adam1954 Opublikowano 5 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 Cóż chyba dopiero po zrobieniu tego co raki24 można się przekonać co u Ciebie piszczy. Po wyłączeniu wtyczek piszczy dalej to nie jest to sprawa elektryczna w takim razie. Może faktycznie są jakieś przedmuchy. Ale dźwięk co najmniej dziwny. I bardzo metaliczny. On jest podczas pracy silnika czy po zgaszeniu   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pablo9876 Opublikowano 5 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 Pierwszego dnia było ciągle. Obecnie wszystko odbywa się po włączeniu zapłonu i zgaszeniu silnika. Dziś już jest dużo ciszej i jak wspomniałem tylko w tych 2 przypadkach się pojawia. Tak jakby coś dawało sygnał żeby coś się ustawiło. Przy gaszenia słychać na koniec tego piszczenia że coś przeskakuje jakby się układało w nowej pozycji.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 5 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 A nie będzie to od turbiny?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pablo9876 Opublikowano 5 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 Raczej nie, jak dla mnie właśnie dochodziło to od strony tej przepustnicy, ale nawet mechanika zmyla to że jak odłączył kostkę od niej to dalej piszczało. A dopiero co pozbyłem się 1.7 w astrze h, ale tam to silnik igła, pracował rewelacyjnie. Jutro postaram się obecny dźwięk nagrać.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pablo9876 Opublikowano 6 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2021 Jestem dziś po porannych obserwacjach. Odgłosy są przy wyłączonym silniku przed i po uruchomieniu. Pierwsze nagranie jest po włączeniu zapłonu. Natomiast 2 nagranie jest po wyłączeniu zapłonu i wyjęciu kluczyka. Przez chwilę jest pisk a po chwili coś się przestawia. Może macie kogoś w mazowieckim kto ogarnia ople. Dostaję już siwych włosów. nagranie 1.m4a nagranie2.m4a   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pablo9876 Opublikowano 6 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2021 Panowie a może odłączyć akumulator na 10 min żeby ustawienia się zresetowały? Wtedy wszystko się wyzeruje i powróci do pierwotnych ustawień? Czy źle myślę?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin 83 Opublikowano 6 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2021 Czy nie jest to gruszka podcisnienia? Ci prawda jest blizej turbiny nizej   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pablo9876 Opublikowano 6 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2021 Faktycznie jest, ale jeżeli to ona to jaki związek ma ciągły sygnał który słyszymy? Odłączenie napięcia może spowodować wyzerowanie ustawień?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pablo9876 Opublikowano 6 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2021 Sprawdzałem, podczas dźwięków cięgno od gruszki nie rusza się.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pablo9876 Opublikowano 6 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2021 Panowie mam... Stetoskop się przydał. To jest to, coś w środku przeskakuje. Teraz wyrzuca mi błedy na desce że poziomowanie sprawdzić, układ wspomagania. Co mogło się stać bo auto nie kręci w ogóle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi