Skocz do zawartości

Astra J 1.4 sedan 2017 nie przełącza na lpg


Rekomendowane odpowiedzi

Witam Ja jestem nieszczęśliwym posiadaczem opla astra IV od grudnia 2017 silnik 1.4 turbo z lpg.Auto obecnie ma 22000km bo kolejne 30000 zrobiłem autami zastępczym.Ale do rzeczy pierwszy problem pojawił się przy ok przebiegu 1500 to wlasnie nie przelaczajacy sie zawor gazu awarie usunięto wygrywając nowy Soft do lpg o dziwo podzialalo. Kolejna wizyta ok 1700km to szarpanie pomiędzy 1 i 2 biegiem spadek mocy drgania drążka skrzyni biegów.Totalne zwiecha na 5-7 sekund. Brak błędów na komputerze. Takich sytuacji było z siedem. Nastepnie przy 6000 km rozwaliło uszczelkę pod głowicą. Kolejne 4000 km to regularne wizyty w serwisie w związku z wywalaniem błędu ESP. Serwis Bydgoszcz Toruń Gdynia przescigali się w przyczynach awarii. Od brudnego gazu na orlenie po  fakt używania klimatyzacji.Problemy nie ustepowaly w dalszej części kilkukrotnie wymieniano cewke zaplonowa świece  później listwe wtryskiwaczy zawór gazu a ostatnio koncowki popychaczy. Teraz oczekuje na komputer monitorujący parametry silnika który mają mizamontowac w aucie inżynierowie z opel Polska.Prawda jest taka nigdy więcej opla.

 

 

Kolega poczyta tytuł tematu i proszę się tego tytułu trzymać.

Nie robić spamu.

Chcesz się pochwalić lub zganić markę to masz do tego dział 

https://forum.opel24.com/forum/40-klubowicze-i-ich-auta/

 

A ja nadal nie rozumiem... kolega zarejestrował się tylko po to, aby nam to powiedzieć, że trafił na bublowaty egzemplarz, czy jak?

 

Gaz jest dobry do zapalniczek, tak jak ON do traktorów.

Takie jest moje zdanie.

 

Napisałem bo może ktoś ma lub miał podobną sytuację ponieważ 4 wizyty w ASO nie pomogły i problem dalej występuje.

Wczoraj przełączyli sterownik z ich auta testowego i problem dalej istniał.

Wymienili czujnik ciśnienia i zawór. Bez zmian.

Za tydzień mam go zostawić na cały dzień bo muszą się ściągnąć technika - ich mechanik i elektryk rozłożyli ręce, twierdzą że to pierwszy taki przypadek.

Może komuś się udało usunąć usterkę i mógłby coś podpowiedzieć- średnio mi się widzi jezdzić jeszcze 5 razy do ASO ( mam 70 km).

 

Poczytaj co wcześniej w tym temacie pisał ArKos

 

Ja mam starszą wersje oprogramowania,które jak się okazało miałem już od nowości wgrane i kłopoty z przełączaniem ustały po wyczyszczeniu zaworu Sinusoidalnego (czy czegoś takiego) Serwis przy każdej wymianie filtrów co 15k km czyści zaworek sprawdza ciśnienie i jak narazie wszystko działa jak należy.

 

W dniu 30.08.2018 o 18:13, adam1954 napisał:

Poczytaj co wcześniej w tym temacie pisał ArKos

Czytałem cały wątek. Przez weekend zrobiłem 800km i całość na benzynie ponieważ na LPG nie przełącza się już nawet w trasie :)

 

I teraz pytanie czy zrozumiałeś co trzeba zrobić jak pisał ArKos i Pablo cars ?

 

Wszystko to zostało zrobione łącznie z podmianą sterownika.

Instalacja obecnie całkowicie nie działa, tak jak wcześniej działała chociaż w trasie tak teraz nie przełącza się zupełnie.

 

 

 

Rozumiem że ciśnienie podnosiłeś.

Zostaje więc fachowiec który to ogarnie.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności