Gość pablo9876 Opublikowano 26 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2021 Cześć Wszystkim. Powróciłem do marki więc i wracam do grona szczęśliwych posiadaczy Opli. Temat znany ale mam pytanie do tych którzy mają wymianę za sobą? W serwisie zrobiona diagnostyka i wyszło scv ale krzyczą ponad 1 tys za sam zawór, natomiast w sieci jest już sporo ofert producenta denso. Czy ktoś może mi powiedzieć o jakich nr kupić zawór scv denso? Rozbieżność cenowa to kilkaset złotych ale nr części również różne. Niektóre pochodzą z Japonia inne Węgier itp. Czym się kierować żeby później nie było problemu z ustawieniem w serwisie? Z góry dziękuję i czekam na szybką pomoc. Pozdrawiam   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/91895-zaw%C3%B3r-scv-17-cdti/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin 83 Opublikowano 27 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2021 Kup taki jaki numerowo posiadasz. Chyba bedziesz miał ten "długi" i drozszy. Wymiana prosta, po wymianie przyuczenie małej dawki paliwa.   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/91895-zaw%C3%B3r-scv-17-cdti/#findComment-732680 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pablo9876 Opublikowano 28 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2021 Dzięki za odpowiedź. Nie odkręcałem go, ale faktycznie wizualnie to ten dłuższy i droższy. Niestety numerów nie widać. Ale już wiem co robić. Pozdrawiam   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/91895-zaw%C3%B3r-scv-17-cdti/#findComment-732806 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pablo9876 Opublikowano 3 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2021 Cześć wszystkim. Jestem właśnie po wymianie scv i szczerze niewiele to pomogło. Niestety po programowaniu zaczął wydobywać się dziwny dźwięk z okolic wtryskiwaczy na zapłonie. Czy ktoś się spotkał z tym? Wspomnę że mam założonego powerboxa. Możliwe że podczas programowania w serwisie tu też coś przestawili? Dźwięk podobny do odgłosu zbrojenia prsekaznikow. Macie jakieś sugestie?   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/91895-zaw%C3%B3r-scv-17-cdti/#findComment-733001 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin 83 Opublikowano 4 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2021 Jakie miałeś objawy przed wymiana?   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/91895-zaw%C3%B3r-scv-17-cdti/#findComment-733007 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pablo9876 Opublikowano 4 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2021 Falowały mi obroty, na zimnym silniku potrafił mi zgasnąć i wywalić komunikat moc ograniczona i nie mogłem odpalić. Teraz po wymianie na zimnym silniku jest ok, ale na ciepłym dalej lekko falują ponadto przepustnica cały czas wyje. Na serwisie powiedzieli mi że podobno tego zaworka scv się nie kalibruje tylko zaznacza się że został on wymieniony i po iluś km sam uczy się dawki. To prawda?   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/91895-zaw%C3%B3r-scv-17-cdti/#findComment-733014 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin 83 Opublikowano 4 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2021 Jedni twierdzą ze nie. Inni ze tak. Po wymianie przyuczenie małej dawki paliwa na pewno nie zaszkodzi. Jest to chwila. Co oznacza ze przepustnica wyje?   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/91895-zaw%C3%B3r-scv-17-cdti/#findComment-733015 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pablo9876 Opublikowano 4 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2021 Jednak to nie przepustnica ani egr bo odłączałem kostki. Właśnie z tej strony słychać takie wycie jakby pompka podawała paliwo i to na stałe, wyłącza się dopiero po wyjęciu kluczyka. Na serwisie stwierdzili że jakieś urządzenie np z elktromagnesem wydaje dźwięk i mam się nie martwić, tylko jeździć może samo się wykalibruje i ucichnie po x km. Brak mi słów na taką ocenę sprawy.   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/91895-zaw%C3%B3r-scv-17-cdti/#findComment-733018 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 4 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2021 Żadnej przepustnicy nie ma diesel bo większą ilość powietrza dieslowi nie szkodzi. To jest tylko klapa gaszaca która działa tylko przy gaszeniu silnik. Podczas jazdy czy choćby pracy silnika na postoju nic ona nie robi. Jakieś problemy z falowaniem itp to zazwyczaj EGR powoduje, jakieś nieszczelności czy choćby czujniki, problemy z kabloteka od czujników itp. scv nic kalibrować nie trzeba bo inaczej to by już nowe auto nie chodziło poprawnie w salonie.   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/91895-zaw%C3%B3r-scv-17-cdti/#findComment-733021 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 4 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2021 33 minuty temu, wesol napisał: To jest tylko klapa gaszaca która działa tylko przy gaszeniu silnik. Podczas jazdy czy choćby pracy silnika na postoju nic ona nie robi. A co jeżeli sterownik silnika wariuje i podaje przebiciem napiecie na tę klapę? Albo jest po prostu jakieś zwarcie na zasilaniu tej klapy i silniczek buczy ? Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/91895-zaw%C3%B3r-scv-17-cdti/#findComment-733027 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi