Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, zmieniłem opony z letnich(185/55/r15) na zimowe (195/55/r15) i od tego czasu nie dość że dużo ciężej się skręca, to po puszczeniu kierownicy nie "wraca" na swoje miejsce (środek). Ma ktoś pomysły czego to może być wina? Bo szczerze powiedziawszy wątpię żeby te 10 mm robiło aż tak wielką różnicę.

Edytowane przez piokow14

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

teraz z letnich na zimowe czys sie dupnal w pisaniu

 

pamietaj ze guma zimowek jest miekciejszcza i wytworzy wieksze tarcie

 

zalozyles jakies zwichrowane gumy kola nie chca wracac do jazdy na wprost lub poleciala zbierznosc z powodu zuzycia elementow zawieszenie kierowniczy albo wpadles w dziore

Edytowane przez mati11294

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, machnąłem się zimowe, nie wiem czego to jest kwestia za bardzo, bo kupiłem samochód w lutym na tych letnich gumach i od razu kupiłem zimówki, ale wtedy też odnosiłem już wrażenie, że ciężej chodzi kierownica nią powinna.

Do tego nie raz jest tak, że jak parkuje czy coś w tym stylu i sporo kręcę kierownicą, to bywają takie momenty jakby na sekundę przestawało działać wspomaganie. Trwa to bardzo krótko i pojawia się nie regularnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wspomaganie to kontrolka pomaranczowa eps swieci chwile przed uruchomieniem silnika wogole ? gdy swieci podczas krecenia kierownica lub wogole caly caly czas jak jedziesz -wtedy jest cos nie tak

jezeli to bedzie cos po stronie elektrycznej

 

 

moze byc problem jakiegos przeciazenia awairi jakies elementu wspomagania i tez nie bedze dzialac poprawnie

tu trzeba pod komputer sprawdzic

 

myslalem jeszcze o zmeczonej maglownicy (zatartej lub skrzywionej ) ale to raczej nie to

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kontrolka świeci tylko przed odpaleniem, potem gaśnie i się nie zapala wcale. Pod komputer była podpinana, żadnego błędu nie było :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym zwrócił uwagę na końcówki drążków kierowniczych (tak dla zasady), a przede wszystkim łożyska amortyzatorów (opór i drgania przy skręcaniu). Niestety, żeby do nich dotrzeć, to trzeba wyjmować całą kolumnę MacPhersona. Po ewentualnym remoncie zadbaj o odpowiednią geometrię nadwozia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w kielichu akurat corsa c nie ma lozysk jak inne wozy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Końcówki drążków są ok, sprawdzałem. Ale łożyska amortyzatorów raczej było by słychać przy skręcaniu (tak przynajmniej miałem w innym samochodzie) a tutaj cisza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:aniolek: czyzby nie bylo u mnie lozyska jak rozwierdzalem poduszke na zmniejszenie kata pochylenia kola

Edytowane przez mati11294

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W każdym Mac Personie musi być łożyskowanie górne.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.