Skocz do zawartości
Gość KrzysztofMateo

Opel 2,0 8v olej w układzie chłodniczym

Rekomendowane odpowiedzi

Gość KrzysztofMateo

Witam

Od dwóch lat jestem posiadaczem Opla Calibry 2,0 8v

był on praktycznie niezawodny do niedawna, kiedy się okazało,że podczas jazdy zaczął chodzić na 3 cylindry

Był holowany na linkę do mechanika , któty stwierdził bardzo niskie ciśnienie sprężania na 1 i 2 cylindrze .

Zgodziłem się po jego namowie na wymianę uszczelki pod głowicą

Uszczelka była wypalona między 1 i 2 cylindrem

Uszczelki sam kupiłem w sklepie i mu dostarczyłem ,pod głowicę uszczelka firmy goetze

Po dwóch dniach mechanik zadzwonił ,że jest złożony samochód

Wszystko pięknie ładnie chodzi więc zapłaciłem i wróciłem do domu około 5 km

Gdy wjechałem do garażu z pod maski zaczeło parować ,ale nie był gorący tylko miał około 80 stopni

Zgasiłem samochód po czym zajżałem do zbiorniczka wyrównawczego chłodnicy i zobaczyłem w nim olej około 10 ml na powierzchni

Dodam że mechanik wlał płyn chłodniczy który wcześniej spóścił i nie było w nim oleju

Proszę o pomoc co mogło się stać

głowicy nie planował szpilki stare założył choć pytałem się czy nie kupić nowych

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po wypaleniu uszczelki pod głowicą, głowica obowiązkowo do planowania, szpilki nowe obowiązkowo bo swoje już się nadźwigały.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zrobiles tanio to teraz wychodza babole

co tu mamy napisac ??

spartoliles sprawe i tyle

mechanik tez dupa ze sie zgodzil na taki ''remont''

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość KrzysztofMateo

zrobiles tanio to teraz wychodza babole

co tu mamy napisac ??

spartoliles sprawe i tyle

mechanik tez dupa ze sie zgodzil na taki ''remont''

Tak jak pisałem pytałem się czy głowicę do planowania trzeba i czy nowe szpilki a on powiedział że nie

Czy po planowani głowicy i wymianie uszczelki na kolejną z szpilkami nie będzie to samo?

Dodam że wcześniej przed wymianą uszczelki płyn chłodniczy był czysty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na pewno po jakimś czasie będziesz ją zwalał bo znowu się wypali w tym samym miejscu.

 

Co do oleju to jest możliwość że przy ściąganiu głowicy trochę z niej wypłynęło i poszło w kanał wodny.

 

I tak jak Gawlak pisał ,tanio nie znaczy dobrze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Nie mogę się zalogowac na poprzednim koncie złe hasło wtf

Więc pisze z tego

 

Dzisiaj zaciągnołem samochód do mechanika po czym został wypłukany układ kilka razy ,wiec został zalany płunem z poprzedniej wymiany

samochód został odpalony gdy nagrzał się z ścian zbiorniczka zaczoł schodzić olej z małymi bąbelkami ,po czym głowica została dociągnięta o około 30 stopni

z każdą sekundą było coraz mniej oleju,ale czasem wychodził mały bąbelek,więc mechanik kazał trochę pojeżdzić i jakby olej zaczoł się dostawać do układu kazał przyjechać wtedy głowica do sprawdzenia szczelności i planowanie ,

Poziom oleju w silniku bez zmian ,silnik równo pracuje więc nie wiem ,jeszcze napiszę jak zrobie trochę kilometrów

Edytowane przez CalibraFOR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

stary , podcierasz d...ę szkłem . Zrób od razu planowanie głowicy bo napytasz sobie większej biedy niż masz Takie jest moje zdanie a zrobisz jak uważasz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie mogę się zalogowac na poprzednim koncie złe hasło wtf

jest opcja odzyskania hasla

czytac chyba potrafisz

decyduj ktore konto ma zostac

bo dwoch miec nie bedziesz

 

 

a co do mechanika to powiem krotko

debil nie mechanik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jedno konto usunę

a przy okazji jutro idzie głowica do planowania uszczelniacze i nowa uszczelka razem ze szpilkami a złoże razem z kumplem

na tym koniec tematu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sam konta nie usuniesz

szybka decyzja kolego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To usuń konto KrzysztofMateo zostanę przy tym koncie CalibraFOR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez domkaa
      Witam wszystkich i bardzo proszę o pomoc.
      Mam Opla Corsę D, 1,3 cdti, 2007r. Dzień przed kluczowym zdarzeniem, na komputerze zmienił mi się licznik km, które pozostały mi do przejechania, na 2 tys i w miarę jazdy ciągle rosły. Następnego dnia w trakcie jazdy silnik wyłączył się i już nie mogłam odpalić. Nie kręci rozrusznik, nie słychać pompki paliwa, na komputerze wyświetlił się błąd F. Po wielu próbach samochód odpalił na kilka minut po około godzinie. Postanowiliśmy odstawić go do elektryka, samochód jechał, dopóki nie najechałam na dziurę. Wtedy znów zgasł. Podejrzewaliśmy konieczność wymiany filtra paliwa, jednak po wymianie samochód już w ogóle nie odpala. Były sprawdzane bezpieczniki i przekaźniki i nie ma sterowania przekaźnikiem K34. Czy wiecie czym to może być spowodowane? Trzech mechaników nie chciało nawet podjąć próby sprawdzenia samochodu... 
    • Przez opelastraf300000
      Mam okazję kupić opla z silnikiem z14xep, niewielki przebieg pojazdu 100 tys km, ale silnik dwukrotnie remontowany (pierwsza naprawa nie wyszła - dalej brał olej) czy jest szansa że taki silnik bedzie jeszcze sprawny w dłuższym okresie eksploatacji?
    • Przez Coro1993
      Mam problem który się ciągnie za mną już jakieś 2 miesiące . Zacznijmy od początku , Posiadam astrę J sport tourer 1,4 t A14NEL  samochód ma problem przyspieszeniem ogólnie max jaki osiąga teraz wynosi jakieś 70-90 km/h , Próba wyciągnięcia czegoś więcej lub wciśnięcia pedału gazu do dechy jest równoznaczna z pojawieniem się błędu "Awaria pojazdu , skontaktuj się z serwisem "P0299 doładowanie silnika za niskie. W oplu wymieniłem bardzo dużo zaczynając od : regeneracja turbo , regeneracja dolotu ,czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym  , wszystkie uszczelki itp . Mój mechanik się podał i poradził żebym się udał do serwisu opla po diagnozę lub naprawę  niestety okazało się ze serwis jest jeszcze gorszy gdyż wymienił mi klepkę turbo na nowa po czym stwierdził ze to nie to i wsadził stara i chce zainkasować 345 e za robociznę (sprawa w toku nic jeszcze nie zapłaciłem ). W serwisie diagnoza jest taka że to wina braku katalizatora który mogą wymienić za 600 e ale nie wiadomo czy to pomoże , takie były słowa serwisanta  . Z dodatkowych informacji w samochodzie brak katalizatora jest wstawiona tulejka z aledrogo nie wyskakuje żaden błąd z tym związany , jest też wstawiona nowy gwint w jeden dok świecy zapłonowej gdyż poprzedni serwis spierdolił robotę i przykleił świece na klej ( długa historia ) ale samochód po tym zabiegu działał równy rok nie było żadnych zastrzeżeń .  Teraz pytanie czy ktoś miał podobne problemy gdzie chociaż zacząć szukać ? Dzięki za każdą pomoc . 
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.