Gość mpDante Opublikowano 11 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 Pytałem o to, ale patrzyli na mnie jak na debila... więc zwątpiłem, bo wyglądali jakby nie wiedzieli o czym mówię. Co masz na myśli góra czy dół?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/82215-wibracje-silnika-corsa-c-12/page/4/#findComment-684398 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 11 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 Głowica lub pierścienie na tłokach. No to szukałbym innego mechanika a do tego bym więcej nie jechał.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/82215-wibracje-silnika-corsa-c-12/page/4/#findComment-684399 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mpDante Opublikowano 11 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 No, sfrajerowałem się, bo liczyłem na jakaś poradę co dalej... kasa poszła w błoto, a tą próbę olejową to mogę zrobić ze znajomym. Raczej to nie będzie głowica, bo wtedy byłby jakieś poboczne objawy. Czytając internety, szybciej coś z zaworami czy jak mówisz pierścienie. Tylko coś mnie w tej sytuacji "ratuje", żeby bez ściągania głowicy się obyło? Wygląda więc na to, że mój problem od początku jest związany z ciśnieniem (te wibracje). Póki co, poza biegiem jałowym, jeździ poprawnie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/82215-wibracje-silnika-corsa-c-12/page/4/#findComment-684400 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 11 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 Czytając internety, szybciej coś z zaworami A zawory są gdzie? Właśnie w głowicy. Tylko coś mnie w tej sytuacji "ratuje", żeby bez ściągania głowicy się obyło? Jeżeli np. uszczelniacze zaworowe to niektórzy mechanicy się podejmują ich wymiany bez ściągania głowicy. Ale jeżeli UPG czy pierścienie to nie ma innego wyjścia   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/82215-wibracje-silnika-corsa-c-12/page/4/#findComment-684405 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mpDante Opublikowano 11 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 (edytowane) Jeżeli np. uszczelniacze zaworowe to niektórzy mechanicy się podejmują ich wymiany bez ściągania głowicy. Ale jeżeli UPG czy pierścienie to nie ma innego wyjścia Chodziło mi o uszczelkę pod głowicą, że ją raczej wykluczam. Najczęściej właśnie przewija się temat wypalonych zaworów... Tylko w jaki sposób tą próbą olejową zdiagnozować, że to uszczelniacz? Edytowane 11 Stycznia 2018 przez mpDante   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/82215-wibracje-silnika-corsa-c-12/page/4/#findComment-684406 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 11 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 Olej doszczelnia pierścienie. Jeżeli po pomiarze zwykłym i po z olejem będą takie same wartości to świadczy o wypalonych zaworach. Jeżeli będzie wzrost kompresji po próbie olejowej to masz problem z tłokami i pierścieniami. Jeżeli będzie niewielki wzrost kompresji po próbie olejowej to może być UPG lub wszystko co wcześniej.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/82215-wibracje-silnika-corsa-c-12/page/4/#findComment-684408 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mpDante Opublikowano 11 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 (edytowane) OK, dzięki. Postaram się to sprawdzić na własną rękę... jeszcze tylko pytanie, czy silnik musi być nagrzany do pomiaru i czy trzeba wciskać gaz? http://www.ceramizer.pl/dodatkowe-materialy/porady-ciekawostki Edytowane 11 Stycznia 2018 przez mpDante   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/82215-wibracje-silnika-corsa-c-12/page/4/#findComment-684412 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 11 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 Odepnij zasilanie cewki,wyłączyć pompę paliwa (bezpiecznik) Wykręcasz świece. Deptasz na pedał gazu do oporu i kręcisz rozrusznikiem. Każdy cylinder mierząc zawsze pedał gazu wciśnięty   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/82215-wibracje-silnika-corsa-c-12/page/4/#findComment-684414 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mpDante Opublikowano 11 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 (edytowane) Spoko, dlatego pytam, bo tutaj mi kazali tylko kręcić rozrusznikiem przy pomiarze... więc wygląda, że zrobione na odwal. Zakładam, że ciśnienie może być jedynie wyższe na wciśniętym gazie, ale ten 3 cyl i tak będzie słabszy. Nie odcinali też paliwa. Edytowane 11 Stycznia 2018 przez mpDante   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/82215-wibracje-silnika-corsa-c-12/page/4/#findComment-684415 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 11 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 Mnie tak uczono jak pisałem. I tak jak na filmiku Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/82215-wibracje-silnika-corsa-c-12/page/4/#findComment-684416 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.