Skocz do zawartości

Brak mocy, czarny dym przy wciśniętym pedale gazu, do 4000obr. wchodzi na obroty jakby źle przepalał paliwo...


Rekomendowane odpowiedzi

Gość marshallarea

bo tylko napięcie tam jest, cały czas, czyli nie powinien traćić podciśnienia?


w tej fotce jest plus i minus, czemu nie dwa plusy?


czemu próby nie robi się na samy plusie + ?

 

  • Odpowiedzi 165
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

no nie dociera

nie dwa plusy tylko napiecie zwrotne

tamtedy prad wraca

 

tak samo wraca minusowym jak sprawdzasz bezposrednio do aku

jednym prad plynie a drugim wraca do aku

teraz kumasz ??

obwod sie zamyka w ten sposob

 

plus jest jeden

minus i ten gdzie jest 6 zamyka obwod

 

Gość marshallarea

nie dociera, rozumię że to wraca, ale 12V idzie do 6V? czy na odwrót? (jak przetniesz jakiś obwód napięcia to po mierzeniu jest równe napięcie na jednym i na drugim końcu)


??


jak sprawdzałem wcześniej, jeden pin daje 14, drugi 14V, (nie podłączone do ez) jak ten prąd tam wrócił jak nie ma "mostku" nie ma zworki?

 

14 idzie zasilanie z aku do zaworu

tam gdzie 6 wraca

 

narysuj sobie akumulator i zawor

teraz od aku strzalke z cyfra 14 do zaworu

i od zaworu druga strzalke do aku z cyfra 6 ;)

tak to wyglada

prad plynie w obiegu a nie w jedna strone

 

w elektrozaworze napiecie jest jak zapalisz silnik

jak go wylaczysz to przerywasz obwod i tym wylaczasz elektrozawor

podcisnienie robi sie tylko na zapalonym silniku

odpowiednie wpinanie pozwala wyeliminowac ktore miejsce puszcza

 

Gość marshallarea

narysuj sobie żarówke, dochodzi plus i minus, przetnij plus i przyłóż do jednego końca plusa miernik a do drugiego końca żarówki czy kabla minus, co ci wyjdzie? zero


(do masy)


żarówka potrzebuje plus i minus, akumulator też daje plus i minus, elektrozawór to w tym momencie nie wiem jak to jest?, dwa plusy o różnych napieciach walą na elektrozawór


wszystko w aucie działa na zasadzie + i - nie tak?

 

ty mi nie mow jak dziala zarowka bo ja to wiem

 

 

napisalem kilka razy cos takiego

''napiecie zwrotne''

stad pewnie to 6 jest

zamiast masy minusa czy jak tam to nazywasz

 

inaczej tego nie potrafie wytlumaczyc

 

Gość marshallarea

napięcie zwrotne by było wtedy jak bym tylko jeden pin podpioł wtyczki pod ez. a na styku ez. bym sprawdzil jakie jest napięcie

 

dobra ja sie poddaje

nie potrafie Ci wytlumaczyc o co biega

nie wiem co tam namerdales

czy zle podlaczyles

czy zle poskladales

czy nie wyczysciles dokladnie zaworu

masz podane na tacy co robic

jesli sobie nie radzisz to ja tym bardziej na odleglosc nie poradze

napisalem co znalazlem w sieci

moze ktos jest lepszy z elektromechaniki i Ci to wytlumaczy

 

 

nadal nie wiem co robiles w kierunku bledu jaki wywalilo czyli 0100

skupiles sie na podcisnieniach a o tym zero

 

Gość marshallarea

jutro dostane przepływomierz, za 120zł z allegro, tylko nie wiem czy zda egzamin..


To są jakieś brednie co kolega napisał, to tak jakbym robił próbe tego zaworku dając na jeden pin 12v z aku a na drugi pin teź 12v z AKU, nie zadziała.

 

A czy elektro zawór nie zamyka obwodu? Pomiędzy aku a ECU?

Nie wiem, zgaduje nie znam schematu, ale może być tak że w zależności od napięcia elektrozawór steruje się na odpowiednie ciśnienie.

Ale jak pisałem zgaduje.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności