Skocz do zawartości

Ukryta informacja że auto po wypadku


Gość PaulinaASTRA

Rekomendowane odpowiedzi

Gość PaulinaASTRA

Witaj ,

 

 

Po zakupie auta było tak jak należy kontrolka gasła , po jakimś czasie jak wjechało się w jakąś dziurę to się zapalała i potem gasła .

Obecnie świeci się cały czas .

W ASO w Katowicach powiedzieli że kod błędu B0015- za wysoka rezystencja obwodu napinacza pasów kierowcy i P0616- moduł ster. kolumny kier. (CIM) ,

B015- przerwany obieg napinacza pasów kierowcy.

 

Rzeczoznawca próbował zdemontować schowek ale się nie udało, więc albo nie wykręcił wszystkich śrubek albo coś ten schowek jeszcze tam trzyma więc powiedział że nie będzie go na siłę szarpał żeby nic nie uszkodzić .

 

Dla jasności w ASO w ubiegłym roku o takich błędach nikt nie mówił , więc nie wiem dlaczego tak nagle się pojawiły albo były a mi nie powiedzieli .

Edytowane przez PaulinaASTRA

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 116
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Trzeba to zobaczyć na miejscu, na pewno masz jakąś rzeźbę ze wstawionymi rezystorami.Tak jak napisałem wcześniej mogę pomóc przynajmniej będziesz wiedziała na czym stoisz .Skąd jesteś dokładnie?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość PaulinaASTRA

Trzeba to zobaczyć na miejscu, na pewno masz jakąś rzeźbę ze wstawionymi rezystorami.Tak jak napisałem wcześniej mogę pomóc przynajmniej będziesz wiedziała na czym stoisz .Skąd jesteś dokładnie?

 

 

Udało się ten schowek odkręcić , wygląda wszystko ok , poducha jest(albo coś co ją imituje) ale nie wygląda na to żeby ktoś tam grzebał , na elementach plastikowych jest znaczek GM plus naklejki z jakimiś kodami i data (31.05.2006) co by się pokrywało z datą produkcji auta 09.06.2006 ... każdy mówi coś innego ... teraz pytanie co szlag trafiło ten kokpit ...nie daje mi to spokoju.. chyba nie jest to możliwe żeby stało się to tak po prostu... druga kwestia to czemu wyskakują te błędy ... może ten kokpit jest już po regeneracji, poduchę wstawiono żeby była jak to poznać czy ona jest fabrycznie montowana ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzuć fotkę kokpitu, a dokładniej napisu AIRBAG, ktora jest po stronie pasażera.

Zobaczymy czy jest to szpachla czy oryginał.

Przy regenerowanym kokpicie nie zakłada się poduszki pasażera, wybuch uwolniłby tysiące drobinek szpachli, króre z twarzy zrobiłyby galaretę...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

W ASO w Katowicach powiedzieli że kod błędu B0015- za wysoka rezystencja obwodu napinacza pasów kierowcy i P0616- moduł ster. kolumny kier. (CIM) , B015- przerwany obieg napinacza pasów kierowcy. Rzeczoznawca próbował zdemontować schowek ale się nie udało, więc albo nie wykręcił wszystkich śrubek albo coś ten schowek jeszcze tam trzyma więc powiedział że nie będzie go na siłę szarpał żeby nic nie uszkodzić . Dla jasności w ASO w ubiegłym roku o takich błędach nikt nie mówił , więc nie wiem dlaczego tak nagle się pojawiły albo były a mi nie powiedzieli .
.. ja czegoś nie rozumiem .. masz bład B0015 mówiący o wysokiej rezystancji obwodu napinacza pasów kierowcy .. a szukasz w poduszce powietrznej pasażera .. sprawdź połączenia przy napinaczach .. rozłącz i pozałanczaj .. możesz przejechać czymś do poprawy kontaktu we wtyczkach. Jeżeli rzeczoznawca nie umie zdemontować schowka w Astrze III to przepraszam, ale zmień rzeczoznawcę bo niewiele on wie o Oplach.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość PaulinaASTRA

W poduszkach szukałam przyczyny wybrzuszeń na kokpicie , a jeśli chodzi o błędy to nie mam wiedzy w związku z jakimi okolicznościami mogły się pojawić .

Nie będę oceniać kwalifikacji i wiedzy rzeczoznawcy ze względu na to że schowka nie rozkręcił , gdyż wiem że w kompetencjach rzeczoznawcy nie jest demontowanie elementów pojazdów..tylko sprawy związane z analizą i rekonstrukcją zdarzeń drogowych (wypadki, kolizje)

- ustalenie wartości rynkowej pojazdów (pod kątem zakładów ubezpieczeń, likwidacji szkód, urzędów celnych, sprzedaży itd)

- kalkulacje kosztów naprawy pojazdów czy wreszcie sporządzanie ocen i opinii na temat stanu technicznego pojazdu, przyczyny awarii, jakości naprawy pojazdu.

 

i teraz w mojej gestii jest dostarczenie dokumentów od zakładu mechanicznego i na ich podstawie rzeczoznawca dokonuje tego o czym powyżej pisałam ,

 

Otrzymam opinię to wtedy będę mogła stwierdzić czy facet się przyłożył czy olał zlecenie i zgarnął kasę..


Wrzuć fotkę kokpitu, a dokładniej napisu AIRBAG, ktora jest po stronie pasażera.

Zobaczymy czy jest to szpachla czy oryginał.

Przy regenerowanym kokpicie nie zakłada się poduszki pasażera, wybuch uwolniłby tysiące drobinek szpachli, króre z twarzy zrobiłyby galaretę...

Jutro prześlę :)

No skoro obieramy wersję że ta poduszka jest tam oryginalnie ... to jak może być przyczyna stanu tego kokpitu ..?

już mi ktoś tam mówił że ten napis jest jakby "wklęsły" a nie taki lekko wypukły ..

Wiem że wszystko da się się sprawdzić tylko to całe sprawdzanie generuje duże koszty ... a kasy jakby nie starcza na wszystko

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli napis jest wklęsły to jest OK. Szpachlowane deski mają nadruk.

Tak czy siak wrzuć fotkę.

Mówisz o napisie nad schowkiem pasażera?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności