Skocz do zawartości

Usuwanie elektroniczne EGR czy zaślepienie Z13DT / Z13DTJ / Z13DTH


Gość Krzysiek1aa

Rekomendowane odpowiedzi

15 minut temu, Gagarin napisał:

Ja myślę że coś jest zrobione z mapa bo oryginalnie gdy sie odłączy wtyczkę to wtedy wartość jest stała a u mnie nadal się zmieniają wartości czy to podłączone czy odłączone. Gdyby usunął tylko dtc to wtyczka by była odpieta i nie było by zmiennych wartości.

 

 

O tym przecież pisałem.

Wesol i mati też.

 

Ale fakt że nie robię z tym więc więcej głosu nie zabieram

Ale jako że zacząłeś ciągnąć temat to było by wskazane abyś się dowiedział jak magik ci to wprowadził i na jakiej zasadzie.

To tak dla innych którzy nie robiąc z tym chcieli by wiedzieć.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakładam, że się nie dowiem tego bo nikt czegoś takiego nie zdradzi jak się robi.
Powiedział, że jest egr usunięty z mapy, po przejechaniu się jak wróciłem, wygrywał ja jeszcze raz mówiąc że trochę ja poprawił zwiększając obroty ( nie wiem czy dobrze zrozumiałem)
Myślałem, że jest ktoś na forum kto się tym zajmuje lub się zna w temacie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby był usunięty to by nie było nic o nim. Zero danych. Były przecie wersję aut bez egr. Tu dał zapewne jakaś wartość zastępcza no i czułość na wywalanie błędu lub całkiem usunął dtc od tego. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby był usunięty to by nie było nic o nim. Zero danych. Były przecie wersję aut bez egr. Tu dał zapewne jakaś wartość zastępcza no i czułość na wywalanie błędu lub całkiem usunął dtc od tego. 
Sprawdziłem test egr, wcześniej elektrozawor było słychać, trzpień chodził, teraz nie.

Podsumowując, czy tak jest ok? Można tak zostawić?

Egr nie działa, w sumie to efekt na mój rozum tak jakby był zaslepiony co się robi w większości aut gdzie się go nie wyłącza a w tym trzeba aby check nie walil.

Dla pewności jeszcze go zaslepie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • 2 tygodnie później...
Gość impress

A można zrobić tak że spowodować zamknięcie EGR , tylko jak żeby mieć pewność że jest napewno zamknięty ?

 

Wtedy odpiąć wtyczkę EGR i tak jeździć nie patrząc na błąd wyskakujący na desce ?  

 

Przecież wtedy będzie EGR zamknięty czyli tak jak gdyby byłby zaślepiony , tylko będzie wywalać błąd i tyle ?

 

Corsa c 1.3 CDTI 2004 r. 

Edytowane przez impress

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, impress napisał:

Wtedy odpiąć wtyczkę EGR i tak jeździć nie patrząc na błąd wyskakujący na desce ?  

 

Przecież wtedy będzie EGR zamknięty czyli tak jak gdyby byłby zaślepiony , tylko będzie wywalać błąd i tyle ?

 

I uważasz że elektronika ( sterownik )się nie połapie że ma walnięty czujnik?

Wtedy sterownik przechodzi na podniesiony odczyt z przepływki i wali błędem.

 

 

Jedyne rozsądne rozwiązanie to wyprogramowanie.

 

To nie Maluch czy Polonez

 

Pamiętaj o zasadzie :,, podcierając szkłem du..ę można sie pokaleczyć.,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności