Gość grzes08 Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Air Mass Flow (pierwszy pulpit jaki masz pokazany na filmiku) .. co do wartosci to powinny sie zmieniac .. różnie to jest, bo zależy od jednostek w jakich sa podane .. czasami oscyluje w okolicy 100, czasami w okolicy 300 .. róznie na róznych autach i silnikach.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73655-brak-mocy-czarny-dym-przy-wci%C5%9Bni%C4%99tym-pedale-gazu-do-4000obr-wchodzi-na-obroty-jakby-%C5%BAle-przepala%C5%82-paliwo/page/7/#findComment-609815 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marshallarea Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 a czy jak przechodzi w stan awaryjny to jedzie normalnie czy zamulony jak mój? Air Mass Flow - te wartości powinny być zmienne? ktoś zna definicje? a gdyby nawet był uszkodzony np egr to jakie to ma znaczenie do eku? ściągam z egr czarny wężyk i po problemie? do egr-u nie dochodzi żadna kostka, tylko ten czarny wężyk. Obecnie stawiam na przepływomierz, sądząc po błędzie w ab comie, to on posyła sygnał do komputera samochodu, a nie egr. nie tak? co bardziej prawdopodobne? chyba elektronika niż egr   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73655-brak-mocy-czarny-dym-przy-wci%C5%9Bni%C4%99tym-pedale-gazu-do-4000obr-wchodzi-na-obroty-jakby-%C5%BAle-przepala%C5%82-paliwo/page/7/#findComment-609819 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 z tego co widziałem .. to jak przegazujesz na postoju wyskakuje błąd .. moim zdaniem gdyby był to problem EGRu .. nie tak szybko byś łapał błąd, raczej dopiero podczas jazdy .. a czy jak przechodzi w stan awaryjny to jedzie normalnie czy zamulony jak mój? w wiekszości wypadków jak silnik przechodzi w stan awaryjny to ograniczana jest moc silnika .. dla bezpieczeństwa samego silnika. Air Mass Flow - te wartości powinny być zmienne? ktoś zna definicje? no tak jak Ci napisałem .. ta wartośc jest zmienna w czasie .. mierzy ilośc przepływającego powietrza (strumień powietrza) i na podstawie ilości dobiera ilośc wtryskiwanego paliwa .. nie wiem o jaka definicję Ci chodzi?? a gdyby nawet był uszkodzony np egr to jakie to ma znaczenie do eku? gdyby był uszkodzony EGR w pozycji otwartej .. wtedy ilośc powietrza bedzie niższa, niż przy danych obrotach, gdy silnik działa prawidłowo .. wiec wyskoczy bład. Gdy EGR bedzie uszkodzony w pozycji zamknietej .. to w pewnych warunkach .. kiedy ma sie otworzyć, on pozostanie zamkniety i wartośc z MAFa bedzie za wysoka i równiez wystapi błąd. ściągam z egr czarny wężyk i po problemie? do egr-u nie dochodzi żadna kostka, tylko ten czarny wężyk to tak nie działa .. bo jak napisałem wyzej .. moduł wie kiedy EGR ma się otworzyć a kiedy nie .. wynika to w zapisanych w ECU mapach silnika. Obecnie stawiam na przepływomierz, sądząc po błędzie w ab comie, to on posyła sygnał do komputera samochodu, a nie egr. nie tak? co bardziej prawdopodobne? chyba elektronika niż egr ja obstawiam przepływkę .. ale nie wiem czy koniecznie sam MAF czy nie jest to powodem jakiegos zwarcia kabli lub brakiem masy, lub zanikiem sygnału powtronego z MAFa do ECU   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73655-brak-mocy-czarny-dym-przy-wci%C5%9Bni%C4%99tym-pedale-gazu-do-4000obr-wchodzi-na-obroty-jakby-%C5%BAle-przepala%C5%82-paliwo/page/7/#findComment-609821 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marshallarea Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 pomiar zrobiony vakumetrem elektozaworki koło akumulatora mają wartość 0,6oma, a koło turbo 0,7,2 wtyczka przepływomierza sprawdzona, wartości prawidłowe są. jedynie co to niewiem czy podciśnienie jest dobre, oto film ; dobre podciśnienie czy nie? Ktoś odpisze?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73655-brak-mocy-czarny-dym-przy-wci%C5%9Bni%C4%99tym-pedale-gazu-do-4000obr-wchodzi-na-obroty-jakby-%C5%BAle-przepala%C5%82-paliwo/page/7/#findComment-609845 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 poczytaj sobie to http://forum.vectraklub.pl/index.php/topic/193867-walka-z-podcisnieniem-x20dth/ http://forum.vectraklub.pl/index.php/topic/137959-sprawdzanie-ukladu-podcisnienia-wakuometrem/ http://forum.vectraklub.pl/index.php/topic/179425-czyszczenie-elektrozaworkow/   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73655-brak-mocy-czarny-dym-przy-wci%C5%9Bni%C4%99tym-pedale-gazu-do-4000obr-wchodzi-na-obroty-jakby-%C5%BAle-przepala%C5%82-paliwo/page/7/#findComment-609889 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Jeszcze to http://forum.opel24.com/topic/4497-problem-z-elektrozaworami-rozwiazany-diesel/   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73655-brak-mocy-czarny-dym-przy-wci%C5%9Bni%C4%99tym-pedale-gazu-do-4000obr-wchodzi-na-obroty-jakby-%C5%BAle-przepala%C5%82-paliwo/page/7/#findComment-609891 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marshallarea Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Ale z waszego doświadczenia 0,5 na wyjściu z vakum to za mało?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73655-brak-mocy-czarny-dym-przy-wci%C5%9Bni%C4%99tym-pedale-gazu-do-4000obr-wchodzi-na-obroty-jakby-%C5%BAle-przepala%C5%82-paliwo/page/7/#findComment-609901 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 przeczytaj pierwszy link ktory podalem daj cos z siebie kolego podpowiem ze za malo reszte doczytasz w linku   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73655-brak-mocy-czarny-dym-przy-wci%C5%9Bni%C4%99tym-pedale-gazu-do-4000obr-wchodzi-na-obroty-jakby-%C5%BAle-przepala%C5%82-paliwo/page/7/#findComment-609904 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marshallarea Opublikowano 5 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 miałem nieszczelne połączenia na kolankach i łączeniach (całe podciśnienie mam zrobione na plastykowych rurkach z łącznikami gumowymi, i to one traciły podciśnienie, źle zrobiłem w ogóle pomiar pompy, wężyk też źle siedział w łączniku gumowym) od tej pory mam wszędzie podciśnienie za wyjątkiem egr, tego od zawirowań, wina leży w tym że elektrozaworki koło akumlatora nie ciągną, nie puszczają podciśnienia. to one są sprawcami mojej usterki, tak myślę?!. elektrozaworki nie puszczają podciśnienia na egr i na ten od zawirowań czy jakoś tak. Dziwi mnie tylko fakt jakie wartości podaje miernik jak mierze jakie jest napięcie na kostkach do elektrozaworków.Zaraz dodam fotki, może ktoś skomentuje zaraz http://zmniejszacz.pl/zdjecie/332/3645879_DSC_0558.JPG http://zmniejszacz.pl/zdjecie/332/3645880_DSC_0560.JPG http://zmniejszacz.pl/zdjecie/332/3645881_DSC_0559.JPG czy we wtyczce nie powinien być jeden pin masa? z próby wyszło mi że są 2 plusy, druga wtyczka tak samo http://zmniejszacz.p...79_DSC_0558.JPG na zapalonym silniku jak jeden pin z drugim mierze to daje 8 v, jak kabelek dociskam do silnika a drugi koniec do pinu wtyczki to pokazuje 14,2v a jak robie to samo ale daje na drugi pin wtyczki to jest 6,25v\czy to jest normalne? jak by były dwa plusy na wtyczce to chyba by miernik tego nie pokazał? na jednym pinie nie powinien być minus? a teraz fotki odnośnie pomiaru przy zapalonym silniku, na wyjściach elektrozaworków oraz oraz przy egr; czyli wina jest albo elektrozaworków, albo prądu który dochodzi do tych elektrozaworków (zdjęcia powyżej, z pomiarem kostek-dziwne) p.s nie zmieżyłem jeszcze elektrozaworku od turba, ale jego bym wykluczał Jakie napięcie przychodzi na elektrozaworki? I z kąd mase bierze?może ktoś odpowie? ja nie wiem i szukałem i nic nie znalazłem chodzi mi o pinyw kostce co dochodzą do elektrozaworku, czy na obu pinach ma być plus? a jeżeli nie to dlaczego ja tak mam?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73655-brak-mocy-czarny-dym-przy-wci%C5%9Bni%C4%99tym-pedale-gazu-do-4000obr-wchodzi-na-obroty-jakby-%C5%BAle-przepala%C5%82-paliwo/page/7/#findComment-609921 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 5 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 sprawdź ten zaworek od turbo .. jezeli turbo działa poprawnie (choć tego też nie wiemy) .. to tam powinienes miec poprawne zasilanie .. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73655-brak-mocy-czarny-dym-przy-wci%C5%9Bni%C4%99tym-pedale-gazu-do-4000obr-wchodzi-na-obroty-jakby-%C5%BAle-przepala%C5%82-paliwo/page/7/#findComment-609965 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.