Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość karlos019

Dzisiaj rozbiłem kolejny test dużo ludzie pisali o oponach, o zbyt małym ciśnieniu w oponach itd. wiec mogę to wykluczyć. A zrobiłem to tak podłączyłem pod kompa wyskoczył standardowo błąd P0500 skasowałem go. Po chwili odpaliłem auto nie ruszając auta z miejsca ( nie jechałem nim ) i po odpaleniu błąd natychmiast wyskoczył w systemie ale nie zapaliła się kontrola "auto z kluczykiem" kontrolka zapala się tylko wtedy gdy potrzebuję więcej mocy np. podczas wyprzedzania czy jazdy pod górkę. To tym krótkim teście raczej wykluczam opcję z ciśnieniami z kołach, czujnikami ABS idt. Bo tak jak pisałem powyżej autem nawet nie przejechałem się a błąd wyskoczył ponownie.

 

  • Odpowiedzi 57
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Gość karlos019

nie nawiles sie kiedys op comem i nie aktywowales jakis funkcji w ktora nie jest wyposazony...

nie zmieniales wariantow programu przy abs /tc

 

podobno za predkosc odpowiada ktorys czujnik od abs-u

Nie nie to odpada bo ten błąd już mi się pojawiał jakiś czas przed podłączenie do OPCOM

 

Gość karlos019

abs / tc,esp(jak jest) dziala poprawnie ?? abs nie jest wylaczony??

Nie nie nic nigdy żadna kontrolka od ABS mi się nie zapaliła i zawsze działał w 100%

 

hmm .. jeżeli błąd wyskoczył od razu po odpaleniu auta to świadczy o tym, że połączenie jest walnięte .. bo system sprawdzając samochód wysyła impulsy i sprawdza odpowiedź .. jeżeli błąd wyskakuje pomimo faktu, że samochód stoi, to problem jest w podłączeniu (braku przejścia) lub samym czujniku .. po tym co napisałes powyżej nabieram pewności, że wiadomości zawarte w moim poprzednim poscie były trafne ..

tym bardziej, że jedne program wyłapuje problem ABSu a drug problem prędkości samochodu

 

Gość karlos019

hmm .. jeżeli błąd wyskoczył od razu po odpaleniu auta to świadczy o tym, że połączenie jest walnięte .. bo system sprawdzając samochód wysyła impulsy i sprawdza odpowiedź .. jeżeli błąd wyskakuje pomimo faktu, że samochód stoi, to problem jest w podłączeniu (braku przejścia) lub samym czujniku .. po tym co napisałes powyżej nabieram pewności, że wiadomości zawarte w moim poprzednim poscie były trafne ..

tym bardziej, że jedne program wyłapuje problem ABSu a drug problem prędkości samochodu

To dlaczego to mi się załącza tylko i wyłącznie podczas przyspieszania i pod obciążeniem. Powinno się załączać "losowo" że tak powiem a to tak nie jest. Jak jadę sobie normalnie w mieście spokojnie to nie załączy się nic czasami przez parę dni.

 

Gość karlos019

podczas przyspieszenia zaswieca sie service wiec moze to byc zwiazane z trakcja lub wogole to nie musi sie laczyc z tym bledem p0500

jak piszesz zapisuje sie po uruchomieniu silnika.moze to byc wszsytko od egr zaczynajac ...

Dokładnie wudzie mi właśnie piszą żebym przeczyścił EGR, zawór podciśnienia turbo itd. Coś w tym mrze być. Nawet mogę obstawić chociaż to mało prawdopodobne zabrudzony filtr paliwa bo w sumie ponad 2 lata nie wymieniałem tez jest taka opcja nie dostaje odpowiedniej dawki paliwa i ....

 

To dlaczego to mi się załącza tylko i wyłącznie podczas przyspieszania i pod obciążeniem. Powinno się załączać "losowo" że tak powiem a to tak nie jest. Jak jadę sobie normalnie w mieście spokojnie to nie załączy się nic czasami przez parę dni.

bo być może przesunięcie nadwozia to powoduje .. to coś uwarunkowane może być odciążaniem lub dociążaniem przedniego zawieszenia

 

Dokładnie wudzie mi właśnie piszą żebym przeczyścił EGR, zawór podciśnienia turbo itd. Coś w tym mrze być. Nawet mogę obstawić chociaż to mało prawdopodobne zabrudzony filtr paliwa bo w sumie ponad 2 lata nie wymieniałem tez jest taka opcja nie dostaje odpowiedniej dawki paliwa i ....

cóż EGR ma do błędu P500 lub błedu z ABSu .. daj spokój .. jeżeli ktokolwiek zna się na silnikach i samochodach to wie, że to jest absurd :) .. oczywiście sprawdzić możesz .. w końcu poznasz trochę silnik lub wydasz troche pieniązków :) Twoja wola :)

 

Gość karlos019

cóż EGR ma do błędu P500 lub błedu z ABSu .. daj spokój .. jeżeli ktokolwiek zna się na silnikach i samochodach to wie, że to jest absurd :-) .. oczywiście sprawdzić możesz .. w końcu poznasz trochę silnik lub wydasz troche pieniązków :-) Twoja wola :-)

 

 

Tak jak pisałem wyżej najwięcej dziwi mnie to że to dzieje się podczas przyspieszania. Piszę z różnimy ludźmi i piszę mi o zaworze podciśnienia turbo, Elektrozawór sterowania geometrią może i mają rację ?

 

Tak jak pisałem wyżej najwięcej dziwi mnie to że to dzieje się podczas przyspieszania. Piszę z różnimy ludźmi i piszę mi o zaworze podciśnienia turbo, Elektrozawór sterowania geometrią może i mają rację ?

no to niech mi wytłumaczy zależność na wyskakiwanie błedu P500 może zawsze się czegos nowego nauczę :) aż mnie to ciekawi :)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności