Skocz do zawartości

Pomocy P0500 1.7CDTI z17tdh czujnik prędkości


Gość karlos019

Rekomendowane odpowiedzi

Gość karlos019

Witam ponownie

 

Z tego co ludzie mi piszę to obstawiają na elektrozawór i żebym błędem 050074 się w ogóle nie przejmował bo podobno dużo ludzi to ma i nikt nie wie od czego. I jest może w tym duża racja. Po dopiero podczas gdy potrzebuję moc silnika ( wyprzedzanie, jazda pod górkę) zapali ni się kontrolka auto z kluczykiem i wtedy auto traci moc i automatycznie wyskakuje kolejny błąd P0234 i on jest odpowiedzialny za utratę mocy. z tego co właśnie próbuje ustalić jest to P0234 - Obwód regulacji ciśnienia ładowania, odchylenie ujemne i to jest pewnie przyczyna. Co ty na to czyli co ten bąd może oznaczać?

 

Dzisiaj niestety, ale było to do przewiezienia wyskoczył ponownie ukochany błąd 050074 :-) tak tylko czystko teoretycznie napompowałem równo opony bo różnica była 03.bar ale bardzo wątpię żeby był to jakiś wpływ.

Edytowane przez karlos019

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 69
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

sprawdz tylko dobrze przewody podcisnienia od "vacum"do sterowania turbinki (do zaworu sterujacego):) powinno pomoc

 

do bledu p0234-..."autko naprawione - wina przewodu podciśnienia, chociaż nie było łatwo zlokalizować przerwy"...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość karlos019

sprawdzę je zaraz zejdę ale zrobię to pobieżnie bo stoję pod blokiem :-)

Żeby buło ciekawie jest twoje teoria bardzo prawdopodobna z tego względu że zaczęło to mi się dziać w ten sam dzień po wymianie rozrządu więc mogli coś super mechanicy spierdzielić jak grzebali

 

Nic ciekawego nie udało mi się dojrzeć :(

Kolega z innego forum zasugerował mi że

" Turbina nie daje wiatru tyle ile potrzeba , karuzela do sprawdzenia ,
czy się rusza w całym swoim zakresie , ewentualnie może się ona
przycinać ."

 

Ale z tego co pamiętam a raczej się nie mylę na opcomie doładowanie turbiny było jak najbardziej w porządku.

Edytowane przez karlos019

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podepnij op coma i zrob loga z jazdy -ostre przyspieszanie i powinno wyjsc czy bedzie dobijal do zadanego cisnienia

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie

 

Z tego co ludzie mi piszę to obstawiają na elektrozawór i żebym błędem 050074 się w ogóle nie przejmował bo podobno dużo ludzi to ma i nikt nie wie od czego. I jest może w tym duża racja. Po dopiero podczas gdy potrzebuję moc silnika ( wyprzedzanie, jazda pod górkę) zapali ni się kontrolka auto z kluczykiem i wtedy auto traci moc i automatycznie wyskakuje kolejny błąd P0234 i on jest odpowiedzialny za utratę mocy. z tego co właśnie próbuje ustalić jest to P0234 - Obwód regulacji ciśnienia ładowania, odchylenie ujemne i to jest pewnie przyczyna. Co ty na to czyli co ten bąd może oznaczać?

 

Dzisiaj niestety, ale było to do przewiezienia wyskoczył ponownie ukochany błąd 050074 :-) tak tylko czystko teoretycznie napompowałem równo opony bo różnica była 03.bar ale bardzo wątpię żeby był to jakiś wpływ.

Karlos019 słuchaj .. zastanów się nad tymi objawami i błędami .. bo my kołujemy co jest twojemu autu, a Ty nie umiesz nawet błędów sczytać z kompa .. jeżeli brakło mu juz mocy i samochód stracił moc to błąd P0234 był na pewno już zapisany w module. Ten błąd to klasyka niskiego ciśnienia doładowania .. albo brak podcisnienia przy aktuatorze TC - nieszczelny przewód podciśnienia lub niskie podciśnienie z jakiegos innego powodu, albo walniety zawór EVRV sterujący TC. albo zablokowana kierownica turbny, albo nieszczelny układ dolotowy powietrza .. dziura w przewodach, jeszcze może być zabrudzony czujnik ciśnienia na kolektorze dolotowym .. trochę masz do sprawdzania

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość karlos019

Wiem kolego że dałem ciała bo o tym nie pomyślałem co do tych błędów :(

Jutro będę walczył z tym, ale tylko że tak powiem sposobem organoleptycznym bo nie mam dostępu do opcoma

Ale oczywiście wielkie dzięki za pomoc i sory za moje zamieszanie :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość karlos019

Co do czujnika to czyściłóem go już jakieś 2 tyg. temu i nie zauważyłem żadnego efektu.


Dzisiaj jechałem tracę w 5 osób czyli całkiem nie złe obciąsżenie :-) i co chwilę można powiedzieć zapalała mi sie kontrolak :-(


 


To co że tak powiem proponujecie elektrozawór podciścienia wpierw
wymiecić ? Turbiby to ja jako " niedzielny mechanik " bym wolał się nie
tykać to bym zostawił na sam konie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość karlos019

Czy podczas tej trasy generowany jest tylko blad P0234?

 

 

Witam

Dzisiaj sprawdzę to, ale z tego co pamiętam to na 100% standartowy P0500 a po zapaleniu się kontroli P0234. Po południu jeszcze potwierdzę jak pójdę do garażu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość karlos019

Własnie sprawdzilem i tak jak mówiłem sa 2 błędy P0500 i P0234

 

Jedną z przyczym może być tak jak piszecie zabrudzone turbo ( blokada kierowcicy) a co cadzicie o czymś takim

Czy to G.... daje ?

Edytowane przez karlos019
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności