jazuu Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 mozna cos ztym zrobic Są specjalne kleje przewodzące ktorymi to naprawisz np: http://cyfronika.home.pl/kleje_przew.htm a tu masz dość obszerny temat naprawy ogrzewania szyby: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic384206.html   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6169-problemy-z-meriva-17-cdti/page/6/#findComment-111780 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lisiczka Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 No to już po diagnostyce w serwisie opla. Podaję co wyszło: błąd P0115 błąd P1500 (nie mogę znaleźć tych błędów) pomożecie? przekładnia kierownicy do wymiany sprężyna prawy przód pękła kolumna kierownicy do wymiany luz przegubu wew prawy łączniki wybierak i mieszki przy biegach do przesmarowania łączniki łożysko w kolumnie macpersona wyciek między łączeniem silnika ze skrzynią biegów   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6169-problemy-z-meriva-17-cdti/page/6/#findComment-111774 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gawon Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 0115 Czujnik temperatury silnika co do P1500 to tez nie wiem ale 1501 / 1502 i 1503 to Immobilizer sporo tego i sporo kasy na wyprostowanie tego zawsze tak jest że niby igła tylko że bez czubka   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6169-problemy-z-meriva-17-cdti/page/6/#findComment-111739 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jazuu Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 błąd P1500 (nie mogę znaleźć tych błędów) pomożecie? P1500 - Vehicle Speed Sensor Intermittent czyli Czujnik prędkości pojazdu ? ale tego nie jestem pewien na 100% moze ktos powierdzi ? P0115 - czujnik temperatury płynu chłodzącego z tego co doczytalem to taki błąd może silnik załapać przy uszkodzonym termostacie - jak się nie dogrzewa lub przegrzewa to ECU odczytuje to jako błąd czujnika temperatury. A ty chyba chciałas wymieniac termostat ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6169-problemy-z-meriva-17-cdti/page/6/#findComment-111735 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Woźny Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Wiatam . 13,04,2010 wymieniałem rozrzad i olej, płyn chłodniczy wszystkie możliwe filtry razem z paliwowym , zrobiłem całe przednie zawieszenie bo coś mocno stukało i mniebardzo denerwowało. Hm po przejechaniu 500km był spadek mocy nie mogłem przyspieszyć motorem szrpało jak niewiem jak odkreciłem korek wlewu oleju to leciały spaliny , na uszczelnieniach przy wtryskiwaczach pojawił sie wyciek oleju. Byłem w serwisie opla na Żliborzu w WARSZAWIE powiedzilei ze padł jeden cylinder tłok wtrysk ale ze spaliny szły z wlewuoleju nie zauważyli. Jechałem jakies 40km na 3 cylindrach max 70km/h musiałem jakoś dojechac do domu dzieliło mnie 400km he. Mechanik ktory robił z rozrzadem mowił ze to dziura w tłoku lub wypalona dziura. Okazało sie że tłok pęknął . Jaka przyczyna może być pęknietego tłoka?? szukam po necie i w google ale nie umiem znaleść odpowiedzi na moje pytanie. zawory były proste psek był dobrze założony czy to wada fabryczna ISUZU??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6169-problemy-z-meriva-17-cdti/page/6/#findComment-81889 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marmi Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 To nie żadna wada fabryczna isuzu bo te silniki takowych praktycznie nie posiadają... albo przypadek że pękł akurat wtedy albno mechanik coś spartolił przy wymianie rozrządu jednak i bardziej bym w te stronę szedł....   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6169-problemy-z-meriva-17-cdti/page/6/#findComment-81879 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 A ja bardziej poszedłbym w stronę dostającego się do dolotu oleju np z turbosprężarki lub przez odpowietrzenie skrzyni korbowej. Ewentualnie nieprawidłowo działającego wtryskiwacza   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6169-problemy-z-meriva-17-cdti/page/6/#findComment-81749 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Woźny Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Witam. Wiecie co moze cykać w silniku na biegu jałowym z kad to cykanie sie bierze czy tak powinno być?? A jak wyłącze silnik to coś po chwili też cyknie ale bardziej głośno.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6169-problemy-z-meriva-17-cdti/page/6/#findComment-81566 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Przepustnica Masz stabilne wolne obroty?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6169-problemy-z-meriva-17-cdti/page/6/#findComment-81010 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Woźny Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 hm kiedyś miałem falujace obroty ale ustały po wymianie uszczelki pod głowica i wstawienie nowego tłoka . Był tak samo czyszczony EGR i wymiana rozrzadu. Może bardzo minimalne sa te skoki obrtów jak sie dobrze przypatrze to je widac ale bardzo musisz sie wpatrzeć. A gdzie sie znajduje ta przepustnica?? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6169-problemy-z-meriva-17-cdti/page/6/#findComment-80844 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.