Gość karlos019 Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 (edytowane) Witam ponownie Z tego co ludzie mi piszę to obstawiają na elektrozawór i żebym błędem 050074 się w ogóle nie przejmował bo podobno dużo ludzi to ma i nikt nie wie od czego. I jest może w tym duża racja. Po dopiero podczas gdy potrzebuję moc silnika ( wyprzedzanie, jazda pod górkę) zapali ni się kontrolka auto z kluczykiem i wtedy auto traci moc i automatycznie wyskakuje kolejny błąd P0234 i on jest odpowiedzialny za utratę mocy. z tego co właśnie próbuje ustalić jest to P0234 - Obwód regulacji ciśnienia ładowania, odchylenie ujemne i to jest pewnie przyczyna. Co ty na to czyli co ten bąd może oznaczać? Dzisiaj niestety, ale było to do przewiezienia wyskoczył ponownie ukochany błąd 050074 :-) tak tylko czystko teoretycznie napompowałem równo opony bo różnica była 03.bar ale bardzo wątpię żeby był to jakiś wpływ. Edytowane 28 Marca 2013 przez karlos019   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60065-pomocy-p0500-17cdti-z17tdh-czujnik-pr%C4%99dko%C5%9Bci/page/5/#findComment-481356 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość karlos019 Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 (edytowane) sprawdzę je zaraz zejdę ale zrobię to pobieżnie bo stoję pod blokiem :-) Żeby buło ciekawie jest twoje teoria bardzo prawdopodobna z tego względu że zaczęło to mi się dziać w ten sam dzień po wymianie rozrządu więc mogli coś super mechanicy spierdzielić jak grzebali Nic ciekawego nie udało mi się dojrzeć Kolega z innego forum zasugerował mi że " Turbina nie daje wiatru tyle ile potrzeba , karuzela do sprawdzenia ,czy się rusza w całym swoim zakresie , ewentualnie może się onaprzycinać ." Ale z tego co pamiętam a raczej się nie mylę na opcomie doładowanie turbiny było jak najbardziej w porządku. Edytowane 28 Marca 2013 przez karlos019   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60065-pomocy-p0500-17cdti-z17tdh-czujnik-pr%C4%99dko%C5%9Bci/page/5/#findComment-481365 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Witam ponownie Z tego co ludzie mi piszę to obstawiają na elektrozawór i żebym błędem 050074 się w ogóle nie przejmował bo podobno dużo ludzi to ma i nikt nie wie od czego. I jest może w tym duża racja. Po dopiero podczas gdy potrzebuję moc silnika ( wyprzedzanie, jazda pod górkę) zapali ni się kontrolka auto z kluczykiem i wtedy auto traci moc i automatycznie wyskakuje kolejny błąd P0234 i on jest odpowiedzialny za utratę mocy. z tego co właśnie próbuje ustalić jest to P0234 - Obwód regulacji ciśnienia ładowania, odchylenie ujemne i to jest pewnie przyczyna. Co ty na to czyli co ten bąd może oznaczać? Dzisiaj niestety, ale było to do przewiezienia wyskoczył ponownie ukochany błąd 050074 :-) tak tylko czystko teoretycznie napompowałem równo opony bo różnica była 03.bar ale bardzo wątpię żeby był to jakiś wpływ. Karlos019 słuchaj .. zastanów się nad tymi objawami i błędami .. bo my kołujemy co jest twojemu autu, a Ty nie umiesz nawet błędów sczytać z kompa .. jeżeli brakło mu juz mocy i samochód stracił moc to błąd P0234 był na pewno już zapisany w module. Ten błąd to klasyka niskiego ciśnienia doładowania .. albo brak podcisnienia przy aktuatorze TC - nieszczelny przewód podciśnienia lub niskie podciśnienie z jakiegos innego powodu, albo walniety zawór EVRV sterujący TC. albo zablokowana kierownica turbny, albo nieszczelny układ dolotowy powietrza .. dziura w przewodach, jeszcze może być zabrudzony czujnik ciśnienia na kolektorze dolotowym .. trochę masz do sprawdzania   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60065-pomocy-p0500-17cdti-z17tdh-czujnik-pr%C4%99dko%C5%9Bci/page/5/#findComment-481420 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość karlos019 Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 Wiem kolego że dałem ciała bo o tym nie pomyślałem co do tych błędów Jutro będę walczył z tym, ale tylko że tak powiem sposobem organoleptycznym bo nie mam dostępu do opcoma Ale oczywiście wielkie dzięki za pomoc i sory za moje zamieszanie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60065-pomocy-p0500-17cdti-z17tdh-czujnik-pr%C4%99dko%C5%9Bci/page/5/#findComment-481455 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość karlos019 Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 Co do czujnika to czyściłóem go już jakieś 2 tyg. temu i nie zauważyłem żadnego efektu. Dzisiaj jechałem tracę w 5 osób czyli całkiem nie złe obciąsżenie :-) i co chwilę można powiedzieć zapalała mi sie kontrolak To co że tak powiem proponujecie elektrozawór podciścienia wpierwwymiecić ? Turbiby to ja jako " niedzielny mechanik " bym wolał się nietykać to bym zostawił na sam konie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60065-pomocy-p0500-17cdti-z17tdh-czujnik-pr%C4%99dko%C5%9Bci/page/5/#findComment-481552 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcov Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Czy podczas tej trasy generowany jest tylko blad P0234?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60065-pomocy-p0500-17cdti-z17tdh-czujnik-pr%C4%99dko%C5%9Bci/page/5/#findComment-481595 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość karlos019 Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Czy podczas tej trasy generowany jest tylko blad P0234? Witam Dzisiaj sprawdzę to, ale z tego co pamiętam to na 100% standartowy P0500 a po zapaleniu się kontroli P0234. Po południu jeszcze potwierdzę jak pójdę do garażu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60065-pomocy-p0500-17cdti-z17tdh-czujnik-pr%C4%99dko%C5%9Bci/page/5/#findComment-481610 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość karlos019 Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 (edytowane) Własnie sprawdzilem i tak jak mówiłem sa 2 błędy P0500 i P0234 Jedną z przyczym może być tak jak piszecie zabrudzone turbo ( blokada kierowcicy) a co cadzicie o czymś takim Czy to G.... daje ? Edytowane 30 Marca 2013 przez karlos019   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60065-pomocy-p0500-17cdti-z17tdh-czujnik-pr%C4%99dko%C5%9Bci/page/5/#findComment-481634 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość karlos019 Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Co do cięgna kierownicy to nie sprawdzałem. A czy można to sprawdzić bez rozkręcania niczego?Dzisiajjedyne co zrobiłem to wymieniłem filtr paliwa nigdy tak nie widziałemtakiego filtra dosłownie czarny jak cholera jutro zrobię fotkę i wampokażę nie widzieliście takiego syfu. Przejechałem się z 10km i kontrolasię nie zapaliła żaden błąd nie wyskoczył, ale tematu nie zamykamy boto może być akutar przypadek. Czasami tak mam że mi się załączy aczasami nie. W poniedziałem robię trasę więc wyjdzie to na 100% bo wtrakcie 150km zawsze załącza mi się kontrolka nie jednokrotnie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60065-pomocy-p0500-17cdti-z17tdh-czujnik-pr%C4%99dko%C5%9Bci/page/5/#findComment-481712 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sikora_l Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 witam , mam takie same problemy jak Ty , błąd czujnika predkości własnej pojazdu , znajomy z serwisu powiedział mi, że jak działa abs to nie przejmować się tym błedem bo to standardowy błąd astry dodam że wymieniałem już 2 razy piastę z czujnikiem abs ,za pierwszym razem padło łożysko , a za 2 genialny mechanik nie zamocował przewodu od czujnika i przetarł mi się co do przeładowania zrobiłem regenerację turbiny(do przeciekała i wchodziła w tryb awaryjny ) i nie pomogło teraz szukam dalej Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60065-pomocy-p0500-17cdti-z17tdh-czujnik-pr%C4%99dko%C5%9Bci/page/5/#findComment-482785 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.