Gość 2222 Opublikowano 18 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 (edytowane) Witam. Samochód sprawdzony przez mechanika, podłączony do komputera, nie wykazano żadnych błędów. Wymieniony filtr paliwa. Mimo to samochód po zapaleniu po 2-3 sek gaśnie. Żadne kontrolki nie świecą się. Co to może być? edit: A czy to może mieć związek ze spalinami? Mógłby ktoś coś doradzić? Edytowane 18 Stycznia 2014 przez 2222   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65621-opel-astra-h-13-ctdi-problem-z-paleniem/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pio124 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 Hej, Przydało by zrobić logi dynamiczne to wtedy może coś by się bardziej wyjaśniło. Może nie zaszkodzę ale coś podpowiem. Ostatnio u kolegi był podobny problem (zero błędów, zapalał i gasł), jak odpięliśmy wężyk od podciśnienia (trójnik przy przepustnicy) to auto odpaliło – przyczyna zasyfiona przepustnica i EGR, który się blokował . Tak więc czy dolot mechanik tez sprawdzał, bo tu tez może być problem. Pozro   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65621-opel-astra-h-13-ctdi-problem-z-paleniem/#findComment-518846 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BENY72 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 Wykręcić cewkę EGR rozruszać i złożyć w odwrotnej kolejności.Jeśli cewkę szlag trafił to nowy EGR i wgranie programu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65621-opel-astra-h-13-ctdi-problem-z-paleniem/#findComment-518857 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 Ostatnio koledzy robili podobny problem z silnikiem 1.3 .. z tym, że we fiacie .. zapalał i zaraz gasł i sami sie zdziwili, bo okazało się, że spadła/pękła/rozwaliła się (po prostu była nieszczelna) rura po wyjsciu z turbiny .. sam powiedziałem, że to niemożliwe .. ale jakby sami nie widzieli to by nie uwierzyli. Nie pytajcie dlaczego .. nie znam aż tak dobrze silnika ale wiem, że tak było. Warto sprawdzić szczelnośc układu dolotowego   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65621-opel-astra-h-13-ctdi-problem-z-paleniem/#findComment-518903 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 2222 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2014 Mechanik sprawdził niby wszystko i odesłał mnie do elektromechanika bo podejrzewa że to immobilaizer.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65621-opel-astra-h-13-ctdi-problem-z-paleniem/#findComment-519005 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pio124 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2014 Gdyby był problem z immo to powinny być jakieś błędy a przynajmniej kontrolka od silnika powinna mrugać. Sprawdź sam cały dolot i ewentualnie wyczyść jak sugerują koledzy. Jak ci się nie chce to jedz na porządną diagnostykę.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65621-opel-astra-h-13-ctdi-problem-z-paleniem/#findComment-519014 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 Dokładnie potrzebna diagnostyka z odczytem parametrów w czasie rzeczywistym .. to po pierwsze. Po drugie sprawdziłbym jeszcze drugi komplet kluczyków .. bo jezeli padło Immo to teoretycznie powinien odpalic na drugim komplecie (choc uważam, że jakby było Immo to nie odpalałby w ogóle tylko kręcił i nic by sie nie działo). Sprawdziłbym cisnienie w railu .. czy pompa podaje paliwo i czy czasami po odpaleniu nie spada cisnienie w railu dlatego silnik gaśnie. Tylko diagnostyka w czasie rzeczywistym da prawidłowy obraz sytuacji.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65621-opel-astra-h-13-ctdi-problem-z-paleniem/#findComment-519093 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 2222 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 Elektryk sprawdził wtryskiwacze i mówi, że są dobre. Podejrzewa, że coś z elektryką. Pozostałe OK. Co to może być? Drugi komplet kluczyków sprawdzony, nie działa. 6 mechaników w dwóch miastach sparwdzało.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65621-opel-astra-h-13-ctdi-problem-z-paleniem/#findComment-519171 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rostex Opublikowano 21 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 Ostatnio koledzy robili podobny problem z silnikiem 1.3 .. z tym, że we fiacie .. zapalał i zaraz gasł i sami sie zdziwili, bo okazało się, że spadła/pękła/rozwaliła się (po prostu była nieszczelna) rura po wyjsciu z turbiny .. sam powiedziałem, że to niemożliwe .. ale jakby sami nie widzieli to by nie uwierzyli. Nie pytajcie dlaczego .. nie znam aż tak dobrze silnika ale wiem, że tak było. Warto sprawdzić szczelnośc układu dolotowego W tych silnikach czujnik ciśnienia doładowania jak tylko wykryje sporą nieszczelność w dolocie od razu gasi motor.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65621-opel-astra-h-13-ctdi-problem-z-paleniem/#findComment-519209 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 To może czujnik doładowania padł .. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65621-opel-astra-h-13-ctdi-problem-z-paleniem/#findComment-519533 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.