Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, zmieniłem opony z letnich(185/55/r15) na zimowe (195/55/r15) i od tego czasu nie dość że dużo ciężej się skręca, to po puszczeniu kierownicy nie "wraca" na swoje miejsce (środek). Ma ktoś pomysły czego to może być wina? Bo szczerze powiedziawszy wątpię żeby te 10 mm robiło aż tak wielką różnicę.

Edytowane przez piokow14

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

teraz z letnich na zimowe czys sie dupnal w pisaniu

 

pamietaj ze guma zimowek jest miekciejszcza i wytworzy wieksze tarcie

 

zalozyles jakies zwichrowane gumy kola nie chca wracac do jazdy na wprost lub poleciala zbierznosc z powodu zuzycia elementow zawieszenie kierowniczy albo wpadles w dziore

Edytowane przez mati11294

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, machnąłem się zimowe, nie wiem czego to jest kwestia za bardzo, bo kupiłem samochód w lutym na tych letnich gumach i od razu kupiłem zimówki, ale wtedy też odnosiłem już wrażenie, że ciężej chodzi kierownica nią powinna.

Do tego nie raz jest tak, że jak parkuje czy coś w tym stylu i sporo kręcę kierownicą, to bywają takie momenty jakby na sekundę przestawało działać wspomaganie. Trwa to bardzo krótko i pojawia się nie regularnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wspomaganie to kontrolka pomaranczowa eps swieci chwile przed uruchomieniem silnika wogole ? gdy swieci podczas krecenia kierownica lub wogole caly caly czas jak jedziesz -wtedy jest cos nie tak

jezeli to bedzie cos po stronie elektrycznej

 

 

moze byc problem jakiegos przeciazenia awairi jakies elementu wspomagania i tez nie bedze dzialac poprawnie

tu trzeba pod komputer sprawdzic

 

myslalem jeszcze o zmeczonej maglownicy (zatartej lub skrzywionej ) ale to raczej nie to

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kontrolka świeci tylko przed odpaleniem, potem gaśnie i się nie zapala wcale. Pod komputer była podpinana, żadnego błędu nie było :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym zwrócił uwagę na końcówki drążków kierowniczych (tak dla zasady), a przede wszystkim łożyska amortyzatorów (opór i drgania przy skręcaniu). Niestety, żeby do nich dotrzeć, to trzeba wyjmować całą kolumnę MacPhersona. Po ewentualnym remoncie zadbaj o odpowiednią geometrię nadwozia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w kielichu akurat corsa c nie ma lozysk jak inne wozy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Końcówki drążków są ok, sprawdzałem. Ale łożyska amortyzatorów raczej było by słychać przy skręcaniu (tak przynajmniej miałem w innym samochodzie) a tutaj cisza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:aniolek: czyzby nie bylo u mnie lozyska jak rozwierdzalem poduszke na zmniejszenie kata pochylenia kola

Edytowane przez mati11294

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W każdym Mac Personie musi być łożyskowanie górne.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez calderon_r6
      Witam,
       
      Zgłaszam się z nietypowym problemem ze wspomaganiem, a mianowicie:
      Losowo w trakcie jazdy znika wspomaganie kierownicy, przestaje grać radio, podświetlenie deski rozdzielczej zaczyna świecić mocniej, światła przednie również. Po zgaszeniu silnika, wyłączeniu i ponownym załączeniu zapłonu problem znika. Bardzo często podczas występowania problemu pali się żarówka świateł mijania w przedniej prawej lampie.
       
      Wspomaganie wymieniane na drugie używane, problem występuje nadal.
       
      Ktoś ma jakieś sugestie gdzie szukać?
    • Przez domkaa
      Witam wszystkich i bardzo proszę o pomoc.
      Mam Opla Corsę D, 1,3 cdti, 2007r. Dzień przed kluczowym zdarzeniem, na komputerze zmienił mi się licznik km, które pozostały mi do przejechania, na 2 tys i w miarę jazdy ciągle rosły. Następnego dnia w trakcie jazdy silnik wyłączył się i już nie mogłam odpalić. Nie kręci rozrusznik, nie słychać pompki paliwa, na komputerze wyświetlił się błąd F. Po wielu próbach samochód odpalił na kilka minut po około godzinie. Postanowiliśmy odstawić go do elektryka, samochód jechał, dopóki nie najechałam na dziurę. Wtedy znów zgasł. Podejrzewaliśmy konieczność wymiany filtra paliwa, jednak po wymianie samochód już w ogóle nie odpala. Były sprawdzane bezpieczniki i przekaźniki i nie ma sterowania przekaźnikiem K34. Czy wiecie czym to może być spowodowane? Trzech mechaników nie chciało nawet podjąć próby sprawdzenia samochodu... 
    • Przez freestylee71
      Witam,mam pytanie ponieważ wszystko wskazuje na moją uszkodzoną pompę (ew czujniki na niej znajdujące się) to mam pytanie do was za co odpowiadają lub od czego są czujniki zaznaczone na zdjęciu ?? 
       

Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.