adam1954 Opublikowano 20 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2019 Ostatnio bawiłem się tak z Polówką. Na wałku uszczelniacz r=zrobił rowek. 2 razy skracałem i dalej lało. Założyłem węższy i od 3 miesięcy jest sucho. Ale rowek był spory.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85729-pytanie-o-remont-silnika-20-dti/page/10/#findComment-707926 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość omega Opublikowano 20 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2019 (edytowane) 33 minuty temu, ja37 napisał: Ale najpierw trzeba sprawdzić, czy nie ma nadciśnienia w skrzyni korbowej. Możesz dokładniej opisać jak sprawdzić to nadciśnienie?. 24 minuty temu, adam1954 napisał: Ostatnio bawiłem się tak z Polówką. Na wałku uszczelniacz r=zrobił rowek. 2 razy skracałem i dalej lało. Założyłem węższy i od 3 miesięcy jest sucho. Ale rowek był spory. Ojj ja mam na blacie chyba 430 tys. (realnie bóg jeden wie)więc rowek może być u mnie spory .... . Jakie wymiary ma ten uszczelniacz? Jakiej firmy polecacie? Bo przed chwilą zrobiłem test,że zdjąłem wąż łączący odmę z dolotem i go zaślepiłem-odmę zostawiłem otwartą.Silnik ku mojemu zdziwieniu lepiej reagował na pedał gazu.Autem nie wyjechałem z garażu bo zaświecił się check .Wydaje mi się że ten nieszczelny uszczelniacz też może w jakimś stopniu zamulać auto.Jak go wymienię to napiszę efekty. Edytowane 20 Czerwca 2019 przez omega   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85729-pytanie-o-remont-silnika-20-dti/page/10/#findComment-707928 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 20 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2019 (edytowane) Jak u siebie wojowałem, to najlepiej sie sprawdziły Erlinga, corteco było beee. Nadciśnienie. Wyjąć bagnet i zamiast zamontować rurkę ukształtowaną jak rurka w balonie jak wino sie robi. Ciut wody i odpalić. jak wywali wodę na zewnątrz, to szukać czegoś zapchanego, jak różnica poziomów bedzie ok 2cm i mniej, to jest ok. Bieg jałowy oczywiście. Edytowane 20 Czerwca 2019 przez ja37   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85729-pytanie-o-remont-silnika-20-dti/page/10/#findComment-707930 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 20 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2019 37 minut temu, omega napisał: akie wymiary ma ten uszczelniacz? https://opel.7zap.com/pl/car/   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85729-pytanie-o-remont-silnika-20-dti/page/10/#findComment-707931 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość omega Opublikowano 23 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2019 Dzięki kupiłem simer jak przyjdzie to wymieniam. Sprawdziłem też odmę,wężyk zwinięty w balon a woda bardziej drżała niż się przesuwała.Skoro woda nie wyleciała to odma chyba jest sprawna. Aleee... Kupiłem jeszcze kabel do diagnostyki-nie umie tego co prawda w 100% używać ale umie czytać ... Dla testu dałem emulator EGR. Odma podłączona Silnik odpalony ciś.doładowania 0.98 bar. Dodaję gazu ok.1200rpm ciś doładowania 0.97 bar. Dodaję gazu ok.1400rpm ciś doładowanie 0.99 bar. Zaślepiam wężyk wlotu odmy do turbo na jałowym ciś doładowania 0.98 bar. dodaję gazu ok 1050rpm ciś doładowania skacze po między 0.99-1.00 bar. przy 2000rpm ciś doładowania ok.1.20 bar Po zaślepieniu wlotu odmy turbo na postoju szybciej wstawało,niestety ciągle wywalało p405 Czyli dolot szczelny a czujnik doładowania sprawny. W czasie jazdy z ominiętym EZ od turbo przy ok.3000rpm wywaliło p1125 a turbo pompowało ok.1.4 bar. gdzie wymagane było chyba 1.85bar? Czyli wywaliło przeładowanie po mimo że turbo słabo pompuje? Kąty wtrysku się pokrywają nie chcę skłamać ale na postoju było chyba 4.7* wymagany i rzeczywisty. Masa paliwa-i tu chyba jest problem-wymagana masa paliwa skakała po między 7 a 8 mg.suw a rzeczywista masa paliwa była w granicach 5 a 6 mg.suw Początek dostawy(cokolwiek to jest?) ok.20.5 * a gdzieś czytałem że powinno być ok 19*   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85729-pytanie-o-remont-silnika-20-dti/page/10/#findComment-708011 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 23 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2019 Odczyty kompletnie źle robione.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85729-pytanie-o-remont-silnika-20-dti/page/10/#findComment-708021 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość omega Opublikowano 23 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2019 Wesol jak mam zrobić te odczyty ? W czasie jazdy?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85729-pytanie-o-remont-silnika-20-dti/page/10/#findComment-708031 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 23 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2019 Co można wywnioskować jak się bawisz pedałem gazu. Odczyty robi się na jałowych jako statyczne i drugie to dynamiczne z wbitym biegiem np 4 lub piątym tak by silnik był obciążony i z niskich obrotów z takim biegiem zapiętym przyspieszasz z gazem wciśniętym w podłogę na maxa. Nie na pół nie na 3/4 tylko na maxa w podłogę aż silnik osiągnie obroty powiedzmy 3700 lub więcej. Czyli zapisujemy dane do pliku jak silnik przyspiesza od 1500 obr tak do tych 3700. Na postoju tego nie wykonamy bo wciśnięcie pedału gazu do podłogi to z jałowych jakieś pół sekundy i mamy te 4000 obr a pod obciążeniem 4 biegu to będzie trwało jakieś 30 sekund.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85729-pytanie-o-remont-silnika-20-dti/page/10/#findComment-708033 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość omega Opublikowano 23 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2019 Rozumie,tylko że ja op-com kupiłem w czwartek i nie umie go w 100% używać jeszcze. Jak bym zrobił filmik parametrów w czasie jazdy np.3 bieg i but to był byś w wstanie coś więcej powiedzieć?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85729-pytanie-o-remont-silnika-20-dti/page/10/#findComment-708044 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 23 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2019 Zrób i wrzuć na forum. https://forum.opel24.com/topic/83023-opcom-podsumowanie-procesu-diagnostyki-tym-interfejsem/ Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85729-pytanie-o-remont-silnika-20-dti/page/10/#findComment-708053 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.