Skocz do zawartości

Zawór scv 1.7 cdti


Gość pablo9876

Rekomendowane odpowiedzi

Gość pablo9876

Egr odkręcić nie problem. Wystarczy spray wypsikac w celu wypłukania wszystkiego? Czy uszczelki dawałeś nowe czy stare były ok? Przepustnice też demontowałeś? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 157
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Egr wyciągnij inumyj pędzelkiem tak by nie było tej skorupy. Nie musi być czyste do sreberka. Część elektryczna masz chyba w tym egr to też są tam sposoby by ją do życia przywrócić. 

Akumulator można dać nawet taki 200 Ah jeśli się tylko zmieści i doładowany będzie nawet szybciej jak taki aku 50Ah. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość pablo9876

Dzięki tak zrobię. Jak widziałem mój egr w dts jest nieco inny niż w pozostałych 1.7. Ale kilka śrub i do roboty. Dzięki i będę się odzywał. A co powiesz na temat tych błędów? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepustnica jest zaraz za tym kruccem co oring wymieniałeś. sruby trzymaj ja z egr. Uszczelki stalowe sa dwie i sa jeszcze oringi. Oringi po każdym demontazu wymieniam. Jak czyscic i co masz napisane kilka postów wyżej

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam sprey nie usunie syfu. Musisz mechanicznie zadziałać. Dojscie jest od boku komory . jakiś haczyk, drut, potem psikac i powtórka do uzyskania efektów. Po demontazu sprawdz w jakim położeniu jest grzybek.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość pablo9876

Można no mechanicznie przesunąć bez uszkodzenia? Bo jak będzie zamknięty to muszę go jakoś wysunąć. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość pablo9876

Panowie Opel padł... Wczoraj zapaliła się kontrolka dpf i komunikat że filtr pełny sadzy jedź. Tak zrobiłem pojechałem na trasę rozgrzałem, później dobrze depnąłem po kilku km kontrolka dpf zgasła ale po chwili wywaliło kontrolke silnika, auto straciło moc, głośniejsza praca i zdarzyłem zjechać na pobocze i auto zgasło. Obecnie laweta i na serwis. Czego mogę się spodziewać? Może macie kogoś ogarniętego, bo aż się boję pomyśleć co serwis krzyknie. Sugestie? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość pablo9876

Z błędów których jeszcze nie widziałem podobno przypuszczenie uszkodzenia turbiny. Będą zaglądać i weryfikować czy faktycznie uszkodzona. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności