Skocz do zawartości

Zawór scv 1.7 cdti


Gość pablo9876

Rekomendowane odpowiedzi

Gość pablo9876
9 godzin temu, wesol napisał:

To czy 60 czy 75 czy nawet jak ktoś zmieści to 90 nie ma znaczenia. Nawet na Norwegię takie dają a miewają tam dużo gorsze mrozy. 

Czyli uważasz żeby montować taki jaki obecnie siedzi czyli 60? Ale większy lepiej trzyma i mocniej uderzy przy rozruchu. Pytanie tylko czy alternator będzie w stanie doładować większy. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 157
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Gość pablo9876
1 godzinę temu, Marcin 83 napisał:

Masz problemy z rozruchem? 

 

Screenshot_20210313-103117_(1).png

Infornacja ze strony jakiakumulator.pl

Sprawdzałem wszystkie informacje w necie i na to też trafiłem. Ale byłem ciekawy jak u Was jest gdyż zastanowiło mnie duża ilość wolnego miejsca przy moim akumulatorze. Z odpalanie nie mam problemów. Tylko ostatnio ok 1h bawiłem się przy aucie i aku mi padło, nie był w stanie zakręcić. Godzina ładowania i ruszył tak więc jak taka sytuacja się trafiła więc nie będę czekał na kolejne tylko wymiana. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw zmierz aku. Po co wywalac siano w błoto. Tez ze dwa trzy razy wyładowalem aku. Naładowac i jak kręci bez problemu to nie ma co ruszac. Ten egr najpierw ogarnij. Bo jesli wejdzie wymiana to tez pare złociszy kosztuje

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość pablo9876

Tylko że chyba nie powinno być tak że przez godzinne otwarte drzwi aku pada... Ile te żarówki pobierają prądu że dochodzi do rozładowania. Ja go mierzyłem w momencie rozładowania to napięcie miał 12,1 ale nie był w stanie zakręcić. Ale faktycznie podjadę do speca to testerem sprawdzi mi go. Odnośnie egr jakoś jeszcze się nie przełamałem :lol: Z moim szczęściem zaraz błędy wywali, a na razie auto spoko lata. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość pablo9876

W sumie masz rację. Właśnie ogarniam opcoma. Więc będę działa. A co powiecie na temat tych błędów? Coś od egr, scv przepustnica? Wykasowałem po wymianie zaworu scv i wymianie oringu i jak na razie ich nie ma. Pytam przezornie. 

błędy.jpg

Edytowane przez pablo9876

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwa pierwsze zwiazane z scv moga byc. Kolejne dwa moga byc powiazane z zespolem egr- przepustnica. Masz delphi. Do kasowania błędów wystarczy. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość pablo9876

Zgadza się wykasowałem, ale będę ogarniał opcoma. Wtedy będę sprawdzał wtryski i resztę szczegółów. I jak ogarniałeś koledze czyszczenie egr? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności