Skocz do zawartości
karlos019

Pomocy P0500 1.7CDTI z17tdh czujnik prędkości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich man problem i proszę o pomoc w rozwiązaniu tego kłopotu.
Podczas przyspieszania albo pod obciążeniem np. kiedy jadę pod górkę zapala się kontrolka "auto z kluczykiem" po podłączeniu pod komputer wyskakuje błąd P0500 czujnik prędkości. Czytam dużo na forum, ale tyle co jest ludzi to tyle opinii. Z tego co ludzie najczęściej piszą to podobno czyszczę zawór ERG i to pomaga podobno.
Pomożecie mi rozwiązać ten problem

 

post-39019-0-13506200-1364244981_thumb.jpg


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie

Podczas sprawdzania " ręcznym sposobem" za pomocą kombinacji gaz + hamulec na desce rozdzielczej pojawia się błąd 050074

Dalej szukam pomocy u Państwa

Nie chcę nic sugerować Państwu bo tez czytałem dużo o tych usterkach.

Edytowane przez karlos019

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zanlazłem taką podpowiedź na innym forum :) ... dotyczył ASTRY G z silnikiem CDTI

 

"Witam.Mialem ten sam problem tzn.wywalalo mi blad 0500.I przestawal dzialac predkosciomierz.Okazalo sie ,ze jeden z przewodow ktory idzie do radia byl obluzowany(chociaz ni cholery nie mam pojecia co ma predkosciomierz wspolnego z radiem:unsure: )Okazalo sie,ze to bylo to.Po docisnieciu wszystkich przewodow w kostce radia problem wiecej sie nie pojawil."


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za ołączenie sie do tematu. Myśle, że to mi nic nie da bo mi prędkosciomierz, obrotomierz i cała raszta dziław w 100% natet jak ryskoczy tak kontrolka to i tak mi wszstko działa tylko traci moc. /dożo ludzie piszą o mrozie, oponach, cośnieniu w oponach i czyszczeniu zaworów podciścienia i ERG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czysciles czujniki od abs-u i wience piast z przodu???

i polaczenia czujnikow

Edytowane przez mati11294

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Astra III i wience na przegubach?...

Edytowane przez marcov

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można spróbować ale czy to coś ta z tego co wiem bo ostatnio tam grzebałem czujnik ABS jest z piaście i tam tylko wystaje kabel nic więcej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak to wygląda

post-39019-0-11855200-1364329279_thumb.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

poprawiam -piasta z lozyskiem wiec brak dostepu

za to same konektory do czujnikow mozna sprawdzic :)


czyli bledy nie byly zczytywane op comem??
tylko z licznika
mysle ze na op comie pokazalo by cos wiecej i pasowalo by podpiac

Edytowane przez mati11294

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokładnie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

poprawiam -piasta z lozyskiem wiec brak dostepu za to same konektory do czujnikow mozna sprawdzic

ale wydaje mi się, że gdyby był problem z czujnikami to odezwałby się ABS .. że ma problem z połaczeniem z jednym z czujników .. a jeżeli nie ma błedu z ABSu .. to wydaje mi się że to nie czujnik ..

ale mozesz spradzić samo podłączenie kabelków, ale również sam kabelek .. czy czasami nie jest pęknięty w środku .. nie znam dokładnie tej budowy, ale miernik powinien mieć taka funkcję

mozesz sprawdzić równiez oporność samego czujnika i porównać z czujnikiem w drugim kole

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na OPCOM wyskoczył błąd komunikacja ABC

Na innym programie błąd P0500 czyli czujnik prędkości własnej pojazdu

A na sposobie "wypedałowania" 050074

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj rozbiłem kolejny test dużo ludzie pisali o oponach, o zbyt małym ciśnieniu w oponach itd. wiec mogę to wykluczyć. A zrobiłem to tak podłączyłem pod kompa wyskoczył standardowo błąd P0500 skasowałem go. Po chwili odpaliłem auto nie ruszając auta z miejsca ( nie jechałem nim ) i po odpaleniu błąd natychmiast wyskoczył w systemie ale nie zapaliła się kontrola "auto z kluczykiem" kontrolka zapala się tylko wtedy gdy potrzebuję więcej mocy np. podczas wyprzedzania czy jazdy pod górkę. To tym krótkim teście raczej wykluczam opcję z ciśnieniami z kołach, czujnikami ABS idt. Bo tak jak pisałem powyżej autem nawet nie przejechałem się a błąd wyskoczył ponownie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie nawiles sie kiedys op comem i nie aktywowales jakis funkcji w ktora nie jest wyposazony...

nie zmieniales wariantow programu przy abs /tc

 

podobno za predkosc odpowiada ktorys czujnik od abs-u

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie nawiles sie kiedys op comem i nie aktywowales jakis funkcji w ktora nie jest wyposazony...

nie zmieniales wariantow programu przy abs /tc

 

podobno za predkosc odpowiada ktorys czujnik od abs-u

Nie nie to odpada bo ten błąd już mi się pojawiał jakiś czas przed podłączenie do OPCOM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

abs / tc,esp(jak jest) dziala poprawnie ?? abs nie jest wylaczony??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

abs / tc,esp(jak jest) dziala poprawnie ?? abs nie jest wylaczony??

Nie nie nic nigdy żadna kontrolka od ABS mi się nie zapaliła i zawsze działał w 100%

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm .. jeżeli błąd wyskoczył od razu po odpaleniu auta to świadczy o tym, że połączenie jest walnięte .. bo system sprawdzając samochód wysyła impulsy i sprawdza odpowiedź .. jeżeli błąd wyskakuje pomimo faktu, że samochód stoi, to problem jest w podłączeniu (braku przejścia) lub samym czujniku .. po tym co napisałes powyżej nabieram pewności, że wiadomości zawarte w moim poprzednim poscie były trafne ..

tym bardziej, że jedne program wyłapuje problem ABSu a drug problem prędkości samochodu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm .. jeżeli błąd wyskoczył od razu po odpaleniu auta to świadczy o tym, że połączenie jest walnięte .. bo system sprawdzając samochód wysyła impulsy i sprawdza odpowiedź .. jeżeli błąd wyskakuje pomimo faktu, że samochód stoi, to problem jest w podłączeniu (braku przejścia) lub samym czujniku .. po tym co napisałes powyżej nabieram pewności, że wiadomości zawarte w moim poprzednim poscie były trafne ..

tym bardziej, że jedne program wyłapuje problem ABSu a drug problem prędkości samochodu

To dlaczego to mi się załącza tylko i wyłącznie podczas przyspieszania i pod obciążeniem. Powinno się załączać "losowo" że tak powiem a to tak nie jest. Jak jadę sobie normalnie w mieście spokojnie to nie załączy się nic czasami przez parę dni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podczas przyspieszenia zaswieca sie service wiec moze to byc zwiazane z trakcja lub wogole to nie musi sie laczyc z tym bledem p0500

jak piszesz zapisuje sie po uruchomieniu silnika.moze to byc wszsytko od egr zaczynajac ...

Edytowane przez mati11294

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Tobiasz
      Przy zakaupe mojego combolota przy przebiegu ok 190 000 km zauważyłem, że uszczelka pod pokrywą zaworów byla lekko uszkodzona skąd delikatnie leciał olej. Oddałem do mechanika i razem z wymianą uszczelki wymieniłem wszystkie filtry i olej. Po naprawie z silnika nastąpił wyciek. Nie byłem w stanie zlokalizować skąd więc oddałem spowrotem do machanika na poprawę. Po drugiej naprawie dalej gubił olej jednakże już mniej. Wydaje mi się że olej cieknie w okolicy rozrządu. W pewnym momencie bez żadnego ostrzeżenia rano silnik już nie odpalił. Poziom oleju w normie. Po przekręceniu zapłonu silnik zakręcił lecz co raz słabiej i słabiej aż zapiszczał dzwięk i tak już silnik stanął na dobre. Z tego co się orientuje jest to silnik ozanczony kodem Y17DTH. Nie wiem co może być powodem i czy aby silnik nie jest do wymiany.
    • Przez specu_nsm
      Witam. Na początku chciałem się przywitać jako że jestem nowy Dzisiaj taka sytuacja. Chcę odpalić samochód przekręcam kluczyk i nagle wszystko gaśnie później się zaświeca po ponownym przekręceniu kluczyka i samochód zapala normalnie ale wywaliło błędy P0500 i P0638. Samochód jeździ normalnie. Jakieś pomysły?
    • Przez CarlosMENDOZA
      Co to za rurka ? I czemu cieknie ?

Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.