Skocz do zawartości
askr

Dobry gazownik do Sintry 3,0 V6

Rekomendowane odpowiedzi

Szukam dobrego gazownika, który zająłby się Sintrą 3,0 V6.

Gościu, do którego do tej pory jeździłem dobrze sobie radzi ze zwykłymi silnikami r4, a z moim walczy od 3 miesięcy i nie widać przyzwoitych efektów... :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie podałeś nawet w jakiej okolicy :-)

Zobacz w dziale warsztaty, jak nie znajdziesz to tam napisz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W Poznaniu ... Kacper to ja to wiem a ty nie? :mrgreen:

Askr napisz co się dzieje z twoim autkiem może coś się wyklaruje. Być może to nie wina gazu skoro gazownik nie daje rady. W końcu czy to Vka czy też nie instalacja gazowa taka sama jak i w rzędówkach.

 

Nas w Sintrach na frum jest nie wiele więc raczej ciężko będzie nam kogoś Ci polecić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co sie dzieje bo byc cała instalacja jest do wywalenia

 

jaki gaz kiedy zakładany i o co kaman

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poznań i okolice.

Nie wiem, jak mogłem to zgapić ;)

 

A co się dzieje...

Parownik podłączony do WYJŚCIA ze zbiorniczka wyrównawczego, bo rzekomo nigdzie indziej się nie da.

Oczywiście teraz, jak tylko zrobiło się chłodniej - lód na parowniku, i wszystko zdycha ;-)

 

A gazownik się upiera, że tak jest właściwie.

Edytowane przez askr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A nie powinno wpinać się na przewodach do nagrzewnicy ? Tylko faktycznie dostęp tam przy 3.0 to chyba niezły wyczyn.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ale gdzie indziej się w tym wpiąć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam tylko 2,2 i bez gazu. Koleżanki i koledzy niech się wypowiedzą gdzie maja wpięty parownik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak sie uda to jutro wstawie fotki jak to wygląda u mnie.. gdzie jest wpiety to sami rozszyfrujcie :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Było by super ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Crunchips
      Witam. Od około pół roku samochód strasznie zaczął szarpać na gazie, że nie dało się jechać. Byłem u jednego gazownika i kazał wymienić świece (beru) i cewke na magneti marelli. Tak też zrobiłem i nic to nie dalo. Wymieniłem filterki do gazu i też nic. Byłem u elektromechanika, który stwierdził, że sterownik silnika jest dobry więc wgrał mi nową mape na benzyne, wyczyscil egr i nic to nie dało. Pojechałem do gazownika, który specjalozuje się w instalacjach taka jak moja czyli Lovato. Powiedział, że świece wymienic bo te są złe (Dodam, że przed awarią działał na denso i beru). Wymieniłem na nowe GM, wymieniłem filtr powietrza, wyczyscilem przepustnice i przepływomierz. Nadal nic. Pojechalem podłączyć pod profesjonalny komputer to wykazało błąd sondy lambdy za katalizatorem. Wymienilem na Delphi. Nic nie dało. Teraz gdy samochód jest rozgrzany, zgasze i odpale jeszcze raz to świeci sie check z błędami P0136 i P0141 sprawdzane ELM-em. Ile jeszcze muszę zainwestować, żeby trafić cobgo boli i na gazie nie da się jechać? Pacjent to Opel Vectra C 2002r 1.8 122km z gazem Lovato.
    • Przez Piter_003
      Witam, mam na oku całkiem fajny egzemplarz Rekorda E1 3 drzwiowy sedan. Myślałem żeby zrobić go na daily, więc chciałbym wrzucić 2.5 V6 z Omegi B. O wiele łatwiej znaleźć części i z "nowszymi" silnikami mam więcej doświadczenia.
      I tutaj mam pytanie, czy są gdzieś dostępne rysunki techniczne zawieszenia obydwu modeli? Myślałem żeby w jakiś sposób przeszczepić wózek przedni razem z silnikiem. Wydaje mi się, że konstrukcja byłaby nieco bardziej wytrzymała, nie wiem jak seryjny wózek Rekorda poradziłby sobie z ciężarem V6.
      Macie jakieś linki, albo cokolwiek z rozstawem mocowań itp.?
    • Przez zax123
      Witam,
      Opel Corsa D rok 2011 silnik A1.2 XER MT5 Essentia, mam dziwne zachowanie
      wskazówek zegarów ( obrotomierz, szybkościomierz, wskaźnik paliwa).
      Podczas rozruchu silnika wskazówki przechodzą na klika sekund poniżej zera
      (2-3 sek) pozostałe wskaźniki szybko migają (chyba z szybkością obrotów alternatora).
      Ponadto kilka razy podczas jazdy zapalił się wskaźnik (samochód z kluczykiem).
      Po ponownym odpaleniu wszystko mijało. Temperatura otoczenia -15 -10 stopni.
      W ASO na kompie te objawy nie wystąpiły, ale ustalili, że to błąd pedału gazu (Błąd
      obwodu czujnika 2 pedału przyspieszenia (błąd-P2127NW).
      Bardzo proszę o pomoc lub jakieś sugestie. (Załączam krótki filmik z migotania zegarów).
      Andrzej
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.