Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 44
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość karlos019

Witam wszystkich

Jestem po prasie mieliście rację kontrola wywala zmiana filtra nic nie dała, ale to było do przewidzenia. Pod spodem wkleję zdjęcie mojego czyściutkiego filtra paliwa :-)

A co to wyczyszczenie turbiny -kierownicy to może mnie ktoś poinstruować ?

Łatwo będzie wyjąć tę turbinę czy nie za specjalnie?

 

http://img838.imageshack.us/img838/6114/dsc0035lq.jpg


Edytowane przez karlos019

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/60117-p0234-17-cdti-z17dth/page/3/#findComment-481953
Udostępnij na innych stronach

Gość karlos019

Tutaj widzę że jest fajny filmik instruktażowy, ale wpierw zrobię tak jak ten gościu wężyk + strzykawka i wytworze podciśnienie zobaczę czy w ogóle się porusza a jak tak to w jakim zakresie. Tak jak ogólnie ogląda się ten filmik to nie jest to jakoś mocno skomplikowane tylko mam nadzieje że nie będę miał problemu z wyjęcie jej i rozdzieleniem :-)

Mam nadzieję że budowa turbiny od Astry będzie podobna bo niektóre są dziwnie skomplikowane.

 

Edytowane przez karlos019

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/60117-p0234-17-cdti-z17dth/page/3/#findComment-482006
Udostępnij na innych stronach

tu od paska jest turbo garretta. ma inna budowe jak suszarki kkk. chyba ze masz u siebie tez GT.

U siebie to nie sprawdzaj strzykawka tylko ręką. Odpinasz gruszke i palcami spokojnie wybadasz czy sie tnie czy nie. To z ebedzie chodzic pod wplywem dzilania podcisnienia strzykawki to nic nie znaczy.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/60117-p0234-17-cdti-z17dth/page/3/#findComment-482074
Udostępnij na innych stronach

Gość karlos019

Witam Panowiem

Mam takie dość retorycznie pytanie :-) Zgodnie z tymi filmikami co wkleiłem jak jest gruszka turbiny i cięgno, które nią steruje to po dodaniu gazu powinno one się ruszać tak na chłop[ski rozum :?:

Poniżej wklejam link ze zdjęciem

 

http://imageshack.us/photo/my-images/4/dsc0040xl.jpg/

 

http://imageshack.us/clip/my-videos/713/w9jsehcvilljircsofqvjf.mp4/

Edytowane przez karlos019

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/60117-p0234-17-cdti-z17dth/page/3/#findComment-482205
Udostępnij na innych stronach

Gość karlos019

bez watpienia ciegno ma pracowac

ale gaz tez musisz dodac zeby obroty znacznie wzrosly

 

 

Żona mi dodawała kazałem wkręcać się jej w granicach 3000 i ani drgnęło.

Wpadłem ka taki pomysł ale nie wiem czy dobrze myślę. Na chłopski rozum powinna ta metoda działać. Jak bym wężyk od podciśnienia wypiął co przychodzi do gruszki turbo zatkał palcem i wtedy dodał gazu to rozumiem, że powinno wytworzyć się podciśnienie i palca powinno mi zasysać a jak nie zasysa to znaczy że w ogóle nie a podciśnienia i wtedy trzeba szukać albo elektrozawór albo ogólnie węże podciśnienia. Mam rację??

Edytowane przez karlos019

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/60117-p0234-17-cdti-z17dth/page/3/#findComment-482207
Udostępnij na innych stronach

Gość karlos019

gazu dodawaliśmy energicznie i nic się nie ruszyło. Próbowałem włożyć rękę i przesunąć ręcznie i nie mogłem. Nic nie drgnęło. A z tym wężykiem podciśnienia - jak uważasz - dobra metoda?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/60117-p0234-17-cdti-z17dth/page/3/#findComment-482210
Udostępnij na innych stronach

Gość karlos019

Panowie turbina z mojej astry wygląda podobnie jak z tego filmiku co wkleiłem ( VW 1.9 TDI ) Kierownica i łopatki ta sama historia pewnie w taki sam sposób się blokują?

Niestety muszę trochę poczekać z robotą :( bo nie mam gdzie tego zrobić :( ale jak to ruszę to na 100% zdam relacje z przebiegu naprawy :)

Edytowane przez karlos019

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/60117-p0234-17-cdti-z17dth/page/3/#findComment-482355
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam ponownie po dość długim czasie milczenia. :-)

Nadal nic nie jest zrobione stoję w kropce. Dużo ludzi pisze mi o kierownicy turbiny, ale teraz tak bo już się pogubiłem w nowych VW 1.6 TDI i 2.0 TDI cięgno które jest przy gruszce turbiny pracuj po dodaniu gazu bo sam to nie jedno krotnie sprawdzałem i teraz pytanie czy u mnie też to ma tak pracować bo słyszałem że nie koniecznie tylko to cięgno pracuje jak są jakieś warunki spełnione chodzi mi o : linki pod spodem

 

http://imageshack.us/photo/my-images/4/dsc0040xl.jpg/

 

http://imageshack.us/photo/my-images/713/w9jsehcvilljircsofqvjf.mp4/

 

Bo jak była by kierownica zasyfiała to auto by nie miało mocy a ja na tylko po włącznie kontroli auta z kluczykiem słabnie. Na opcom doładowanie turbiny jest dobre. Kolega powiedział mi żebym zawór podciśnienia od EGR zaślepił ale on ma VW a tu chyba jest jakieś inne rozwiązanie bo nie widzę tu żadnego węża podciśnienia.

Edytowane przez karlos019
Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/60117-p0234-17-cdti-z17dth/page/3/#findComment-483732
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności