Gość brzoza Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 Brzoza jak sie fachowo nazywa ten baniaczek Zawór podciśnienia turbiny!! http://img127.imageshack.us/my.php?image=397921981ql4.jpg Ale to ze na nim rusza sie cięgno ,to może oznaczać że sterujący nim elektrozawór jest nie sprawny!! A znajduje on sie na nadkolu nad alternatorem. Dla sprawdzenia można go zamienić z tym co jest kolo akumulatora od zaworu EGR. .TEN drugi obok niego,bo sa dwa Jest podpięty do klapek zawirowań na kolektorze dolotu i jest mniejszych parametrow. Czasami można go rozpoznac po szarym kolorze. . .Ale abyś sie nie pomylił to po przewodzie dojdziesz ze ten do zaworu EGR jest taki sam . jak od turbiny.   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4497-problem-z-elektrozaworami-rozwiazany-diesel/page/7/#findComment-239967 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2008 Brzoza dzieki za pomoc ale niestety mój egr nie pracował właściwie ,do wymiany! ale po kolei , dla niedoświadczonych takich jak ja .( po 2 zasaniu grzybek powinien sie cofać, w egr ) Objawy jak wyżej w postach . Mam zawór egr mechaniczny ,postanowiłem rozebrać ten czarny plastik od góry i co sie okazało w membranie 3 dziury !! spróbowałem je zaklaić , próbowałem różnymi klejami ale najlepszy klej na gorąco ten w sztyfcie . Pewnie to doraźnie ale usterka wykryta.   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4497-problem-z-elektrozaworami-rozwiazany-diesel/page/7/#findComment-236547 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 30 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2008 Pewnie to doraźnie ale usterka wykryta dzidek315, tego sie nie da zrobic! Ja też próbowałem różne gumy itp. Na konkurencyjnym forum robiono to kilka miesięcy bez rezultatu! U nas tez jest taki temat.. ale zawsze można próbować a nóż sie uda!   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4497-problem-z-elektrozaworami-rozwiazany-diesel/page/7/#findComment-236264 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2008 Pewnie to doraźnie ale usterka wykryta dzidek315, tego sie nie da zrobic! dokładnie zrobiłem 10km i chyba sie rozkleiło ( pewnie przez wysoką temperature ),szkoda że nie ma zestawów naprawczych , jutro jade kupić nowy , a jak to rozebrałem ?? ten czarny plastik ma takie ząbki je odchyliłem i ten czarny plasik zeszedł to jest na wcisk , trzeba bardzo ostrożnie odginać bo to jest bardzo kruche   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4497-problem-z-elektrozaworami-rozwiazany-diesel/page/7/#findComment-235984 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 1 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2008 a jak to rozebrałem ?? ten czarny plastik ma takie ząbki je odchyliłem i ten czarny plasik zeszedł to jest na wcisk , trzeba bardzo ostrożnie odginać bo to jest bard Dokładnie tak jak piszesz nalezy bardzo uważać bo popękają te ząbki. http://img114.imageshack.us/img114/7493/egr007ud9.jpg   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4497-problem-z-elektrozaworami-rozwiazany-diesel/page/7/#findComment-235952 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 Szanowni! Podpinam się pod temat, bo już od jakiegoś czasu walczę z błędem p1125. Objawy jak u kolegów. 3 tys obrotów na 4 lub 5, kontrolka check engine i autko traci moc. Początkowo myślałem, że to elektrozaworki, u mnie nr 09128022. Pozamieniałem je ze sobą, ponadto zakupiłem jeden używany i też powsadzałem kolejno w różne miejsca i... nic. Usterka taka sama. Powalczyłem też z egr, tj. wyczyściłem go na błysk i ... nic. Usterka wciąż występuje. Dzisiaj moje autko trafiło na kanał. Jak tylko się czegoś dowiem, co to może być, poza wymienionymi wyżej wymianami, od razu napiszę. Tymczasem Pozdrawiam!!   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4497-problem-z-elektrozaworami-rozwiazany-diesel/page/7/#findComment-230085 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 Podpinam się pod temat, bo już od jakiegoś czasu walczę z błędem p1125. Objawy jak u kolegów. 3 tys Sprawdz ten baniaczek od klapek zawirowań. Może byc walnięty! .Lub czujnik doładowania   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4497-problem-z-elektrozaworami-rozwiazany-diesel/page/7/#findComment-229981 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 U mechanika prześwietlili mi samochód pod względem elektrycznym. Wszystkie wejścia i wyjścia w obwodzie. Niestety nic nie znaleźli. Na szczęście w porządku firma bo nie wzięli ani grosza, choć samochód stał tam dobę. Rzadkość w dzisiejszych czasach. Teraz diagnoza padła na turbinę. Nie sprawdzili jej, bo podobno nie mają takich możliwości, ale poprawcie mnie jeśli się mylę: 1. Komputer podłączony do auta, wtedy, kiedy pracuje normalnie, tzn. bez świecącej się kontrolki wskazuje na sprężanie i zachowanie turbiny normalne, tzn wszystkie odczyty w normie. 2. Gdy świeci się kontrolka turbina w ogóle nie działa, natomiast obroty z na maxa wciśniętym gazem w tym czasie to max3500 obrotów. Co może być przyczyną tego, że turbina się wyłącza? i czy to na pewno sama turbina, jak twierdzi mechanik. Mi wydaje się że to coś innego ją odcina...tylko co? brzoza, czy ten baniaczek który masz na myśli znajduje się przy pompie vac? i jak go sprawdzić. To samo z czujnikeim doładowania, gdzie go szukać? Pozdrawiam:)   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4497-problem-z-elektrozaworami-rozwiazany-diesel/page/7/#findComment-229739 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 brzoza, czy ten baniaczek który masz na myśli znajduje się przy pompie vac? i jak go sprawdzić. To samo z czujnikeim doładowania, gdzie go szukać? Tak dobrze go namierzyłeś .Musisz go po prostu odkręcić od głowicy dwie śrubki i zdjąć koniecznie z takiego cięgiełka plastikowego! . Ten baniaczek bardzo prosto się rozbiera! śrubokrętem podważyć .W środku zobaczysz menbranę! I ją zdiagnozować czy nie jest dziurawa! .Czujnik doładowania znajduje sie nad tym baniaczkiem z lewej strony w rogu kolektora dolotowego! widac na tym zdjęciu obydwa!! Ten z lewej z wtyczką to czujnik doładowania!! http://img220.imageshack.us/img220/6729/p1020383pp2.jpg   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4497-problem-z-elektrozaworami-rozwiazany-diesel/page/7/#findComment-229721 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 Sprawdziłem baniaczek i nic nie wskazuje, że coś z nim nie tak. Membrana cała. Po złożeniu i zasymulowaniu podciśnienia paszczą działa bez zarzutu. Co prawda trochę się namęczyłem żeby całość wyjąć, no i pękły mi 2 zakładki na tym plastikowym kapturku ale przynajmniej mam sprawdzone. Trochę martwi mnie obecność oleju w środku. Powinno tak być? Co do czujnika nie wiem jak go sprawdzić. Nie mam miernika no i dzisiaj go nie wykręcałem ale jeszcze spróbuję. Szczerze to już nie wiem co to może być pozostaje mi chyba tylko turbina albo pompa vac, ale sam tego nie sprawdzę. Pompa vac zasysa ale ciężko bez wakuometra stwierdzić czy odczyt jest w normie. Może macie inne pomysły? Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4497-problem-z-elektrozaworami-rozwiazany-diesel/page/7/#findComment-229468 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi