Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość karlos019

Witam ponownie

 

Z tego co ludzie mi piszę to obstawiają na elektrozawór i żebym błędem 050074 się w ogóle nie przejmował bo podobno dużo ludzi to ma i nikt nie wie od czego. I jest może w tym duża racja. Po dopiero podczas gdy potrzebuję moc silnika ( wyprzedzanie, jazda pod górkę) zapali ni się kontrolka auto z kluczykiem i wtedy auto traci moc i automatycznie wyskakuje kolejny błąd P0234 i on jest odpowiedzialny za utratę mocy. z tego co właśnie próbuje ustalić jest to P0234 - Obwód regulacji ciśnienia ładowania, odchylenie ujemne i to jest pewnie przyczyna. Co ty na to czyli co ten bąd może oznaczać?

 

Dzisiaj niestety, ale było to do przewiezienia wyskoczył ponownie ukochany błąd 050074 :-) tak tylko czystko teoretycznie napompowałem równo opony bo różnica była 03.bar ale bardzo wątpię żeby był to jakiś wpływ.

Edytowane przez karlos019

 

  • Odpowiedzi 57
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Gość karlos019

sprawdzę je zaraz zejdę ale zrobię to pobieżnie bo stoję pod blokiem :-)

Żeby buło ciekawie jest twoje teoria bardzo prawdopodobna z tego względu że zaczęło to mi się dziać w ten sam dzień po wymianie rozrządu więc mogli coś super mechanicy spierdzielić jak grzebali

 

Nic ciekawego nie udało mi się dojrzeć :(

Kolega z innego forum zasugerował mi że

" Turbina nie daje wiatru tyle ile potrzeba , karuzela do sprawdzenia ,
czy się rusza w całym swoim zakresie , ewentualnie może się ona
przycinać ."

 

Ale z tego co pamiętam a raczej się nie mylę na opcomie doładowanie turbiny było jak najbardziej w porządku.

Edytowane przez karlos019

 

Witam ponownie

 

Z tego co ludzie mi piszę to obstawiają na elektrozawór i żebym błędem 050074 się w ogóle nie przejmował bo podobno dużo ludzi to ma i nikt nie wie od czego. I jest może w tym duża racja. Po dopiero podczas gdy potrzebuję moc silnika ( wyprzedzanie, jazda pod górkę) zapali ni się kontrolka auto z kluczykiem i wtedy auto traci moc i automatycznie wyskakuje kolejny błąd P0234 i on jest odpowiedzialny za utratę mocy. z tego co właśnie próbuje ustalić jest to P0234 - Obwód regulacji ciśnienia ładowania, odchylenie ujemne i to jest pewnie przyczyna. Co ty na to czyli co ten bąd może oznaczać?

 

Dzisiaj niestety, ale było to do przewiezienia wyskoczył ponownie ukochany błąd 050074 :-) tak tylko czystko teoretycznie napompowałem równo opony bo różnica była 03.bar ale bardzo wątpię żeby był to jakiś wpływ.

Karlos019 słuchaj .. zastanów się nad tymi objawami i błędami .. bo my kołujemy co jest twojemu autu, a Ty nie umiesz nawet błędów sczytać z kompa .. jeżeli brakło mu juz mocy i samochód stracił moc to błąd P0234 był na pewno już zapisany w module. Ten błąd to klasyka niskiego ciśnienia doładowania .. albo brak podcisnienia przy aktuatorze TC - nieszczelny przewód podciśnienia lub niskie podciśnienie z jakiegos innego powodu, albo walniety zawór EVRV sterujący TC. albo zablokowana kierownica turbny, albo nieszczelny układ dolotowy powietrza .. dziura w przewodach, jeszcze może być zabrudzony czujnik ciśnienia na kolektorze dolotowym .. trochę masz do sprawdzania

 

Gość karlos019

Wiem kolego że dałem ciała bo o tym nie pomyślałem co do tych błędów :(

Jutro będę walczył z tym, ale tylko że tak powiem sposobem organoleptycznym bo nie mam dostępu do opcoma

Ale oczywiście wielkie dzięki za pomoc i sory za moje zamieszanie :)

 

Gość karlos019

Co do czujnika to czyściłóem go już jakieś 2 tyg. temu i nie zauważyłem żadnego efektu.


Dzisiaj jechałem tracę w 5 osób czyli całkiem nie złe obciąsżenie :-) i co chwilę można powiedzieć zapalała mi sie kontrolak :-(


 


To co że tak powiem proponujecie elektrozawór podciścienia wpierw
wymiecić ? Turbiby to ja jako " niedzielny mechanik " bym wolał się nie
tykać to bym zostawił na sam konie

 

Gość karlos019

Czy podczas tej trasy generowany jest tylko blad P0234?

 

 

Witam

Dzisiaj sprawdzę to, ale z tego co pamiętam to na 100% standartowy P0500 a po zapaleniu się kontroli P0234. Po południu jeszcze potwierdzę jak pójdę do garażu.

 

Gość karlos019

Własnie sprawdzilem i tak jak mówiłem sa 2 błędy P0500 i P0234

 

Jedną z przyczym może być tak jak piszecie zabrudzone turbo ( blokada kierowcicy) a co cadzicie o czymś takim

Czy to G.... daje ?

Edytowane przez karlos019

 

Gość karlos019

Co do cięgna kierownicy to nie sprawdzałem. A czy można to sprawdzić bez rozkręcania niczego?
Dzisiaj
jedyne co zrobiłem to wymieniłem filtr paliwa nigdy tak nie widziałem
takiego filtra dosłownie czarny jak cholera jutro zrobię fotkę i wam
pokażę nie widzieliście takiego syfu. Przejechałem się z 10km i kontrola
się nie zapaliła żaden błąd nie wyskoczył, ale tematu nie zamykamy bo
to może być akutar przypadek. Czasami tak mam że mi się załączy a
czasami nie. W poniedziałem robię trasę więc wyjdzie to na 100% bo w
trakcie 150km zawsze załącza mi się kontrolka nie jednokrotnie.

 

  • 2 tygodnie później...

witam , mam takie same problemy jak Ty , błąd czujnika predkości własnej pojazdu , znajomy z serwisu powiedział mi, że jak działa abs to nie przejmować się tym błedem bo to standardowy błąd astry :) dodam że wymieniałem już 2 razy piastę z czujnikiem abs ,za pierwszym razem padło łożysko , a za 2 genialny mechanik nie zamocował przewodu od czujnika i przetarł mi się :)

co do przeładowania zrobiłem regenerację turbiny(do przeciekała i wchodziła w tryb awaryjny ) i nie pomogło teraz szukam dalej :)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności