :)

Edytowane przez gelusso

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności