Skocz do zawartości

P1106-12 nie daję rady


ja37

Rekomendowane odpowiedzi

Niestety po podmianie zero efektu.

Dalej 1106-12

Nie mam już na razie pomysła.

Jak się wkurzę, to wytnę ten błąd tak jak wycinają 2 sonde.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może podmienić UEC?

On w sumie rozdziela zasilanie na silnik?

Podmienię jeszcze przepływomierz, bo w sumie jaja zaczeły sie od urwanego kabelka od przepływki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam opcom professional, mam kess, mam launcha, mam carprog

Kess spokojnie mapy zmienia, ale to i tak lipa, bo drugi seryjny komp podpinałem.

 

Mapy astry

https://www.sendspace.com/file/4mskaa

Edytowane przez ja37

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Arek, to ty myślałeś, że ja kombinuję bez żadnego sprzętu pomocniczego?

Jakbym nic nie miał, to z kosiarką z20let nic bym nie ugryzł :)

Myślę sobie sprawić jeszcze MDI, ale nie wiem, czy do użytku prywatnego sie opłaca.

 

Mogę jeszcze raz założyć zaślepkę na DV, mogę na chama zablokować gruszkę i w ten chyba sposób sprawdzę turbinę, ile może napompować.

Bo może jest źle zrobiona?

Nie boję się, bo zestaw kuty mam, to na chwilę 2 bary przyjmie chyba?

Albo podpalę grata.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tak zrobię, może we wtorek, bo jutro warsztat ma wyjazd.

Nagrałem dziś z synem live z błędem i bez.

Bieg 3 od 2000 obrotów, może coś ktoś podpowie.

bez błędu od 2000.csv z błędem od 2000.csv

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytanie tych logów jest niewykonalne - nie da się pogrupować kolumn. Jedno co mnie mocno zastanawia, to dlaczego sonda ciągle leży na ubogiej?

jak będzie ciągle ubogo to nie rozkręci turbiny i nie będzie cisnienia doładowania. Masz sprawną pompę paliwa? Sprawdzałeś sondy? Ewidentnie coś jest nie tak, bo musi w pewnych sytuacjach wejść na bogatą a tu ciągle leży na ubogo.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa chyba ok, mierzyłem ciśnienie, to jest 3,8 bara z podciśnieniem, bez jest 4,3 bara.

Sondy obie podmieniałem, nawet drugą mam założoną jako pierwszą, ale to jeden pies, bo są takie same, różnią się długością kabelka.

Na jałowym sonda się szybko zmienia uboga/bogata, więc załozyłem, że jest ok.

Kurde, jakby tak cały czas było ubogo, to bym miał temperaturę spalin w uj wysoką, a tu oscyluje 600-700*C podczas jazdy.

Na jałowym spada nawet do 450.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności