Gość ZahMaster Opublikowano 12 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 Witam. Dzisiaj Corsa nie odpalała za pierwszym przekręceniem kluczyka. Dwa razy odpalałem i dopiero za drugim przekręceniem zaczęło kręcić rozrusznikiem i odpaliła. Pojechałem na miasto, wróciłem i z ciekawości chciałem sprawdzić czy odpali. No i niestety już nie kręciła. Po przekręceniu kluczyka wentylator się zatrzymuje do momentu aż trzymam kluczyk na rozruchu. Kontrolki leciutko przygasały, ale rozrusznik ani drgnie. Zacząłem ruszać wszystkimi kablami jakie są pod maską (masy itd) i dalej nic. Bezpieczniki w kabinie raczej ok. No i teraz ciekawostka Rozkręciłem plastiki pod kierownicą, żeby dobrać się do stacyjki a tam... na taśmę izolacyjną przyklejony stary kluczyk do modułu immobilisera. Hmmm no to ruszam nim, odklejam, przyklejam na nową i niestety dalej nic. Po chwili prób zaskoczył raz i odpalił. Ale to tylko ten jedyny raz. Nadal martwy. No i teraz pytanie do Was. Czy ktoś miał podobnie? Czy szukać winy w tym immobilizerze? Da radę ominąć immo? Czy możliwe jest uszkodzenie samego modułu immo i mogę go wymienić na inny bez kodowania? Może mam szukać całkiem gdzie indziej?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/83268-10-nie-kr%C4%99ci/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 12 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 Ale opisz teraz mniej chaotycznie. 1. Rozrusznik kręci silnik nie zapala po przekręceniu kluczyka w stacyjce na rozruch. 2. Silnik nie odpala mimo że rozrusznik kręci silnikiem. 3. Rozrusznik nie kręci silnika mimo przekręcenia kluczyka na rozruch w stacyjce.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/83268-10-nie-kr%C4%99ci/#findComment-688659 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ZahMaster Opublikowano 12 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 3. Rozrusznik ani drgnie. Przy przekreceniu kluczykiem zatrzymuje sie nawiew a kontrolki bardzo ale to bardzo lekko przygasają.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/83268-10-nie-kr%C4%99ci/#findComment-688661 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 12 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 To masz przyczynę. Druga opcja - kostka stacyjki. Ale na 100% to już musi albo elektromechanik albo mechanik - przez internet tego ci nikt nie powie. Warto też sprawdzić klemy na aku i okablowanie do altka i rozrusznika - masy (-) też.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/83268-10-nie-kr%C4%99ci/#findComment-688666 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ZahMaster Opublikowano 13 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2018 Da radę wyjąć rozrusznik w 1,0 bez kanału? No i zaczął odpalać. Rano wstałem i odpalił od razu. Dla pewności przeczyściłem wszystkie masowe końcówki kabli i klemy. Zauważyłem też, że były dość luźne i izolowane taśmą kable przy stacyjce. Odpalałem dzisiaj corsę chyba 20 razy i wszystko gra zobaczymy jak będzie dalej   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/83268-10-nie-kr%C4%99ci/#findComment-688671 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 13 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2018 Jak to luźne i izolowane kable przy stacyjce?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/83268-10-nie-kr%C4%99ci/#findComment-688731 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ZahMaster Opublikowano 13 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2018 Tak jak przeczytałeś. Po lewej stronie kierownicy poizolowane kabelki z luźnymi konektorami.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/83268-10-nie-kr%C4%99ci/#findComment-688754 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.