Ranking
Popularna zawartość
Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 10.10.2024 w Odpowiedzi
-
Jeśli rozrząd słychać, to podkładka g*wno da. Takie kombinowanie po kosztach jest dokładnym odzwierciedlenie ubierania czystych skarpetek na brudne i śmierdzące nogi. Zrób to po bożemu. Takie oszczędzanie mści się mocno i generuje spore koszty. Ten silnik jest wredny jeśli chodzi o rozrząd.2 punkty
-
Jak kupisz dedykowane do Corsy_D, to właściwie nic nie musisz robić, masz w zestawie wszystkie kabelki, przejściówki (zwróć uwagę, żeby był dekoder CAN). Generalnie warto zadbać o jak najwięcej RAMu, na radyjka o 2-3GB RAMu nawet nie zerkaj. Ja mam 4GB i potrafi też nieraz zamulić. Z kilkuletniego użytkowania zalety: apki samochodowe (np. OPL_Monitor, Torque, itp.)fajnie działają, dźwięk lepszy niż radio ori, sterowanie z kiery multimedialnej działa, telewizja w samochodzie, przeglądanie zdjęć, filmów, połączenie głośnomówiące z telefonem (po BT), kilka USB (gniazda na przewodach), kamerka tylna. itp. Z minusów, słabsza czułość radia, dla wymagających kiepski mikrofon w zestawie, ale zawsze można dokupić. Generalnie, po latach użytkowania, nie wyobrażam sobie mojej "biedrony" bez radia na androidzie. Jeszcze jeden minus, bardzo dużo miejsca zajmują kabelki (wtyczki, przejściówki, CANdekoder) i ciężko upchać to wszystko. W sumie ja miałem radio CD30mp3, ale bez BC, jak kupowałem stację multimedialną, to niby do corsy do 2011 (pewnie do przedliflowych), ale zaryzykowałem (mam polifta 2012) i się sprawdziło, Jeżeli Twoje Chełmno, to te koło Bydzi, to mam zapasowe radio (stację multimedialną identyczną jak moja) i jak masz ochotę, to z ciekawości możemy podpiąć na próbę i sprawdzić, czy i jak u Ciebie będzie działało (choć na moich stacjach mam już dość leciwego andka, bodajże 9.0). A całość wygląda, jak poniżej (zdjęcia i screeny). Ja swoje radia kupiłem na allegro, te same modele taniej były u Chińczyków na aliexpress, ale się bałem, że przy tej cenie (ok.1100zł. u chinioli) doliczą cło i Vat więc wybrałem od Polaka.2 punkty
-
Może komuś się przyda.. oddałem auto do mechanika który stwierdził że trzeba zacząć od wymiany termostatu, chociaż dla mnie termostat był sprawny... skasował 130zl za termostat i 100zl za wymianę i dalej to samo 😀 zabrałem auto od mechanika... i po 10 minutach od wyjazdu z warsztatu olśnienie! (Szkoda że mnie nie olśniło dzień wcześniej bo w plecy mam 230zl) Sprawdziłem korek od zbiorniczka płynu i... pęknięty oring na korku 😀 wróciłem do gościa i pokazuję mu to, a on że na pewno to nie to, że to pewnie uszczelka pod głowicą... oringu nie miał takiego, ja znalazłem taki u siebie pewnie koszt 5zl. Wymieniłem oring i wszystko działa jak trzeba, słychać jak odkręca się korek charakterystyczne syczenie, płyn się nie wylewa, wentylator uruchamia się tak jak trzeba 😀 można kupić nowy korek przedział cenowy od 15 do 60zl... ale jak działa po wymianie oringu to po co 😉 oczywiście mechanik z doświadczeniem... i korek w ręku trzymał bo musiał dolać płyn, odpowietrzyć układ po wymianie termostatu. Pozdrawiam.2 punkty
-
Linki do układów czasowych z których zrobiłem wyłącznik Autostopu i opis połaczenia.pdfLinki do układów czasowych z których zrobiłem wyłącznik Autostopu i opis połaczenia.pdfLinki do układów czasowych z których zrobiłem wyłącznik Autostopu i opis połaczenia.pdfDzień dobry. Od tygodnia jestem właścicielem Merivy B 1,6 cdti i oczywiście pierwszą rzeczą po wymianie oleju itp. jest stała dezaktywacja Autostop. Poprzednio miałem Renault Megane 3 i tam dezaktywacja sprowadzała się do założenia jednej zworki na złączu (zajęło mi to ok. 2 minut), niestety w Oplu nie jest tak łatwo. W związku z tym postanowiłem zrobić układ który za mnie "wciśnie" przycisk na początku każdej jazdy. Kupiłem u chińczyka dwa układy czasowe, z których jeden odlicza ok. 30 sekund od włączenia stacyjki i po tym czasie drugi układ czasowy na ok. 1 sekundę zwiera styki przycisku Autostop. Zasilanie podpiąłem do gniazda zapalniczki i po przekręceniu kluczyka po ok. 30 sekundach system wyłącza się, oczywiście w razie potrzeby zawsze mogę przyciskiem włączyć lub ponownie wyłączyć system, te układy czasowe załatwiają mi tylko automatyczne pierwsze wyłączenie systemu bez jakiegokolwiek działania z mojej strony. Całość zamontowałem do plastikowej obudowy i zamocowałem w tunelu pod panelem z przyciskami. Linki do układów czasowych z których zrobiłem wyłącznik Autostopu i opis połaczenia.pdf2 punkty
-
Czy istnieją kanały samochodowe o długości 7, 8 czy 10 metrów długości? Czy tak długie kanały można zamówić wraz z transportem czy może trzeba je koniecznie wymurować lub wybetonować na miejscu? Poczytaj nasz artykuł - pisze ekspert od kanałów samochodowych Kierownik do spraw produkcyjnych w firmie ABC Szamba Betonowe Sp. z o.o. Gotowe kanały prefabrykowane Jeśli chcesz zamontować kanał samochodowy w swoim warsztacie a nie chesz wynajmować do tej czynności murarza który wymuruje taki kanał z bloczków wystarczy że skorzystasz z oferty firm zajmującej się odlewaniem takich kanałów z form samowibrujących. Na rynku znajdziesz gotowe kanały samochodowe o długości 300 centymetrów, 400 a nawet 600cm. Dłuższe kanały samochodowe raczej nie występują na rynku ponieważ transport takiego kanału przewyższa koszty samego kanału. Samochody ciężąrowe które posiadają dźwig HDS mają zazwyczaj paki o długości 620-650centymetrów. Zatem wyprodukowanie kanału o długości conajmniej 7 metrów wiążę się z utrudnieniem zarówno tonarzowym jak i gabarytowym. Taki kanał po pierwsze dużo waży po drugie nie mieści się na aucie. Murowanie kanału samochodowego z bloczka Murowanie takiego kanału samochodowego z bloczków to również solidne i trwałe rozwiązanie,ale trzeba pamiętać że nie wszędzie da się to zrobić. Przeszkodą może być teren podmokły i piaszczysty, na terenie podmokłym zanim zaczniemy murować, dół zostanie zalany wodą, w terenie piaszczystym ściany potrafią się dosyć szybko obsypywać co sprawia że niekiedy murowanie takiego kanału staje się niemożliwe. Prace należy rozpocząć od precyzyjnego wykopania wylewki, które zagwarantuje stabilność konstrukcji. Następnie układa się bloczki betonowe na zaprawie cementowej, dbając o zachowanie idealnego poziomu i pionu ścian. Ważne jest również zabezpieczenie kanału przed wilgocią – stosując izolację przeciwwodną, np. z papy lub folii. Dla bezpieczeństwa użytkowania można dodatkowo zamontować stalowe kątowniki na krawędziach oraz odpowiednio wykończyć wnętrze, np. płytkami ceramicznymi, które ułatwią utrzymanie czystości. Dobrze wykonany kanał to inwestycja na lata, która znacznie ułatwia prace serwisowe przy samochodach. Niestety budowa takiego kanału ma kilka wad: Długi czas budowy Problem ze szczelnością Wysokie koszty Jak wykonać długi kanał z gotowych prefabrykowanych kanałów Kanał o długości na przykład 12 metrów możemy wykonać zamawiając dwa kanały sześciometrowe i dostawiające je jeden obok drugiego, nasza firma specjalizuje się właśnie w tym. Kanały mogą mieć wycięte jedne ściany potoby zachować komunikację między jednym a drugim kanałem. Warto przy tym jednak zostawić chociaż jedną górną belkę rozpierającą ściany kanału. Przykład kanału samochodowego 12 metrowego. Belki rozpierające kanał samochodowy należy pozostawić do momentu wykonania wylewki dookoła kanału. Wylewka dookoła kanału powinna być wylana z betonu conajmniej c20 i zazbrojona drutem zbrojeniowym, ponieważ długa powierzchnia ściany po najechaniu przez ciężkie auto może przenosić naprężenia do środka kanału. Kanał samochodowy łączony jeden za drugim Kanały łączone ze sobą krótkimi ścianami to idealne rozwiązanie dla osób którym nie wystarczy standardowa długość do 6metrów, firmy które wykorzystują kanały do napraw samochodów ciężarowych wymagają długości powyżej 10 metrów. Co ze szczelnością zapyta nas każdy inwestor którego grunt pod warsztatem zawiera wysoki poziom wód gruntowych. Otóż w przypadku łączeń kanałów gwarancji szczelności nie będzie. Można jednak próbować uszczelnić łączenie. Na przykład stosując dodatkową wylewkę dookoła łączenia, środki Planiseal 88, Pronto od firmy Mapeii radzą sobie z niewielkimi przeciekami, natomiast środek MaxSeall jest stosowany do konserwacji tam, jest to "mercedes" wśród środków na szczelność.2 punkty
-
Kolego , weź może przeczytaj najpierw swoje wpisy , wstydzie jazdy astra , o kobiecie co szuka laptopów , o paliwie obajtka . Nie jest to x ani Facebook abyś dodawał swoje złotej myśli nie mające nic wspólnego z tematem . Dodaj 10% tego co wniosła Navia tutaj w poradnikach to pogadamy .2 punkty
-
2 punkty
-
Byłem w Rybniku moduł naprawiony, ale wszystko potwierdzę jak z miesiąc, 2 pojeżdżę i nic się nie wydarzy. Można do niego również wysłać sam moduł z kluczykami naprawa 1550zł bez paragonu lub 1850zł z paragonem lub fakturą. Jestem dobrej myśli bo gość ogarnięty zna się na rzeczy i ma pojęcie. Z ciekawostek dowiedziałem się że można u niego również przeprogramować załączanie się wentylatora po zmianie wkładu termostatu na ten z ampery na otwarcie 80 C koszt około 400zł. Sam jeździ Oplem i robił to u siebie mówił że temperature mu trzyma od 85-95 stopni. W mojej mery z ori termostatem jadąc autostradą stałe 140 km/h temperatura się wahała 100-101 C przy temperaturze zewnętrznej +2 stopnie.2 punkty
-
Zaskakujące jest to, że nie posiadając podstaw wiedzy ktoś rzuca się na grube roboty... No ale kto bogatemu zabroni. Pierwsze primo: fizyczny brak ciśnienia oleju to bardzo głośna praca silnika Drugie primo panewki MAJĄ wpływ na cisnienie oleju, ale uszkodzona panewka = głośny i regularny stuk nawet jeśli ciśnienie jest Trzecie primo - ultimo zawsze zaczyna się od najprostszych rzeczy czyli DIAGNOSTYKI. Podpowiedziano: zmierz ciśnienie faktyczne, ale nie... panewki trza oglądać. Nie wiem po co pytać, skoro się wie lepiej.2 punkty
-
Nieprawda. Navi taka, jak T&C, CD70NAVI, DVD90NAVI owszem - mają mapy na płytach lub kartach SD. Ale chińczyki mają mapy google i do działania potrzebują internetu, żeby pobierać nowe mapy w miarę przemieszczania się. GPS potrzebny jest do określenia lokalizacji, ale mapy nie biorą się z pyłu kosmicznego i trzeba je pobrać.2 punkty
-
Tak więc kolejne cenne info mam . Wtyczka X79 parkpilota ma obwód zamknięty na pinach 12 i 26 ( kabel koloru szarego ) Ta opcja jest wtedy gdy nie mamy haka i jest otwarta gdy jest hak Drugie info to jak sprawdzić czy czujniki są sprawne . Po prostu multimetr w dłoń i przy podłączonym zasilaniu i masie na parkpilot mierzymy w X78 prąd miedzy masą a pinem sygnałowym każdego czujnika . Napiecie powinmo być około 7.5 V przy sprawnym czujniku . U mnie na jednym czujniku było 0.5 V więc mam walnięty i czekam aż mi nowe czujniki przyjdą z alie... Na koniec jak już rozwiąże wszelkie zagadki z parkpilotem to zrobię opis co i jak z wyjaśnieniem oznaczeń w tis i tym co wiem na temat monitorowania tego układu przez sterownik2 punkty
-
2 punkty
-
No cóż wg schematu 12 kabli wychodzi z drugiej wtyczki i u mnie jest owe 12 kabli . Jest R30 opisany jako coding resistor i wtyczka do ustawiania głośności x84 Czyli mój komplet jest kompletny. Jeśli nie koduje się go po can to musi podawać dźwiękowo kody usterek i jedno co jest zbędne w takim systemie to oddzielne kable sygnałowe na czujniki skoro nie ma wizualizacji. Znajdę natchnienie i czas to biore soeza zdedzak i otwory pod koszyczki2 punkty
-
Cześć, Udało się rozwiązać problem, winne okazały się wysprzęgliki najpierw Sachs potem LUK, oba były albo wadliwe albo źle założone. Obecnie jest założony oryginalny wysprzęglik GM, wprawdzie droższy niż dwa poprzednie razem ale problem ustąpił.1 punkt
-
Pisałam do swojego mechanika który robił mi rozrząd. Załatwił mi używkę oryginalną za free. Anulowałam zamówienie bo jeszcze nie wysłali. Teraz przypięłam za wtyczkę od cewki trytytką. Myślę że teraz jej nie zgubię. Z przodu mam dwa zapięcia : Więc trytytka dociska do przodu. I jakoś tak ładniej się zrobiło1 punkt
-
Witam, jestem tutaj nowy i dziękuje za przyjęcie do szanownego grona. Tydzień temu kupiłem zonie Corsę i przez weekend tak lało ze masakra. Chciałem w poniedziałek zmienić dywaniki welurowe na gumowe a z przodu pod dywanikami powódź na całego .Pościągałem progi i odchyliłem dywaniki, woda tam normalnie stała. Wyrwałem z dołu tą gruba wyściółkę z lewej i prawej strony, można bylo to wykręcać tak sie lało. Reszte powycierałem i podniosłem na tyle wykładzinę ze schnie do dziś,z tego co wyczytałem to mogło sie lac przez głośniki w drzwiach lub podszybie, wiec zabrałem się za to.Po rozkręceniu podszybia i wyciagnięciu silniczka wycieraczek okazało sie ze strona od kierowcy była całkowicie zapchana, po drugiej stronie częściowo zapchane, pod wlotem powietrza do środka kabiny jeszcze woda stała z dzieadostwem,na srodku podszybia ta duża dziura wszystko przepuszczała naścinane grodziowa i silnik, silnik był cały mokry i otulina na ścianie grodziowej tez, wyczyściłem całe podszybie, później dziury spływowe przepchane tez, dodatkowo kupiłem masze uszczelniajacą i poprawiłem wszystkie łączenia blach ,wiazke elektryczna co tam gdzie jest linka otwierania maski ,dodatkowo, jeszcze uszczelniłem dołem wlot powietrza. Potem ściągnąłem boczki w drzwiach przednich bo tylko tyle jest i popatrzyłem na głośniki i dobrze siedzą na uszczelkach były idealnie wklejone, ale poprawiłem masa uszczelniającą ,zdziwiło mnie tylko to ze plastikowy boczek lewy i prawy na samym dole miał oznaki piasku takiego klejącego ale tłumaczę sobie to tym ze jeżdżę ja Merivą A 2010 i na progu mam nakleja na dolną uszczelkę z ktora się stykają drzwi i próg i zawsze jest czysty, niestety u zony w corsie nie ma tego, progi zawsze po otwarciu drzwi są brudne. Jutro będę składał wszystko i czekał na porządny deszcz, ewentualnie myjnia 15min. Wiem ze rozpisałem sie bardzo duzo,ale moze dla innych bezie to jakiś poradnik w takim problemie jak my z zona mamy. Bardzo prosimy o podpowiedzi z waszej strony gdzie jeszcze może woda cieknąć, którędy może się przedostawać pod dywaniki z przodu, jesteśmy załamani bo pierwszy raz mamy taki problem, bardzo oczekujemy na pomoc z państwa strony, WIELKIE DZIEKI-Wojtek lat 77 ale lubię być aktywny przy aucie i to może trzyma mnie przy zyciu,serdecznie wszystkich pozdrawiam.1 punkt
-
1 punkt
-
W EL jest gość, który takie rzeczy robi. https://panoramafirm.pl/łódzkie,,łódź,górna,brójecka,8/f.h.u._okladzina_mariusz_gaszak-sccnec_pad.html Zadryndaj, pewnie wysyłkowo też zrobi.1 punkt
-
Pewnie że można. Jest tego całe zatrzęsienie. Ważne aby szukać sobie srebrnego dedykowanego do Corsy D no i na parametry- to już zależy od budżetu Tu przykładowe radyjko: https://www.olx.pl/d/oferta/radio-nawi-2din-opel-vectra-c-zafira-astra-h-corsa-d-android-13-4g-64-CID5-ID12Eiyz.html1 punkt
-
Navia mam przeciwmgielne przód i tył czyli włącznik z 4 przyciskami i kółkiem oczywiście tym centralnym . 4 pozycje to mam na myśli te centralne kółko. Poniżej odwrotna strona panelu tego z kółkiem i ten z białym środkiem to 4 pozycyjny z signum a ten z prawej to 3 pozycyjny z merivy . Różnica jest w plastiku który blokuje 4 tą pozycję (zaznaczyłem to strzałką ) Wystarczy podmienić ten przód by meriva miała 4 pozycje twego kółka ale to nie wszystko bo jest kilka niuansów właśnie na płytce1 punkt
-
Ciekawe.. Na siłę wpierdzielają start/stop? Nie wydaje mi się. Grzebane było.1 punkt
-
Musisz w opcom zaznaczyć że masz climatronic . Zdaje się że to w BCM się znajduje. Tj zmiana wariantów oprogramowania.1 punkt
-
https://www.auto100.ro/auto-senzori-parcare_16_buton-de-activare-la-senzori-fata-meta_13033.html ??1 punkt
-
Zobacz wtyczki do jeżyka czyli opornicy dmuchawy i do silnika nawiewu. Wygrzane mogą być czy nadtopione. Ewentualnie w kabinie zobacz bezpiecznik 11 40A czy nie ma tam zielono. Jeśli to Astra J. Bo uj wie czy Fox, czy Gulf, a może Peżota zwrócili 😄1 punkt
-
1 punkt
-
Ja akurat mam uprzedzenie do brembo i do ebc. To tarox, to pewnie miał być textar? Fajne, ale muszą mieć dobrze dobrane tarcze, bo inaczej się szklą. Zaciski jak wyżej szukaj z OPC. Też mam z OPC i nieźle ładziają. Tylko mój zestaw nie kosztuje 10k.1 punkt
-
1 punkt
-
Dzieki za wyczerpujace odpowiedzi . mozna liczyc nz znawców opla . Jeszcze raz dzieki .1 punkt
-
Piłeś? Ćpałeś? Okularów nie ubrałeś? Opublikowano 16 Grudnia 2008 Datę widziałeś? Osobiście uważam, że przez 17 lat udało mu się rozwiązać problem...1 punkt
-
Co prawda miałem w CB ten motorek i wskazówka licznika zatrzymywała sie na samym końcu już za 200. Miałem spięty z długą F16. Nie mierzyłem do setki, ale na pewno nie 9s. 20xe , które miałem później miało 5,55 do 100. ABS był chyba tylko w GSI. Resztę zawsze można dołożyc. Digital mam na sell.1 punkt
-
Złącze X1 znajduje się na dole słupka A od strony kierowcy i posiada 36pinow. Złącze X57 znajduje się na ECU, na silniku od strony kierowcy. Jest to dolne złącze mające 64piny. Złącze x19 znajduje się przed akumulatorem. Złącze x5 znajduje się na dole słupka A od strony kierowcy i ma 52 piny.1 punkt
-
Witam wszystkich i pozdrawiam jako nowicjusz forum. Witam wszystkich i pozdrawiam jako nowicjusz forum.1 punkt
-
Yhm 😂 weszła weszła . Ufam jej tak samo jak tej o zakazie handlu i montażu używanych części układu hamulcowego , wydechowego czy od poduszek i pochodne1 punkt
-
Hmmm, znaczy chcesz wyjąć i popatrzeć jak wyglądają. Bo nic więcej z nimi nie zrobisz. Wykręć świece. Kręć wałem, aż 1 tłok zacznie być ciągnięty w dół. Zatrzymaj się w połowie obrotu. Teraz czymś (śrubokręt, czy kawałek patyka) naciśnij na tłok. Przez otwór świecy. Jak tłok się podda, to masz tu uszkodzoną panewkę. To są małe zakresy - jak panewka ma luz 0,5mm, to na tłoku też będzie 0,5mm - więc rób to z wyczuciem i uwagą. Tak najlepiej sprawdzisz panewki metodą domową.1 punkt
-
1 punkt
-
Zgubienie klucza do samochodu Opel to problem, który może spotkać każdego kierowcę. Utrata klucza, szczególnie w przypadku braku zapasowego, może wydawać się kłopotliwa, ale dzięki naszym usługom dorabiania kluczy problem można rozwiązać szybko i bez zbędnego stresu. W tym artykule wyjaśniamy, jak wygląda proces dorabiania kluczy do Opla w naszej firmie, niezależnie od sytuacji. Dlaczego warto skorzystać z naszych usług? W naszej firmie rozumiemy, jak ważny jest szybki i skuteczny dostęp do pojazdu. Specjalizujemy się w dorabianiu kluczy do samochodów Opel, oferując kompleksowe wsparcie zarówno w przypadku utraty jednego klucza, jak i całkowitego braku kompletu. Działamy profesjonalnie, wykorzystując najnowsze technologie, aby proces był szybki i w pełni bezpieczny. Nasze usługi obejmują zarówno dorabianie kluczy mechanicznych, jak i programowanie immobilizerów czy systemów Keyless. Szczegóły znajdziesz na naszej stronie: Dorabianie kluczy samochodowych – Opel. Jak dorobić nowy klucz? Dorabianie kluczy to proces, który różni się w zależności od sytuacji. Poniżej opisujemy dwie najczęstsze scenariusze. 1. Masz zapasowy klucz, ale zgubiłeś jeden komplet Jeżeli zgubiłeś jeden z kluczy, a drugi wciąż posiadasz, proces dorabiania jest prosty i szybki. Możemy zrealizować usługę zarówno z dojazdem do klienta na terenie Śląska, jak i w naszej siedzibie. Warto jednak pamiętać, że w przypadku wizyty w naszej firmie konieczne jest przywiezienie samochodu, ponieważ do zaprogramowania immobilizera lub systemu Keyless niezbędny jest dostęp do pojazdu. Oferujemy: Dorabianie kluczy mechanicznych: Precyzyjne odwzorowanie klucza do zamków i stacyjki. Dorabianie kluczy z pilotem i systemem Smart: W pełni funkcjonalne klucze umożliwiające zdalne otwieranie, zamykanie i uruchamianie pojazdu. Dzięki temu możesz liczyć na szybkie rozwiązanie problemu i pełną funkcjonalność nowego klucza. Dodatkowo, jeśli korzystasz głównie z systemu Keyless, zalecamy regularne smarowanie wkładek zamków – brak konserwacji może prowadzić do ich blokowania. 2. Zgubiłeś wszystkie klucze W przypadku utraty wszystkich kluczy proces dorabiania jest bardziej złożony, ale w pełni wykonalny. Niezależnie od tego, czy wybierzesz wizytę w naszej siedzibie, czy mobilny serwis na terenie Śląska, zadbamy o szybkie i profesjonalne wykonanie usługi. Przy takich przypadkach konieczne jest dostarczenie pojazdu do nas, ponieważ wszystkie nowe klucze muszą być zsynchronizowane z systemem immobilizera w samochodzie. Oferujemy: Dorobienie klucza mechanicznego od podstaw: Na podstawie danych odczytanych z wkładki zamka lub numeru VIN tworzymy klucz pasujący do Twojego auta. Programowanie immobilizera, pilota lub systemu Smart: Tworzymy klucz, który działa w pełni w systemie pojazdu, przywracając możliwość jego uruchomienia i zdalnego sterowania. Do realizacji tej usługi wymagane jest okazanie dokumentów potwierdzających własność pojazdu (dowód rejestracyjny oraz dowód osobisty). W przypadku pośrednictwa osoby trzeciej konieczne jest dostarczenie pisemnego upoważnienia. Więcej szczegółów o naszych usługach znajdziesz na stronie głównej Przybyliński Automobile. Dbaj o swoje zamki i klucze Nie zapominaj o regularnej konserwacji wkładek zamków, nawet jeśli korzystasz głównie z systemu Keyless. Nieużywane wkładki mogą ulec zablokowaniu, co utrudni korzystanie z zamka w sytuacjach awaryjnych. Smarowanie specjalistycznymi preparatami pomoże uniknąć takich problemów. Podsumowanie Dorabianie kluczy do Opla nie musi być stresującym doświadczeniem. Oferujemy kompleksowe usługi, które pozwalają szybko odzyskać pełną funkcjonalność pojazdu. Niezależnie od tego, czy zgubiłeś jeden klucz, czy wszystkie, jesteśmy tutaj, aby pomóc. Skontaktuj się z nami i przekonaj się, jak łatwo możesz rozwiązać problem!1 punkt
-
Witam. Para w lampach jest od wody w dolnej części wkładu. Prawdopodobnie uszczelki są zgniecione na dole wkładu i tam woda się zbiera. Muszę dokupić nowe uszczelki.1 punkt
-
Wiem, do czego jest przycisk, RDS AF. W Radiach, które miałem niededykowane do samochodu, nigdy to poprawnie nie działało.Ale jest to moja osobista opinia do niededykowanych radyjek do danych autek. Nie to, że krytykuję, że jest do bani radyjko. Jestem zwolennikiem oryginałów. Niech dobrze ci się sprawuje.1 punkt
-
Uszczelka pod pompą oleju. Zalecane jest dokładne wypłukanie układu chłodzenia i w wypadku rozmięknięcia przewodów wodnych natychmiastową ich wymianę.1 punkt
-
Oj Navia , Navia .... Pamiętam jak dziś gdy na mnie psy wieszałaś jak polecałem chinczyki zamiast oryginalnych1 punkt
-
Możesz spróbować, jest to 50 na 50. Każdy chinol powyżej 1,67 do Badziewie. Nie pamiętam, ale z licznika powinieneś go wyciągnąć.1 punkt
-
Wykręć sondę z kata, będzie głośniej, ale zobaczysz czy autko jedzie żwawiej.1 punkt
-
Niedostępna gdziekolwiek. Jest to tzw. backorder. Popyt jest większy niż podaż, czas oczekiwania może wynieść nawet 6 miesięcy. Taka sama sytuacja jest z innymi popularnymi częściami - pompa oleju do 2,0 turbo benzyna w Insignii, pokrywa zaworów w 1,7cdti... Problem polega na tym, że ZANIM żabojady kupiły GM, problem był tylko z ciulaniem ludzi, czyli oszukiwaniem na każdym możliwym kroku w wypadku gwarancji. Odkąd PSA kupiło Opla, powstał ogromny problem z dostępnością części do modeli, które wyszły z produkcji 3, 4 czy 5 lat wstecz. Rola dealera jest taka, że olewa klienta. Jeśli części są niedostępne a auto ma gwarancję (flexcare obowiązuje 4 lata) to klientowi powinno się wydać samochód zastępczy, bo z winy producenta samochód nie może być naprawiony. Tymczasem klienta zostawia się samemu sobie i ma się go w dupie. Gdyby każde ASO wydawało auta zastępcze, a potem nawet sądownie domagało się zwrotu kosztów (bo w prostej linii jest to zgodne z zasadami napraw gwarancyjnych) to sytuacja by się zmieniła. Dealerzy boją się upominać o swoje i nawet nie próbują zmienić tego stanu rzeczy choć mają taki obowiązek. Co zamożniejsi lub mądrzejsi klienci wynajmują samochody i kładą faktury do zapłaty za wynajem, oczywiście nic nie dostają. Potem sprawa trafia do sądu i tu już sąd klepie korzystny dla klienta wyrok, ale niestety trwa to nawet 2 lata. To kutas, który z ramienia centrali GM rozlicza gwarancje regionalnie. Czyli raz na jakiś czas przyjeżdża do ASO i sprawdza zlecenia gwarancyjne, części wyjęte w ramach naprawy, ocenia i akceptuje. W wypadku grubszych robót dealer nie ma prawa samodzielnie podjąć się naprawy pomimo, że nawet w ramach akcji serwisowej jest ona na bieżąco robiona. Musi być zgoda. Każda grubsza robota czyli droższa, musi przejść przez ręce kutasa i wymaga jego akceptacji. Nie jest ważne, czy to auto dzień po gwarancji się rozleci czy pojeździ. Ma być tak jak chce kutas a nie tak, jak powinno się to zrobić zgodnie z procedurą naprawczą wynikającą z instrukcji serwisowej. Kutas jest drugi po bogu. Kutas podważa decyzje i zgody wydane przez centralę GM. Kutas nie jest zainteresowany faktami wynikającymi z dokumentacji technicznej, zaleceń producenta, stanem prawnym - on zawsze ma swoje zdanie. Jest po prostu kutasem.1 punkt
-
Na taki przebieg / 230000/, sprawdziłbym kompresie w cylindrach, i katalizator czy nie jest zapchany. A czy pobiera olej ?1 punkt
-
Witam. Mechanik dodał zawór zwrotny . I wymianie 2 I 3 wtrysk. I problem znikną. Co ciekawe wtryski były sprawdzane w zakładzie i mają jeszcze gwarancję ale coś z nimi nie tak widocznie.1 punkt
-
No moim zdaniem to niestety za mało. Łatwo jest popełnić błąd, a sterownik po regeneracji to 1000+, więc doświadczenia słono mogą kosztować. Przede wszystkim najpierw należy to zdiagnozować, bo w wielu wypadkach problemem jest okablowanie komory silnika a nie sam sterownik. Moim zdaniem powinien pojechać do kogoś, kto to ogarnia, bo ten układ jest wredny, debilnie skonstruowany i bardzo wrażliwy na popełnione błędy.1 punkt
-
Są, Grundigi PY mają 3 linie. Minus, Nie podłączy się kamery, czyli Video. Wiem bo mam tak iw zapasie okazyjnie kupiony we Włoszech .1 punkt
-
1 punkt
-
Edytowałam ogłoszenie. Za parę minut powinno już być.1 punkt